Hakutulokset

  1. Sanyo

    Kokemuksia?

    Eli siis tilanne tämä... Koulua n 2v jäljellä, yksi 4v tyttö, juuri muutettu ihanaan uuteen kaksioon ja elämä muutenkin suht ok. Sitten kuset ne kaksi viivaa tikkuun... Ajatukset erittäin ristiriitaiset ja haluaisinkin kuulla onko täällä muita jotka on/on ollut samassa tilanteessa. Ratkaisun...
  2. Sanyo

    Näyttösuunnitelman tekoon apua/vihjeitä?

    Miten voi olla näin v.... vaikeeta?! Mä oon niin stressaantunut ja ahdistunut koko paskasta suoraan sanoen että ei hemmetti. Tuntuu et koko nivaska on mulle ihan hepreaa enkä tajuu yhtään mitä mun pitäis kirjottaa sinne. Ei mitään kettuilua kiitos. Itkua vääntänyt jo viikon verran kun en...
  3. Sanyo

    Syttyykö ruokaöljy palamaan...

    Uunissa? Jos sitä on paljon esim uunivuoan pohjalla niin että kiehuu siellä pohjalla u know? =D Kuumottaa :'D
  4. Sanyo

    Onko jollain tullut jo lapsilisät tilille?

    :xmas:
  5. Sanyo

    Eikai?!

    Näettekö tuossa jotain? Paljaalla silmällä ainakin mun mielestä näkee ja tuostakin jos tarkkaan kattoo... :(
  6. Sanyo

    Vauvalla neuologista vikaa?

    Eli siis onko jollain kokemusta tällaisesta: Vauva on pian 10kk ja jokunen kuukausi sitten huomasin hänen "pakko-oireisesti" laittavan silmiään kiinni ja "irvistävän" monta kertaa peräkkäin ja yhtäkkiä lopettavan. Nyt muutaman päivän sisällä olen huomannu myös että vauva "kääntää silmät...
  7. Sanyo

    Vauvalla neuologista vikaa?

    Eli siis onko jollain kokemusta tällaisesta: Vauva on pian 10kk ja jokunen kuukausi sitten huomasin hänen "pakko-oireisesti" laittavan silmiään kiinni ja "irvistävän" monta kertaa peräkkäin ja yhtäkkiä lopettavan. Nyt muutaman päivän sisällä olen huomannu myös että vauva "kääntää silmät...
  8. Sanyo

    Kalsarikännit eron kunniaks :D !

    Jeee ! :D :popcorn::xmas:
  9. Sanyo

    Farmville 2 kavereita kaipailen!

    Siinäpä se tulikin :D
  10. Sanyo

    Lastensuojeluasiaa!

    Olisin kysellyt ko. asiasta kun tänään kävin meidän sosiaalivirastossa kysymässä vuokraan apua kun miehelläni on peliriippuvuus ja oli pelannut vuokraan tarkoitettuja rahoja 200 (enkä nyt kaipaa mitään moralisointia tästä peliriippuvuudesta) niin sosiaaliviranomainen soitti perääni kun olin...
  11. Sanyo

    Voit olla raskaana ;)

    SAATAT olla raskaana JOS...... -olet nainen -olet harrastanut seksiä ilman ehkäisyä -olet harrastanut seksiä EHKÄ ilman ehkäisyä -olet EHKÄ harrastanut seksiä -kuukautisesi ovat myöhässä (1min-9kk) -kuukautisesi tulevat ajallaan -et ole varma johtuuko verinen vuoto kuukautisista...
  12. Sanyo

    Sairaimmat/Tyhmimmät/Hulluimmat jutut?

    Eli siis mikä on sairain, hulluin tai tyhmin tms juttu/kysymys mikä täällä on tullut vastaan? Tai huvittavin? Linkki jos löytyy vielä :)
  13. Sanyo

    Jäkivuodosta?

    Miten kauan teillä on kestänyt jälkivuoto? Mulla nyt synnytyksestä kohta 7vkoa ja nyt kolme kertaa loppunut kokonaan vuoto ja taas alkanut eikä ole vieläkään loppunut. Tarkistuksessa kävin n. 3vkoa (?) sitten eikä mitään näkynyt sinne jääneen... Inhottavaa...
  14. Sanyo

    Jälkivuodosta

    Miten kauan teillä on kestänyt jälkivuoto? Mulla nyt synnytyksestä kohta 7vkoa ja nyt kolme kertaa loppunut kokonaan vuoto ja taas alkanut eikä ole vieläkään loppunut. Tarkistuksessa kävin n. 3vkoa (?) sitten eikä mitään näkynyt sinne jääneen... Inhottavaa...
  15. Sanyo

    Apua esikoisen kanssa !

    Meille siis syntyi kaksi viikkoa sitten kaunis tyttö, mutta nyt tyttö vaan huutaa ja huutaa aamusta iltaan eikä mikään tunnu auttavan. Yritän imettää, mutta tyttö sai lisämaitoa sairaalassa pullosta joten imetys ei tunnu onnistuvan ja vauva menettää hermonsa. Joskus imee 20-30 min putkeen ja...
  16. Sanyo

    Apua esikoisen kanssa !

    Meille siis syntyi kaksi viikkoa sitten kaunis tyttö, mutta nyt tyttö vaan huutaa ja huutaa aamusta iltaan eikä mikään tunnu auttavan. Yritän imettää, mutta tyttö sai lisämaitoa sairaalassa pullosta joten imetys ei tunnu onnistuvan ja vauva menettää hermonsa. Joskus imee 20-30 min putkeen ja...
  17. Sanyo

    Apua kaivataan!

    Meille siis syntyi kaksi viikkoa sitten kaunis tyttö, mutta nyt tyttö vaan huutaa ja huutaa aamusta iltaan eikä mikään tunnu auttavan. Yritän imettää, mutta tyttö sai lisämaitoa sairaalassa pullosta joten imetys ei tunnu onnistuvan ja vauva menettää hermonsa. Joskus imee 20-30 min putkeen ja...
  18. Sanyo

    Äitienpäivästä ja siihen pettyneistä mammoista.

    Tämä on nyt mun mielipide, mutta en ymmärrä miten täällä on niin monta pettynyttä palstamammaa kun "mies ei tuonut edes kukkia, ei vienyt edes syömään" ja muuta liibalaabaa... Tämähän on äitienpäivä, ei naistenpäivä tai vaimojen päivä tms. Miehenne (ei ainakaan toivon mukaan) ei ole teidän...
  19. Sanyo

    Kokemusta Canon, PowerShot A800 digikamerasta?

    Nyt tarvis hätäseen tosiaankin HALVAN kameran ja ko. kameran löysinkin uutena alta neljänkympi, mutta onko jollain kokemusta kyseisestä kamerasta? Ettei mene ihan huuhaa kamaa ostamaan. Thanks :)
  20. Sanyo

    Supistuksista

    Eli vähän pihalla asiasta vielä kun ei kaiketi kunnon suppareita ole tullut. Nyt rv 38+1 ja tuntunut jonkin aikaa toispuoleisesti alamahalla menkkajomotuksia ja kun ystävälle siitä mainitsin niin sano, että maha menee aina kovaksi jos on supistus? Voisiko vaan olla ettei mahan kovettumista...

Yhteistyössä