Hakutulokset

  1. R

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Niin ja minäki haluaisin fb:hen mukaan.
  2. R

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Osanotto kaikki surun kohdanneille!<3 Täällä ollaan ajan kuluksi tehty sukupuolitestejä.:D Eilen tein soodatestin ja se näytti tyttöä eli ei sihissyt.ja tänään tuli postista tyttö ja poika sukupuolitesti.testasin ihan hupimielessä.olin lukenut että on tullut paljon poika tuloksia.ennen testiä...
  3. R

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Ensimmäisessä neuvolassa käyty.oli jo tuttua rutiinia kun kolmas kerta jo! Täytettiin lappuja ja varattiin verikokeisiin,iltaan ja seuraava lääkärineuvola aika. np ultra on 11.2 ja lääkärineuvola 15.2 ultraan kun menen niin viikkoja tasan 12. Harmi kun neuvolatäti jää eläkkeelle.mulla siis tulee...
  4. R

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Heippa! Kirjottelenpa minäkin pitkästä aikaa. Tänään käyty yksityisellä ultrassa ja pieni sydän siellä sykki eli kaikki ois nyt hyvin aluillaan.justiinsa vastasi viikkoja 7/0.esikoinen (kohta 4v.) on jo innoissaan.mahaa silitteli ja paineli ja kovasti puhui vauvasta <3. neuvola on jo 14.1...
  5. R

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    [B]tarulle[B] osanotto!:hug: Vu varattu 7.1. Oman mielenrauhan saamiseksi.takana yksi keskenmeno 2010. sen jälkeen luultavasti kerrotaan jos siis kaikki on masussa hyvin.oma isä ja miehen vanhemmat ovat aiemmissa raskauksissa onnitelleet ja olleet iloisia.täti sanoi jo viime raskaudessa...
  6. R

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Niin ja laskettu 26.8 unohdin mainita. -Reveria-
  7. R

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Pääseekö mukaan? :) Tänään plussattu ja olo vähän epätodellinen vaikka kolmas lapsi tulossa.Tarkoitus oli miehen kanssa todenteolla tammikuussa aloittaa vauvaprojekti mutta tulikin mukava yllätys jo nytten ;) Eli minulle voisi päivittää reveria 26v./ kolmas /OYKS. Monilla oli varhaisultraan...
  8. R

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Marraskuussa MEIDÄN KUU <3 <3

    Minulle voi tosiaan päivittää tännekkin että poika syntyi viikolla 39+4.painoa 3610g ja 52cm. :)
  9. R

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

    Heissan! Mukavasti jo moni päässyt yli 30 rvk:n puolelle. Täällä kans mukavasti alkaa olla kaikki valmiina.Esikoisen vanhat vaunut pesin ja kaikki kankaat käytin pesukoneessa.nyt on niinkuin uudet raattaat taas.kovan kantokassinkin ja hoitolaukun laitoin jo valmiiksi.Hoitopöytä on...
  10. R

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Päätinpä itekkin kommentoida kun on jäänyt nyt vähemmälle.Lukemassa kyllä käyn aina kun ehdin. Täällä kauhea flunssa.Yöt menny välillä muutamalla tunnilla.Päivisin voisin nukkua hyvinkin 2 tunnin päikkärit.Väsymyksen takia joudun sokerirasitustestiin,joka on kahden viikon päästä. Täällä...
  11. R

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Heissan! Monella alkanut supistelemaan ja paikat pehmenneet.Tsemppiä kaikille niille! Itse olen ollut jo viikolta 14 lähtien saikulla erilaisten vaivojen takia ja nyt on sairasloma äippäloman alkuun asti kirjoitettu.Sairasloman takia luultavasti supistukset ovat pysyneet harjoitussupistuksina...
  12. R

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HEINÄKUUSSA <3 <3

    Tiukutukselle voimia! Todella lapsellista käytöstä mieheltä, jolle tulossa perheenlisäystä.Ja että olet luullut että kaikki on hyvin.Asioista pitäis puhua ja yrittää selvittää, eikä jättää toista noin vaan.Huomaa kyllä ettei ajattele asiaa kunnolla loppuun asti.Toivottavasti saat asiat...
  13. R

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HEINÄKUUSSA <3 <3

    Tervehys tänne! Ei ole tullut pitkään aikaan kirjoiteltua.Lomalla oltu miehen kanssa ja reisussa käyty.Nyt on taas ihanaa olla kotona. Onnea poika -ja tyttölupauksista!:) Tiukutuksella kyllä ollut huono sijainen.Mulla ollut myös NUORI sijainen neuvolassa.Ei osaa sanoa juuta eikä...
  14. R

    <3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

    Biana on paikat pysynyt kiinteenä.Ja onneksi oli tuota kohdun kaulaa vielä noinkin paljon jäljellä kun supistelee edelleen. Bola Bola koru täällä käytössä.Tilasin sen raskauskeiju sivuilta.Vauva alkanut liikkumaan nyt enemmän.Potkut tulleet vahvemmiksi ja mieskin on tuntenut muutaman.:heart...
  15. R

    <3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

    Hyvä että mannalla oli kaikki hyvin ultrassa tuon kokemusken jälkeen.Tympeitä tuommoset ihmiset.Onnea tyttöveikkauksesta!:heart: Onnea hyvistä ultrakuulumisista Tiukutukselle Nyt oletkin meistä pisimmällä:) Varmasti mukavaa kun saa olla vähän pidemmällä ja viikot lisäänty. Tänään oli...
  16. R

    <3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

    Nyt taitaa olla jo kolme poikalupausta.:) Hiusten värjäämisestä Itse olen kans huoletta värjännyt esikoisen raskaudessa ja nytkin.Nyt taitaa tulla neljäs kerta heinäkuun alussa kun menen kampaamoon.ihanaa luksusta itelle ja tukkakin pysyy kunnossa:) Rasvailusta Esikoiselta rasvasin...
  17. R

    <3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

    Diinulle mikä helpotus! onneksi kaikki oli hyvin ja onnea poikalupauksesta!=) Huomasin uudesta kaksplus lehdestä että Carenan Double swingit kaksosten/sisarusten rattaat on tarjouksessa nyt kesän ajan 299e.Luultavasti ostetaan nuo vauvalle ja esikoiselle joka on vauvan syntymän aikaan...
  18. R

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    Ihan samoja fiiliksiä kuin manna8:lla. Esikoisesta mulla oli pienen oloinen vatsa.Toinen miniä odotti samaan aikaan ja meillä ei ollut kuin muutama viikko eroa lasketuissa.Välillä sai kuulla että millon sulla on laskettu.Kun sanoin loppuraskaudessakin että kolmen kuukauden päästä laskettu niin...
  19. R

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    jos muistan oikein niin papu82 riskiluku oli 1:5. Voi olla että muistan väärinkin..
  20. R

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    Diinulle voimia! Toivottavasti kaikki menisi hyvin.Jännä että näin myöhään ilmoittavat siitä.Kun olet kuitenkin minun kanssa melkein samoilla viikkoilla ja sain tietää viikkoja sitten riskiluvun.Todella harmillista! Näillä viikkoilla tosiaan on jo normaalia että on noita...

Yhteistyössä