Hakutulokset

  1. J

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -huhtikuussa-

    Jyllanti ja vauva täällä moi! Vauva potkii juuri siihen tahtiin, että taitaa olla asiaa =) Vauvan potkut tuntuvat niin selkeästi monta kertaa päivässä, että ei todellakaan tarvitse stressata onko hän hengissä. Masu on niin iso, että on vaikea kuvitella, että tämä vielä kasvaa seuraavat 3kk...
  2. J

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -maaliskuussa-

    Tässä olen juuri toipunut vatsataudista, se oli oikein rajumman luokan tauti joka kesti 5vrk! -2kg lähti ja samoiten mun 2v laihtui sen 1,5kg kun hän sen ensin joutui kokemaan.. Huh huh. Muuten raskaus etenee oikein hyvin. Istukka on tuossa edessä, mutta se ei estä tämän neidin potkujen...
  3. J

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Flunssassa täälläkin. Ääni on ihanan möree: / Kunpa aamulla ei olisi niin tukossa kuin tänään, että jaksan mennä reippaasti koulun penkille. Mulla on tuo LA laskettu niin, että se on tasan kuukauden päästä valmistumisesta koulusta ;) Että nyt pitää olla aktiivinen ja saada hyvät paperit käteen...
  4. J

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Hei! Saanko minä liittyä teidän hellemasuiden joukkoon? Olen 33v, odottelen toista lastani ja LA on 27.7. Asun Tanskassa :) Jyllanti80 16+6
  5. J

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Marraskuussa MEIDÄN KUU <3 <3

    Onnea vauvoista kaikille tasapuolisesti:heart: Unico: No me ei olla toteltu terveydenhoitajan imetys opastusta.. en minä jaksa kelloa tuijottaa ja repiä rintaa väkisin suusta, jos toinen on nälkäinen. Päivin vauva kyllä syö vähemmän aikaa kerralla, mutta öisin sit tankataan pitkään..mutta me...
  6. J

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Marraskuussa MEIDÄN KUU <3 <3

    Heissan pitkästä aikaa! Onnittelut kaikille vauvan saaneille!! Ihme ja kumma tuo pikku Hippo vie kaiken ajan.. kerkeän vain avaamaan tietokoneen ja sit hän kaipaa jo huomiota tai palvelua =) Kuukauden päivät olemme harjoitelleet elämää yhdessä.. on hyviä päiviä ja öitä ja sit niitä...
  7. J

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Lokakuussa <3 <3

    Synnytyskertomus Lapsivedet meni yllättäen kotona maanantaina (17.10) n. klo 15.30 rv.37+4. No olinhan minä edellisenä päivänä ja samaisena päivänä harrastanut 20min zumbaa uudella Wii:llä… Pikkuista häätöä siis harrastin. Soitin synnärille ja he pyysivät näytille tasan 3h päästä eli klo...
  8. J

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Lokakuussa <3 <3

    Onnea ja tsemppiä Aplarille huomiseen!!! Poika se päätti tänään valvoa ja katsella maailmaa monta tuntia tänään =) Oliskohan kolmen imetyksen jälkeen jääny hereille ja sai käydä ihmettelemässä leikkimatolla lelujaan, söpöä:heart: 7,5h päästä poika täyttää 2 viikkoa:heart: Tsemppiä...
  9. J

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Lokakuussa <3 <3

    Kiitos onnitteluista :) Meille kuuluu hyvää, kotona ollaan oltu jo reilu viikko ja poika on 11 päivää vanha:heart: Imetys sujuu pääosin hienosti...välillä on itku-potku-raivari päivä, et aina pitää vähän mesoa, ennenkuin alkaa imemään kunnolla. Muuten poika on tosi kiltti eikä turhista...
  10. J

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Lokakuussa <3 <3

    Rakas poikamme syntyi (rv. 37+5) 18.10.2011 klo 4.53: 3470g ja 51cm :heart:Aivan isänsä näköinen poika..samanväriset hiuksetki ku isällään =) Pääsimme juuri kotiin ja odottelen, että "Hippo" herää syömään ja ihmettelemään kotia :heart: Jyllanti ja Hippo 2,5vrk
  11. J

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Lokakuussa <3 <3

    Eilen poksahti rv 37 =) Tänään onki sit ollu vetämätön meininki... oli menkkamaisia särkyjä alamahassa... en saanu oikee mitää aikaiseksi. Sain mä sentään hoitopöydän kasattua, jei =) Eilen ja tänään on ollut uskomattoman usein pissahätä, kerta kaikkiaan ku tuntuu et saa koko ajan ravata...
  12. J

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Lokakuussa <3 <3

    MamiJ: Mä tilasin netistä Liberon sivuilta (Tanskalaisilta) kahdet imetysliivit, ku kaksi työkaveria niitä kovasti kehui. Ne on "sporttiliivi" malliset, et ei ole sitä läppää. Mut ne ainaki pitäisi venyä oikean kokoiseksi ja ovat kuulemma oikein miellyttävät päällä. HelenElisa: Kiva, et vauva...
  13. J

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Lokakuussa <3 <3

    G: 12kg on tullut raskauden aikana. Kovasti näyttäis et se on kertynyt tuohon masuun ja rintoihin...mut kai se on levittänyt takamustakin samalla, ei vaan pistä niin silmään, onneksi =) Jyllanti ja Hippo 36+0
  14. J

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Lokakuussa <3 <3

    Huomenta Marrasmammat =) On kyllä niin syksyinen aamu, että!! Kovia tuulenpuuskia ja vesisadetta, senpä takia nousin kiltisti ylös viemään miehen töihin autolla.. jotta itselläni olisi auto käytössä uimaan menoon. Ahh, sauna here I come:heart: rv. 36+0 POKS :heart: Vauva taisi juhlia...
  15. J

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Lokakuussa <3 <3

    Olipa ihana viikonloppu, ku Tanskassa oli HELLE:D Oltiin miehen perheen kanssa viikonloppu vuokratulla "mökillä" ja nautimme säästä mm. meren rannalla :) Harvinaista herkkua lokakuussa...Mutta sit ainaki saatiin kiva masu kuva n.kk ennen LA:ta ;) Kävin korvalääkärissä kuulokokeissa tänään...
  16. J

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

    Hurjan paljon onnea Kikatus ja prinsessa :heart: Pääsit "korkkaamaan" marraskuisten syntyneet listan:) Vauva ollut hiljaisempi tänään, mut eihän toinen ole uskaltanu paljoa telmiä masussa ku äiti on tehny kaikenlaista täs kotona...Kiltti poika:heart: Kyllä hän nyt illalla on näyttänyt elon...
  17. J

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

    Kiitos lakana vastauksista! =) Pitää vielä noita omia katsella..sain siskolta hänen omia vauvalakanoita... en tiedä raaskinko käyttää yli 40v aluslakanoita joissa on pitsiä ja koristeita. Just tajusin, et ens viikolla se taitaa olla minunki vuoro käydä neuvolassa, taas. Vaik harvoinhan mie...
  18. J

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

    Hippo se möyrii minkä kerkeää tänä viikonloppuna..ei ole ainakaan rauhoittunu poika vielä. Tänään on tuntunut siltä, et pää on myös hyvin alhaalla, ku se sillä minua nuijjii niin ikävästi. Mut eipähän epäilytä, et onko poitsu hengissä!! Supistukset ovat kyllä hävinneet täysin..hihi..ja...
  19. J

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

    Lääkärineuvolassa käyty (rv 32+5). Se oli sit viimeinen kerta ku näki lääkäriä ennen synnytystä, normaali neuvola olis vielä kaks kertaa (rv 35 ja 40). Pissa ok, verenpaine 125/68, vauvan syke hyvä, aktiivinen vauva ja SF:35cm!!! Se olikin sit siinä. Paino mitattiin ja ei tullu sanomisia.Niiden...
  20. J

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

    Heissan! Sokerirasituksessa kävin torstaina, enkä ole kuullut mitään vastauksia..joten se tarkoittaa että hyvin meni :) Jee!!! Sitä kyllä pelkäsin jonkin verran, ku äiti multa mittailee sokereita sillon tällön ja normaalitilassa mun sokerit ovat lähellä ylärajaa. Mut nyt selvittiin ja se on...

Yhteistyössä