Hakutulokset

  1. S

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Toukokuussa 2014~

    Ralliruutu: meillä AKU ILMARI syntynyt 4.4 käyttää myös koon 68/74 vaatteita, itseasiassa 68 on käytössä enään parit housut. Huomenna 3kk neuvola, joten silloin uusia mittoja. Tällä hetkellä meillä asuu Rauhallinen ja seurankipeä vauva. Vaatii siis hereillä ollessaan jonkun lähelleen :)...
  2. S

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Toukokuussa 2014~

    Mä en oo yhtään ehtinyt miettiä mun imetys toiveita/odotuksia...täysimetyksellä siis mennään...ja näin kai jatketaan, kunnes tuntuu siltä, että poitsu tarvisi jo lisäruokaa :) toivon ettei pulloja tarvisi ottaa ollenkaan käyttöön! Ihan vaan laiskuuttani.
  3. S

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Toukokuussa 2014~

    Vauvakuume:noi kuukausi synnytyksestä tuli ekan kerran sellainen haikea tunne, että tässä on nyt tämä meidän viimeinen vauva!pidän poikaa paljon sylissä ja tuoksuttelen vauvan tuoksua( ja puklun ja pierun) :) tunteet myllää(hormonit) mutta järki sanoo, että tämä on nyt tässä. Koen ajoittain...
  4. S

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Toukokuussa 2014~

    Moi, Helteet ei meillä vaikuta, kuin positiivisesti. Pihalla ollaan suurin osa päivästä, tosin pienen kanssa varjossa. Vaunuissa ei poitsu juurikaan viihdy, mutta pihakeinussa pötköttelee mielellää ja tänäänkin nukkui 2,5hpäikkärit kiikussa köllötellen. Isommat käy pari kertaa viikossa...
  5. S

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Toukokuussa 2014~

    Jaksamista Yönenkelille pikku-potilaan kanssa, toivottavasti oikea antibiootti ja crp laskee nopeesti ja vointi kohenee :) RYTMI: meillä pieni on ollut ymmärtäväisesti koko ajan muun porukan kanssa samassa rytmissä, eli päivisin enemmän hereillä ja yöaikkaa pitenpi unipätkä.käy yöunille n.22...
  6. S

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Oikein paljon onnea kultapupulle!
  7. S

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Toukokuussa 2014~

    Kiitos Yönenkeli tästäkin ketjusta :)
  8. S

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Onnea Mirenna, NuVe ja Vemia! <3 Samaa pohdin kuin Mirenna, että joko Kultapupu päässyt synnyttämään...? Meillä menee tasaisesti, Aku on nyt 1kk vanha äijän köriläs :D ekat kaksi viikkoa oli koko ajan rinnalla syömässä, mutta nyt onneksi nukkuu ajoittain myös pitempiä pätkiä. Neuvola olisi...
  9. S

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Mirenna: mä oon joka kerta mennyt vaan synnyttämään, eli silloin kun kivut olleet sellaiset, ettei halua enään kotona olla. Ja aina olen päässyt synnärille "sisään". Eli Yönenkelin kanssa samaa mieltä, että kun ei kipujen kanssa enään pärjää kotona niin sitten synnärille :)
  10. S

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Onnea Ässälle ja Äippylille pikku-tytöistä!
  11. S

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Täytyy kyllä vielä lisätä, että olen kyllä päässyt koettelemuksesta paljon helpommalla kuin VILMUSKI! "olet kyllä tosi kova mimmi ja taistelija" :) Mirenna: onneksi vauva kääntynyt ja toivottavasti ymmärtää pysyä raivotarjonnassa :)
  12. S

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Mun synnytyskertomus on kyllä todella tylsää luettavaa :) Epäsäännölliset supistukset alkoivat perjantaina 4.4 klo 14, muuttuivat säännöllisiksi ja kipeähköiksi klo16, jolloin pyydettiin mummi meille hoitamaan lapsia. Lähdettiin miehen kanssa kohti lähellä sijaitsevaa sairaalaa ja laitettiin...
  13. S

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    YÖNENKELI: Sini-Tuulia/4.4.2014/poika/4338g/54cm/40+2/2.4.2014 kiitos :)
  14. S

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Eekulle oikein paljon onnea omasta pienestä tuhisijasta <3
  15. S

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    NIMI: aiemmilla kerroilla ollaan paljastettu nimi vasta ristiäisissä, mutta tällä kertaa nimi oli valmiina ja poika jopa näytti AKU ILMARILTA, niin nimi jo käytössä :) ristiäispäiväkin sovittu 4.5, joten pikku hiljaa voi alkaa suunnittelemaan kemuja <3
  16. S

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    4.4.2014 klo21.55 syntyi terve poika,4338g, 54cm, py36cm, rv40+2 Pääsimme kotiin tänään puoliltapäivin, olen niin helpottunut, kun odotus ohi :) Onnea myös vilmuskille<3 Tsemppiä kaikille tositoimissa oleville sekä vielä odottaville! Jännityksellä odotan muiden vauvauutisia! Dorian...
  17. S

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Onnea Wilmiss pikku - prinsessasta! <3
  18. S

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Ei, ei vieläkään, jatkamme odotusta edelleen kotona :) ei supista! Hih, olisin ollu kyllä niin valmis lähtemään synnyttämään, mutta ei niin ei. :D no, josko ensi yönä?
  19. S

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Täällä valvotuttaa...illalla oli pari tuntia supistuksia, mutta ne hiipui pois, eivätkä olleet kipeitä. Nyt klo3.10 asti sään.10min välein, mutta ei kovinkaan pitkiä eikä kamalan kipeitä.nyt en viitti käyä nukkumaan, kun jos vaikka ihan oikeasti lähtisi synnytys käyntiin.Ja jos ei, niin kohta...
  20. S

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Nyt ollaan saavutettu se piste, että koko ajan kuulostelee, että olisiko mahdollisesti jotain ennakoivia tuntemuksia, että vauva haluaisi syntyä....mutta toistaiseksi EI :) Sini-Tuulia ja Pikku-Bonus 39+5

Yhteistyössä