Hakutulokset

  1. S

    Yleinen kysely miehille ;)

    "Se jokin" on hiukka vaikeasti määriteltävissä oleva asia, mutta sellaisen olen pannut merkille, että aika tavalla tämä tiivistyy niinkin vähän mainittuun seikkaan kuin ryhti! Ryhti on ruma sana ja maistuu peruskoulun liikuntatunnille, mutta silti. Kropan mallille ja painoindeksille on ihan...
  2. S

    Seksinpuute parisuhteessa

    Tämä jaaritteluni ei auta ketään juuri nyt puutteesta kärsivää, mutta pakko tuoda julki... Tarvitsisimme nimittäin reipashenkisen kulttuurivallankumouksen parisuhteen alalla. Jos nimittäin astutaan askel taakse – katsotaan siis systeemiä hiukan kauempaa jonkun alienin silmin – niin onhan se...
  3. S

    Kaikki muu seksin edelle.

    Salmisen kysymys oli hyvä, meillä ainakin rouva luulee minun olevan ajatustenlukija näitten asioitten suhteen... Mutta jos olet tehnyt asian selväksi, niin... Jälleen täytyy huokaisten todeta: ikävää, kun kysyntä ja tarjonta ei vastaa – meillä tilanne on välillä sama. Voimia! On siinä...
  4. S

    Vasektomia kokemuksia

    No lisäänpä omanikin, kun kerran kokemuksia kaivattiin. Vasektomiaan hakeutuessani olin 38, kuten rouvanikin. Aviossa lähes 20-vuotta ja lapsia riittävästi eli yksi. Rouvalle ei hormonizydeemit sopineet ja kumi kyllästytti. Ja miehellehän tämä on paljon simppelimpi toteuttaa kuin naiselle...

Yhteistyössä