Kaikki muu seksin edelle.

Tilanteeni on tämä: Olemme auttaneet ystäviämme, jotka ovat tilapäisesti asunnottomia, jolloin ovat tovin asustaneet meillä. Tietenkään seksielämä ei ole silloin niin vapautunutta, kuin voisi olla. Nyt tämä ystävä pariskunta on lähtenyt viikonlopuksi mökkeilemään antaen meille kahdenkeskistä aikaa mieheni kanssa. Meillä harrastetaan seksiä muutenkin niin harvoin, että ihan ahdistaa, niin nyt kun sitä kahden keskistä aikaa olisi tarjolla ja kun mies on tehnyt pitkästä aikaa lyhyen työpäivän, että jaksaisi ehkä tehdä jotain niin ei. Herra rupeaa pesemään ikkunoita ja kutsuu meille toisen ystäväpariskunnan kyläilemään. Eikä tämä todellakaan ole ensimmäinen kerta saman tapaisia sattumuksia.
Ahdistaa.
Neuvoja? Sympatiaa? Samankaltaisia kokemuksia?
 
Oletko aivan varma, että miehesi on tietoinen ajatuksistasi ja tarpeistasi? Oletko antanut oikeanlaisia "signaaleja". Jos ja kun tilanteenne on aiheuttanut seksipaineita, en pitäisi aivan mahdottomana sitäkään, että hän haluaisi säästää sinua juuri tuohon rajattuun, yhteiseen vapaa-aikaan kohdistuvilta ennakko-odotuksilta. Ne saattavat joskus romuttaa toiveet ja haaveet. Voisit vaikkapa kokeilla "yllätyshyökkäystä" kesken ikkunanpesun tai muun puuhan.
 
No, jos ruikutus, anelu, viettely, suoraan sanominen, ei ole oikeiden singaalien lähettämistä, niin en tiedä mikä. Omasta mielestäni olen yrittänyt kaikki mahdolliset keinot, jotka ovat Suomen lain mukaisia, mutta yhdestäkään ei ole apua. Yllätyshyökkäykset eivät todellakaan toimi. Eniten tulosta on tuottanut se, että rupean ruinaamaan kaksi viikkoa etukäteen seksiä.
Olisi kyllä kiva, että minut joskus yllätettäisiin kesken tiskaamisen tai imuroinnin, mutta nekin pyynnöt on tainneet mennä kuuroille korville.
 
Salmisen kysymys oli hyvä, meillä ainakin rouva luulee minun olevan ajatustenlukija näitten asioitten suhteen...

Mutta jos olet tehnyt asian selväksi, niin... Jälleen täytyy huokaisten todeta: ikävää, kun kysyntä ja tarjonta ei vastaa – meillä tilanne on välillä sama.

Voimia! On siinä puutteessa vaan jaksaminen juuri tällaiseen aikaan, kun koivut tuoksuvat ja peipposet laulaa...
 
Meillä kysyntä ja tarjonta ei ole vastannut PIIIIIIIIIIIIITKÄÄN aikaan enään.. Rouva tyytyy kerta kuukausi tahdilla ja minun mielestä 2-3 kertaa viikossa voisi olla sopiva.. Ja ikää meillä siis vasta minulla 33 ja vaimolla 31v... Joten ei ole asiat oikein kohdillaan.. :(
 
Yks on kans mitä saan kuulla melkein päivittäin; kun nainen ei anna, nainen on pihtari. Kun mies ei anna, sillä on rankka työ, eikä se aina jaksa. Reilu kuukauden olen ollut nyt ilman ja alkaa tehdä todella tiukkaa. :(
 
Meillä ainakin lapsen, nyt 3v syntymän jälkeen on kaikki mennyt seksin edelle. Ei olla yli kolmeen vuoteen emännän kanssa puuhasteltu kuin ehkä 5 kertaa. Niistä tänä vuonna kaksi kertaa.
Joidenkin masennuslääkkeiden sanotaan laskevan libidoa, mutten ole tämmöistä vaikutusta itsessäni huomannut, vaikka niitä olen jo ennen lapsen tuloa syönyt.
Köyriminen on nyt siis ilmeisesti mennyt totaalisen väkinäiseksi yli-yrittämiseksi nyt kun sitä niin harvoin saa harrastaa. Olen saanut onneksi satunnaisia suihinottoja kun olen maininnut että kasseihin sattuu. Emäntää yritän myös saada mukaan touhuihin jos on niin harvinaisesti käynyt että tämä valvoo kun lapsi nukkuu, mutta tämä pelkää että lapsi herää, jolloin homma jää sitten siihen.

Jotkut sanovat että mitä kauemmin olet ilman, sen kauemmin puutetta siedät. En allekirjoita.

Olemme tästä tuloksetta vaimon kanssa puhuneet mutta asiat eivät muutu esim. ennenkuin hän lakkaa menemästä nukkumaan samaan aikaan lapsen kanssa. Hän on aina väsynyt. Väsynyt minuun, pitkäaikaismasentuneeseen, persoonallisuushäiriöiseen kuntoutuspsykoterapiapotilaaseen, vai kaikkeen muuhunkin? Hän ei kerro. Olen päivät lapsen kanssa kotona kun emäntä on töissä. Illalla lapsenhoitovastuu jaetaan molempien kesken tasan. Tästä ei ole tullut ongelmaa.

Ennen lasta seksiä oli useammin. Ainakin kerran kuussa. Alkuaikoina jopa muutamia kertoja viikossa, jotka poikkeuksetta minun aloitteestani. 12 vuotta kinuamista takana, eikä sekään enää auta. Vieraisiin en lähde koska se olisi epäkunnioittavaa ja törkeää tätä lapseni äitiä kohtaan.
Ja jos ei oma puolisko halua minua niin miten ihmeessä joku muu sitten.
Olemme molemmat hiukan alle 30-vuotiaita, eikä loppuelämä tässä iässä ilman seksiä kuulosta houkuttelevalta. Mutta näinkö tässä käy?
 
No, jos ruikutus, anelu, viettely, suoraan sanominen, ei ole oikeiden singaalien lähettämistä, niin en tiedä mikä. Omasta mielestäni olen yrittänyt kaikki mahdolliset keinot, jotka ovat Suomen lain mukaisia, mutta yhdestäkään ei ole apua. Yllätyshyökkäykset eivät todellakaan toimi. Eniten tulosta on tuottanut se, että rupean ruinaamaan kaksi viikkoa etukäteen seksiä.
Olisi kyllä kiva, että minut joskus yllätettäisiin kesken tiskaamisen tai imuroinnin, mutta nekin pyynnöt on tainneet mennä kuuroille korville.
No ruikuttaminen, anelu, viettely ja suoraan sanominen eivät kyllä toimi. Ei ainakaan meillä. Se kun kuulostaa vaatimiselta ja kukaan mies ei vaatimalla halua tehdä mitään.

Lisäksi seksissä miehen pitää saada suurimman osan aikaa olla se aktiivinen osapuoli, eli toisin sanoen saada "metsästää naisensa". Parasta seksiä on meillä aina se, kun olen vihjaillut ja lähennellyt parikin päivää ja vaimo on vaan hymyillen "torjunut" minut, että "kulta, ei vielä". Sitten, kun on lopulta antautunut, on kuin taivas olisi auennut. Kummallekin. ("Suurimman osan" aikaa siksi, että jos seksiä on säännöllisesti, niin on tosi kiva, kun vaimo oma-aloitteisesti tulee ja haluaa. Mutta edellytys on, että olen itse tullut ja halunnut sitä samaa puoli tusinaa edellistä kertaa.)

Se, miten tilanne saadaan kääntymään on varmaan aika tapauskohtaista. Mutta jos mies on muuten terve etkä painosta seksiin, niin eiköhän se mielenkiinto herää, etenkin jos autat asiaa ja mies näkee sinua aina silloin tällöin esimerkiksi kulkemassa alasti sopivissa ei liian alleviivaavissa tilanteissa. Kun ehdotus sitten tulee, niin lienee parasta varmaan vain suostua seksiin vaikka ei just sillä hetkellä huvittaisikaan. Jos miehesi nimittäin tulee torjutuksi tuossa tilanteessa, niin seuraavaan ehdotukseen voi kulua kaksi kertaa pidempi aika...
 

Yhteistyössä