Hakutulokset

  1. L

    11-hoidot

    Kevätkello: Juu, maksimissaan vielä kolmeen yrityskertaan, jotka kokeillaan sit syksyllä.
  2. L

    11-hoidot

    Tänään virallinen testipäivä siis ja selvä nega taas. Eli pari päivää sit tehty varastesti ei siitä mihinkään muuttunut:( Kn071 & Fiia 69: Onnea teille onnellisille! Nyt on juhannus ihana ottaa vastaan:) Tehkää vaikka odotustaikoja:) Kiinnittymistaikojahan voi tehdä vielä testausta...
  3. L

    11-hoidot

    Se siitä rautaisesta luonteesta Saara, ja se siitä hoidosta samalla:( Eli mitä lie valeraskaus-oireita sitten olikaan, mutta tämän aamun testi näytti selvää negaa. Ylihuomennahan olisi oikea testipäivä, joten tässä kamppailen, että lopetanko lääkkeet tähän paikkaan, vai vieläkö niitä kannattaa...
  4. L

    11-hoidot

    SaaraX: Olen tosi pahoillani negasta. Mutta ethän lopeta vielä lääkkeitä. Voihan tämä pikkuinen olla myöhäinen kiinnittyjä ja veritestin tulos näyttäisiikin toista?! Itse en ole uskantanut testata vaikka tuo testi jo vähän käsissä poltteleekin. Jaksaisinko peräti odottaa viralliseen...
  5. L

    11-hoidot

    Maya: Onnittelut :flower: Kn: Kadehdittavan ihanan myönteinen ajattelutapa sulla tätinä olemisesta ja toisen vauvan hoitamisesta!! Tuolla asenteella pärjäät vielä pitkälle:) Toivottavasti itselläsi on vajaan vuoden päästä oma tuhiseva sylissä, jonka ristiäisiä järjestät! :heart: Toiveena...
  6. L

    11-hoidot

    Voi harmi Leppäkerttu, että negan olet testannut:( Samoin lohtuhalaus myös muille alkuraskauden keskenmenon kokeineille ja tällä kertaa epännistuneille Iloksi, HalleB ja Mequ :hug: Halaukset myös murheisissa tunteissa eläville LO:lle ja Syssylle! Se vaan on niin väärin, että periaatteessa...
  7. L

    11-hoidot

    Heippa! Hyppäisin kehiin jännittämään kanssanne! Eli mulle siirrettiin (3. IVF:n 1. PAS) viime torstaina yksi 2 päivän ikäinen ja 2-3 luokan alkio. Elän siis jo 5. piinapäivää ja nyt alkoi tosissaan jännittämään. Eilen olin jotain vihlontaa tuntevinani, mutta nyt ei ole enää tänään ollut...
  8. L

    11-hoidot

    Oma napa: Uusi nega testipäivänä. Myös kunnon vuoto päällä... Virvatulia: Onneksi sulla edes meistä piinailijoista onnistui! Kaarne ja UnelmaSirpaLeena: :hug:
  9. L

    11-hoidot

    Ääääh... Negahan se tännekin tuli kotitestistä tänään ...:( (((((((Lohtuhali muillekin neganneille)))))))
  10. L

    11-hoidot

    Nyt pitää pommittaa kaikki piinailijat läpi: Heidh: Voi sua:( Tiedän kyllä tasan tarkkaan tuon kateuden tunteen, kun joku lähipiirissä on raskaana. En mielestäni ole ikävä ja ilkeä ihminen pohjimmiltani, mutta tunnustettava on, että kateus nostaa päätään noilla hetkillä - kai sille ei mitään...
  11. L

    11-hoidot

    Syssy: hyvä että pahin pettymysfiilis alkaa olla takana.. Toivottavasti jo seuraava kerta toisi teille käärön kotiin asti!! Pahoittelut kaikille keillä nega on tullut:( (((((Nanniga ja AnnaD)))))) BuBU ja Vanessa-80 ainakin tervetuloa!!! Jessille ONNEA plussasta - ja hyvää matkaa...
  12. L

    11-hoidot

    Uusille tervetuloa!! Plussanneille onnittelut:) :flower: Piinatuille pitkää pinnaa... Mulla myös tänään siirrettiin 2-luokan alkio ja 5 pakkaseen. Siirto oli helppo, mutta maha ja olokin alkaa olla aika pallomainen..
  13. L

    11-hoidot

    Terveiset punktiosta! Hengissä ollaan ja yllättävän kivuton toimenpide oli jälleen, vaikka ainahan se vähän pelottaa.. Loppujen lopuksi 18 rakkulaa saatiin ja 14 munasolua niiden sisältä löytyi. Nyt jännitetään vaan miten meidän solut toisistaan tykkäävät.. Katoa on joskus käynyt ennenkin, eli...
  14. L

    11-hoidot

    Virvatulia: Ihan samoissa siis mennään:) Mulla oli eilinen Pregnylin pistäminen taas ihan kamalaa. Onnistuin 2 rikkomaan vähän miten sattuu ja nyt on laastarit sormissa. Eniten pelotti kun siellä jauheen joukossa oli sirpaleita, että meneekö ne pienimmät nyt sit sisuksiin kun pistää menemään...
  15. L

    11-hoidot

    Joku_päivä: Ihan uskomattomalta kuulostaa tuo kolme uudelleen sulatusta ja lopulta siitä alkiosta raskaus! Milloin näitä uudelleenpakastuksia on alettu tehdäkään? Ja miten yleistä ja klinikkakohtaista se on? Vielä joku aika sitten kun tuosta kyselin, niin ei kuulemma alkioita...
  16. L

    11-hoidot

    Hei kaikille! Olen palstaa jo jonkin aikaa satunnaisesti seuraillut ja nyt voisin olla aktiivinen itsekin, kun meillä on menossa 3. IVF ja punktio olisi ensi viikon keskiviikkona ja mahdollinen siirto sitten perjantaina. Näitä piinaavia ja odottelevia tuntemuksia kun on vaan niin mukava jakaa...

Yhteistyössä