Hakutulokset

  1. V

    Marraskuiset 2022❄️

    Minunkin ostoslistalle lisäsin psylliumia, kiitoksia vain vinkistä😊 Vatsa on pyöristynyt niin, että ihmettelen miten kaikki eivät ole vielä huomanneet. Uudet housut olen joutunut ostamaan ja pari uutta löysempää paitaa. Olen kyllä kasvanut kuin pullataikina; odottelen että taas jaksaa lähteä...
  2. V

    Marraskuiset 2022❄️

    @Ruby86 ymmärrän tämän niin hyvin😅Minulle kävi hyvin samalla tavalla. Pahoinvointi oli pari päivää pois niin varasin ajan ultraan ja siellä kaikki näytti olevan hyvin. Tämä on kyllä jännä, kun huolestuu näistä oireiden puuttumisesta vaikka joku saattaisi olla helpottunut🤣 Minä luulin, että...
  3. V

    35v.+ plussanneet/odottavat

    Heippa, täällä kanssa yksi 39-vuotias toisen lapsen odottaja. Takana piiitkä lapsettomuustausta hedelmöityshoitoineen ja keskenmenoistakin on valitettavasti kokemusta. Yllätys oli melkoinen, kun yhtäkkiä raskaustesti näytti plussaa. Oltiin miehen kanssa aivan ällistyneitä, sillä meidän...
  4. V

    Marraskuiset 2022❄️

    Täällä vielä odotellaan ensimmäistä neuvolakäyntiä, tämä on ensi viikolla edessä tiistaina, jolloin rv 9+4. Monilla kuulostaa olevan kaikkia lomakkeita ja muita täytettävänä mutta minulle ei kyllä näistä puhuttu mitään🤔 Voiko tässä olla eroja vai olisiko vain unohtunut? Tuo aika on jo niin...
  5. V

    Marraskuiset 2022❄️

    Näistä tulee välillä niin ristiriitaisia tunteita; minulla on nyt kahdesti todettu että on pieni ja tahdottu tarkastella lähemmin. Minäkin pohdin, että olisiko sulla ollut ovulaatio vaan myöhemmin? Jos syke on löytynyt niin sehän on hyvä merkki ❤️
  6. V

    Marraskuiset 2022❄️

    Olen pahoillani p😢
  7. V

    Marraskuiset 2022❄️

    Mulla oli tuollainen doppleri edellisessä raskaudessa ja tykkäsin siitä kovasti, kun sai kuunnella itse sydänääniä. Valitettavasti olen sen antanut pois, koska pitkän lapsettomuustaustan ja hoitojen vuoksi en uskonut että tulisin enää koskaan raskaaksi. Voisin kyllä harkita sellaisen hankkimista
  8. V

    Marraskuiset 2022❄️

    Minäkin olisin kiinnostunut liittymään! Täällä ultra takana ja aika ristiriitaiset tunteet. Syke löytyi ja oikeassa paikassa on mutta sanoi, että on niin pieni että vielä viikon päähän uusi ultra. Minulla pitäisi viimeisten kuukautisten mukaan olla 7+6 mutta koon puolesta vastaa 7+1. Sanoi...
  9. V

    Marraskuiset 2022❄️

    Marraskuiset 2022 Tuttuvierailija, 6.11, 35v, 5.lapsi Esva, 15.11., 31v, 3. lapsi Nipaus, 4.11, 38v, 3.lapsi Virvatulia, 8.11., 39v, 2.lapsi
  10. V

    Marraskuiset 2022❄️

    Tervetuloa uusille ja pahoittelut kaikille ikäviä uutisia saaneille. @Ruutupaita varhaisultrassa sanoi että on pieni viikkoihin nähden ja ettei mittoja vooJotenkin itse ajattelen että jos se ovis on ollut vaikka myöhemmin🤔 Yritän olla liikaa asiaa miettimättä, kun syke kuitenkin lopulta saatiin...
  11. V

    Marraskuiset 2022❄️

    Voi kurjuus, ei näihin tilanteisiin oikein ole oikeita sanoja. Surun aika on. Voimia tilanteen läpikäymiseen.
  12. V

    Marraskuiset 2022❄️

    Täälläkin ultrassa löytyi pienen pieni syke😍❤️ Aivan ihmeellistä. Sanoi, että on niin pieni että viikon päästä täytyy käydä uudelleen. Jokin sillä pohditutti enkä hoksannut kysyäkään koska minä vain olin ja olen aivan ihmeissäni että ainakin syke näkyi ja on oikeassa paikassa niin nehän...
  13. V

    Marraskuiset 2022❄️

    Toivottavasti se sykkivä sydän siellä jaksaa. Ainakin kuulostaa hyvältä että on oikeassa paikassa ja syke löytyy. Kaikkeen muuhun saat toivottavasti vastauksen silloin viikon kuluttua.
  14. V

    Marraskuiset 2022❄️

    Tervetuloa mukaan uusille plussanneille Täällä taas on hieman toiveikkaampi olo. Testiin tulee vahvat viivat, ei ainakaan yhtään haaleammalta näytä. VU olisi torstaiaamuna, eli sitten jo vähän viisaampi. Vielä muutama päivä odottelua niin jotain tietoa on silloin luvassa. Onneksi töissä on niiin...
  15. V

    Marraskuiset 2022❄️

    Tuntuu pitkältä tämä aika odottaa, että saisi jotain tietoa.. Täällä nyt kaikki raskausoireet(arat rinnat, jatkuva pissalla käynti ja pahoinvointi) ovat loistaneet poissaolollaan jo muutaman päivän. Lämmötkin oli romahtanut 36.1 eli aika monta asiaa vihjaisi sen puolesta että on mennyt kesken...
  16. V

    Marraskuiset 2022❄️

    Ei täälläkään ole kenellekään uskaltanut kertoa. Kohdunulkoinen kokemus kummittelee takaraivossa ja lisäksi tämä oireiden loppuminen kummastuttaa. 🤔 Vielä muutama päivä sitten oli etovaa oloa ja arkuutta rinnoissa mutta nyt ei enää ole. Tahtoisin kovasti puhua tästä jonkun läheisen ystävän...
  17. V

    Marraskuiset 2022❄️

    Mukavan aktiivinen tämä ketju😊 Menin minäkin varaamaan ajan varhaisultraan, koska viikkonäytöllinen CB testi näyttää raskaana 2-3, vaikka sen pitäisi laskujeni mukaan olla +3🤔 Edelleen niin kovasti kummittelee se kohdunulkoinen raskaus mielessä ja koko lapsettomuushoitorumban jälkeen tätä on...
  18. V

    Marraskuiset 2022❄️

    Hyvin tutulta kuulostaa nämä tuntemukset.. Vessassa pitää juosta tarkastamassa että alkoiko vuoto ja sit kun ei ole alkanut niin pohdinta mikä kaikki muu on varmaan pielessä. Se kohdunulkoinen kummittelee mielessä. Ja sitten taas löydän itseni katselemasta tämän vuoden äitiyspakkausta(mitä...
  19. V

    Marraskuiset 2022❄️

    Heippa kaikille! Vieläkö mahtuu mukaan? Kaikkien viestit luin läpi ja palaan näihin heti kun ehdin. Eilen siis tein positiivisen testin ja hämmästys oli melkoinen, kun kaksi viivaa piirtyi. Tähän hämmästykseen on monta syytä; ensiksi se, että lukuisia lapsettomuushoitoja vaadittiin esikoisen...
  20. V

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ei onnistunut siirto. Kaikki kuoli viikonlopun aikana:cry::cry: En ymmärrä miten voi olla näin huono tulos. Turhaa taas kaikki järjestelyt töissä.. Lomapäivä ja sijaisjärjestelyt. Matkaa siirtopaikkaan kuitenkin reilusti yli pari sataa kilsaa niin pakko oli käyttää lomapäivä ja ostaa junaliput...

Yhteistyössä