Hakutulokset

1. H

Aivan mielettömän hieno vaaliohjelma perussuomalaisilla. Kaikki äänestämään persuja:)

Noin kolmannes tuon listan asioista olisi helposti toteutettavissa jos PS olisi suurin puolue. Yllättäen tuon listan vaikeimmin toteutettavat asiat todennäköisesti koskevat ruotsin kieltä....
  2. H

Pidätkö AMK-tutkinnon suorittanutta korkeasti

Sinä vissiin desinfioit ja liimaat kymmeniätuhansia maitopurkkeja päivässä. Tai leivot koko maan leivät paljon käsin (suurinpiirtein kaikki tehdään koneella), lypsät kaikki maan lehmät käsin, tiskaat käsin suurkeittiöissä, olet superihminen. Ja mä olen supertollo kun lankesin näin huonoon...
  3. H

Mulkvisti paikalla. Kysy mitä haluat.

Sä taidat olla aika luuseri :p
  4. H

Nuorisojoukko pitämässä hauskaa kaupungilla:)

30 yksittäistapausta. Älkää rasistit aina jaksako....
  5. H

Ei mun mielestä ole n=)
  6. H

Mähän sanoin :xmas:
  7. H

Kieltämättä joo. Jos mies on mulkku mulkvisti niin se vetoaa jos mies ei samalla ole luuseri.
  8. H

Ei varmaankaan. Mulla ei ole mitään tiettyä mielenkiinnon kohdetta ja kykenen keskittymään oikeastaan mihin tahansa, koska tahansa. Jos nyt olen Aspergerin oikein ymmärtänyt.
  9. H

Koska mulla on lyhyt pinna mitä tulee tyhmiin kysymyksiin. Vastaan niihin tarkoituksella siten että kysyjää vituttaa että edes kysyi asiaa.
  10. H

En ole. Ihan nainen.
  11. H

Koska tiedän olevani sellainen.
  12. H

Tulet huomaamaan, viimeistään sen viimeisen vuoden aikana ettei sieltä kovin moni ohjeajassa sitten kuitenkaan valmistu. Kyllähän sitä pässiä siellä pyörii, vuodesta toiseen. Useat jopa likemmäs 10 vuotta.
  13. H

Noniin vittu, menin sitten rekisteröitymään. Kysy mitä haluat.
  14. H

Amen. Tekniikan alalta valmistuva on jo tavan tallaajaa selvästi fiksumpi, varsinkin jos valmistuu ohjeajassa eli 4 vuodessa.

Yhteistyössä