Hakutulokset

1. Kenya

**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Rupeltaja Pahoitteluni tapahtuneesta. Itse koin myös lääkkeellisen. Toivottavasti ei koskaan enää. Itse sain kovasti apua täältä Enkelinkosketus.net • EtusivuMuille myös tuo voi olla hyvä vertaistuen paikka.
  2. Kenya

**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Hellou! Tahtoisin liittyä teidän joukkoonne, jos mahtuu =) Eli minulla historia puhuu seuraavaa. Olen 30 vuotias. Minulla on yksi lapsi 9/07, km 5/11 raskauden keskeytys vaikean kehityshäiriön vuoksi 10/11, kohdunulkoinen raskaus 9/12. Nyt saamme luvan yrittää vasta tammikuussa, koska sain...
  3. Kenya

Kyselkääs sit kun on tarpeeksi tylsää

Jep =) silmä käteen...
  4. Kenya

VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

Joo o, kylläpä on fiksu olo =)
  5. Kenya

Laitoin sen harmaana, ja linkkikään ei onnistunu, mut en ollu kirjautuneena! Ja sielhän tuo ny sit on... Pysyvästi??
  6. Kenya

Hienoo... Laitoin kuvan, ja nyt vasta huomasin, että sitä ei voi poistaa!!! Apua?!
  7. Kenya

Björnin kauppaärtymysketjun innoitamana : Kysely: Mitä haluaisit opettaa kanssaeläjille julkisissa paikoissa asioinnista

Aasiakas.net - Aasiakas on aina väärässä! Tässä lisää, jokainen meistä on joskus aasiakas...
  8. Kenya

Pidätkö AMK-tutkinnon suorittanutta korkeasti

Oon mä =) Et säkään mikään nero ole, ethän?
  9. Kenya

Ei käytetä lääkkeitä, tosin ei olla sairastettu. Kaikki kehityksen tuoma laitteisto on vaan tehnyt elämästä hankalampaa ja kurjempaa. Suurin osa. Terve järki ohjaa ruoan valinnassa, paljon itse tuotettua tai kerättyä. Mun mielestä tästä on sivistyneisyys kaukana, kun vaan halutaan kehittyä ja...
  10. Kenya

Edellen kysyn, miksi pitää kehittyä kokoajan, mihin kehitys on meidät tuonut?
  11. Kenya

Insinöörit vois joskus tulla koittamaan miten paljon ne vempaimet auttaa töissä. En tarvitse niin paljoa tietoa, mihin sitä tarvitsisin? Tieto lisää tuskaa. Tutkimukset muuttuvat kokoajan, mihin ne johtavat? Ihan perusasioihin noilla ei ole niin suurta merkitystä.
  12. Kenya

Niin mihin?
  13. Kenya

Töitä tekemällä oppii varmasti sen mitä oikeasti tarvitaan, lukuja vois pyöritellä vähän pienempikin porukka, mut eihän se ruoki kapitalismia...
  14. Kenya

Heh..Tykkään kärjistellä, mut tuon ryhmän tajuan, sitten on se aivan kummallinen tutkijoiden ja virkailijoiden armeija joita en käsitä. Esimiehiä istuu palavereissa useampi kun kentällä puurtaa. Itse en eläessäni ole tarvinnut yhtäkään korkeasti koulutettua ihmistä. Ne päinvastoin ovat sitä...
  15. Kenya

Mä haluisin tietää, että MIHIN niitä oikeesti tarvitaan? En ihan oo vielä tyhmänä huonosti koulutettuna tajunnu... Pyörittämään sitä uskomusta, että on olemassa yläluokka?
  16. Kenya

Älä ole hassu... :stick: Lääkäriksi aikovana oot varmasti niin fiksu, että tajusit mistä puhun... Vähän vähemmälläkin tradenomi/insinööri/maisteri määrällä Suomi pärjäis.
  17. Kenya

Eiköhän yliopistotasoiset ole korkealla. Ei varmaan saa täällä sanoa mut toivoisin että ihmiset lakkaisivat kouluttautumasta kovin korkealle, meillä on kohta pelkkä ylpeä työtön kansa. Liikaa jo virkamiehiä/johtajia keksimässä kummia tutkimustensa kanssa.
  18. Kenya

Täyttä helvettiä olla koulutettu, työssäkäyvä ja tienaava äiti tällä paikkakunnalla!

Itse oon aikanaan muuttanu isosta kaupungista minimaaliseen kylään, ja hyvin pärjää, kun on ihminen toiselle. Kaikenlaista oon saanu osakseni, sillon on ollut toisinaan peiliin katsomisen paikka. Mut pääasiassa hyvää, tiedän että meil on tääl hyvä yhteisö. Mun mielestä alottajalla ei ole...
  19. Kenya

Täyttä helvettiä olla koulutettu, työssäkäyvä ja tienaava äiti tällä paikkakunnalla!

Mun puolesta tän tyypin kaupunkilaiset sais pysyäkkin kaupungeissa. Jos ei löydy asennetta pikkupaikoille. Täällä tunnetaan toiset hyvässä ja pahassa. Siel betonihelvetissä saa elää yksin ja ihan rauhassa. Ja niin, me duunarit pidetään tää kylä ilman kirjaviisaitakin pystyssä. Tutkimuksilla voi...

Yhteistyössä