Hakutulokset

  1. Manda86

    .~ Heinäkuun Hellemasut 2012~. MARRASKUU

    Manda86, ikä 25, la 5.7, NKL/KOT, 1 lapsi, T (Päivä muuttunut) En ole neuvolaa varaamassa vielä pitkään aikaan, en uskalla. Onko muilla kokoajan huolta keskenmenosta? Mä ihan pelkään sitä, kun vuoden yritys takana ennen tähän tilaan päätymistä. Varhaisultraan meinataan kyllä mennä. Mihinhän...
  2. Manda86

    Heinäkuisia 2012?

    Täällä on heinävauva tulossa! La 4.7 :) Tätä on odotettu jo vuosi (yk 11 tärppäsi), eilen sain tietää. Mahaa kourii jatkuvasti, välillä kramppaa kunnolla. Ja väsymys on ÄLYTÖN! Jatkuva janontunne vaivaa myös, viime yö meni valvoessa mahan ja janon vuoksi. Muita oireita ei juurikaan ole...
  3. Manda86

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Kiitoskiitos :) :) On ollut vaikka mitä kummia oireita! Mahaa jomottaa kokoajan, ihan kuin menkat olisi alkamassa. Välillä kramppaa kunnolla, ihan sattuukin. Iho on kuiva ja kasvoissa näppyjä norm enemmän, tosin nyt pari viim päivää se on rauhoittunut (onneksi). Aivan ÄLYTÖN väsymys kokoajan...
  4. Manda86

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    PLUSSA!!!!! Haalea, mutta PLUSSA!!!! Arvatkaa onko VÄHÄN vaikee keskittyä töihin!!
  5. Manda86

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Hei kaikille! Täällä olikin uusi ketju :) Mulla torstaihin asti jännitettävää, mut nyt tuntuu siltä että on tärpännyt. Ensinnäkin kasvoilla on paljon enemmän näppyjä kuin pitkiin aikoihin, yleensä niitä on vaan menkkojen aikoihin eikä silloinkaan näin paljon, mutta nyt ovat jääneet...
  6. Manda86

    Esikoista yrittämään 2011

    Manda 25v. kp 1/30. yk 11, jännäpäivä 27.10.. Jostain syystä en saanut tätä punaiseksi?? :)
  7. Manda86

    Esikoista yrittämään 2011

    kp 2/30, yk 10, jännäpäivä 27.9 Meni 4 päivää yli ja sitten ne alkoi. Oon itkenyt suurinpiirtein vuorokauden putkeen, ainakin sisäisesti. Mulla ei ollu testejä mukana reissussa, niin ajattelin että nyt tärppäsi, kunnes sitte karu totuus paljastui eilen. On tää niin väsyttävää hommaa, kaiken...
  8. Manda86

    Esikoista yrittämään 2011

    Täällä jännäillään edelleen... Valkoiset farkut ja asiasta kertominen eivät tuoneet menkkoja, ja nyt mennään 3-5pv yli normaalin kierron... Me ollaan ulkomailla maanantaihin saakka ja täällä testit maksaa sen 15e kappale, niinpä koitan malttaa odottaa maanantaita ja kotona odottavaa testien...
  9. Manda86

    Esikoista yrittämään 2011

    Hei taas :) Täällä mennään kp 32/30 (yleensä 28), mutta testi näytti eilen negaa. Tosin se oli keskellä päivää, 2h rakossa. Tuhlasin 15 euron testin ostoskeskuksen vessassa tuohon tietoon, ollaan matkoilla... Mutta voisiko olla liian laimea näyte? Huomaatteko, takerrun kaikkiin pieniinkin...
  10. Manda86

    Esikoista yrittämään 2011

    yk9 kp 1/30 :'(
  11. Manda86

    Esikoista yrittämään 2011

    Tänne voipi päivittää kp 5/28 ja yk 8. Tää on nyt rouva :popcorn:
  12. Manda86

    Esikoista yrittämään 2011

    Heips! Ei menkkoja vieläkään, mutta ei myöskään plussaa. Häästressi siirtänyt vissiin alkua... Ei voi kun odottaa ja toivoa ettei ne nyt hääpäivänä yllättäen pukkaa. Lauantaina musta tulee rouva <3 Kp nyt 30/27-28, jostain hypännyt päivä lisää tuonne listaan :)
  13. Manda86

    Esikoista yrittämään 2011

    ONNEA MM-11 !!!!!! Aivan ihanaa!! Täällä kp 29/27, eilen testi neg ja se olikin viimeinen testi :D Nyt mahaa juilii, eli eiköhän tänään menkat ala. Viimeksi kun kirjoitin tänne juuri näin, niin menkat alkoi lähes samantien, eli testaan toimiiko sama temppu :D
  14. Manda86

    Esikoista yrittämään 2011

    Hei ystävät! Anteeksi kun en ole täällä käynyt kommentoimassa pitkään aikaan. Mulle voi päivittää yk 7, kp 1/27, jännäpäivä 26.6. Yrityskerta 7... Huhhuh, ei ole kivaa. Jos ekalla olisi tärpännyt, meillä olisi 2kk kuluttua vaavi. Äh, ei saisi ajatella noin :D Onneksi kesässä on tiedossa...
  15. Manda86

    Esikoista yrittämään 2011

    ^Asian positiivinen puoli on se, että jos kesä on yhtä kuuma kuin edellinen, niin ainakaan ei tarvitse hikoilla mahan kanssa... Ja saanen juoda häissäni shampanjaa! Ja katsoin raskauslaskurista, jos TÄSSÄ KIERROSSA tärppää, mun äippäloma alkaa 31.12, aikas hauskalta kuulostaa =)
  16. Manda86

    Esikoista yrittämään 2011

    Hei Leidit ja hyvää Vappua!! Mulle voipi päivittää yk 6, kp 1/27, jännäpäivä 28.5. Se siitä hyvästä vapusta :laugh:
  17. Manda86

    Esikoista yrittämään 2011

    sansu kauanko siitä on kuin otit hiivalääkkeen? Viikko on nimittäin se aika, jolloin sen pitäisi muutosta tehdä. Mutta todennäköisesti sulla on virtsatietulehdus, siinä on tyypillistä tuo jatkuva pissahätä ja kirvely. Nykyisin jos oireet vastaa VTI:tä, ei enää näytteitä oteta vaan saa suoraan...
  18. Manda86

    Esikoista yrittämään 2011

    Hei ihanat. Täällä päätettiin pitää taukoa yritämällä yrittämisestä, keskityn nyt häiden järkkäilyyn, ne siis kesällä. Meillä kosinta meni niin, että en edes tiedä oliko sellaista tai kumpi kosi. Tosi hämärää. Mentiin vaan katselemaan sormuksia ja sitten sattui löytymään kivat --> ostettiin ja...
  19. Manda86

    Esikoista yrittämään 2011

    Hihii, joku teistä ihanista oli laskenut mun uudet tiedot tuohon taulukkoon - niitä kun tulin tänne kertoilemaan. Iso kiitos!! :) :) Hennu86 tee testi jookosta? Jännään sun puolesta ja toivon parempaa onnea sinne!!
  20. Manda86

    Esikoista yrittämään 2011

    NIIIIIN epäreilulta tuntuu. Täti kurvasi illan iloksi :'( Sen siitä sai kun meni asialla vitsailemaan :whistle:

Yhteistyössä