Hakutulokset

  1. L

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Kiitokset onnitteluista!!!! Täällä edetään nyt päivä kerrallaan :wave:
  2. L

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Minulla olisi hieman muokattavaa listaan, nimittäin tänään saatu raskaustestiin plussa :heart: Toivottelen kaikille yhtä yllätyksellisiä plussia ja kiertoja!!!
  3. L

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Nyt tulee naiset sellaista omanapailua, että hypätkee yli jos haluatte :laugh: Mutta meikäläinen teki jälleen hätäpäissään testin vaikka menkkoja odottelenkin vasta viikonlopuksi :ashamed: ja voitte vaan arvata mikä tulos tuli.... no se sellainen haamu jälleen! Mua ahistaa taas valtavasti...
  4. L

    Ylipainoiset haaveilijat (BMI Liittyessä vähintään 28)

    Minäkin laitoin kyselyn tulemaan :wave:
  5. L

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Lilli88 Täälläkin on varustauduttu greippimehulla tämä kierto ;) Toivottavasti se maaginen teho toimii meilläkin :D
  6. L

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Plussatuulia kaikille :hug: Ite pääsen ilmeisesti jonkin tapaisiin tutkimuksiin jo koska tuo "luteaalivaihe?" jää hieman lyhyemmäksi kuin normaalisti.. Suuret on toiveet, että pääsisin pikkuhiljaa noista haamuviivoista vahvempiin :(
  7. L

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Ja meikäläisellekin voi laittaa kp2.. : / Se sitten taas niistä viivanpaikoista :ashamed:
  8. L

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Sokruli, pahoittelen tädin tulosta. On se vaan joka kerta yhtä tympeetä...: / Mirwu, jotenkin tuntuu että on vain viivanpaikka. Ainakin oon ite henkisesti valmistautunut negakiertoon :headwall:
  9. L

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Täällä kirjoittelen taas omasta navasta, anteeksi.. Tein sitten eilen kuitenkin kp23 apteekin testin ja siihen ilmaatui "viivanpaikka". Mulla on tuuria näitten testien kanssa, ei voi muuta sanoa :confused: Jotenkin erittäin hartaasti katsottuna luulin nähneeni siinä jotain punaistakin, mutta...
  10. L

    Ovulaatio liian myöhään?

    Olen 26v. nainen ja olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta puoli vuotta. Kiertoni ovat olleet 26-29päivää, paitsi kerran 21 päivää. Nyt menossa 23/26-29 ja olen ensimmäisen kerran käyttänyt ovulaatiotestejä. Yhtävahvoja viivoja kontrolliviivan kanssa sain kp15 ja 16, vahvempi viiva tuli kp18...
  11. L

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Täällä uusi palstalainenkin ilmoittautuu :) Eli nyt menossa kp23/26-29 ja yk taitaa olla kuudes. Ikää 26v. Ensimmäinen kierto jolloin yritin tikuttaa ovistakin, tasavahvoja tuli mutta epäilijänä jatkoin tikutusta ja sain kontrollia vahvemman viivan kp18. Tästä olinkin hieman huolissani, että...

Yhteistyössä