Hakutulokset

  1. P

    Jos hän ei olekaan "se oikea"?

    Ruoho voi olla vihreämpää aidan toisella puolella. Minkälainen tilanne on nyt päällä? Itse olen paininut samankaltaisen asian kanssa nyt melkein viisi kuukautta. Ainoana erona että minulla ja miehelläni ei ole lapsia ja tämän toisen miehen kanssa vietin koko kesän. Pää hajoaa. Toivottavasti sinä...
  2. P

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    kp 1 ja yk 7. Eteenpäin, sanoi mummo lumessa. :)
  3. P

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Moikkamoi. Tiuhti, dpo oli 11 tuolloin tiistaina kun testasin. Se testi oli sellanen predictor early. Vieläkään ei oo menkat alkanu, kyl varmaan vielä tänään tai yöllä. Jos ei ni testaan kyllä uudestaan aamulla. Sitten nuo kipuilut. Kuulostaa samanlaisilta kun minunkin, tosin kärsin...
  4. P

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Voi pettymystyn pettymys. Tein aamulla raskaustestin ja negaahan se näytti. Tässä kierrossa sain ensimmäistä kertaa pongattua oviksen tikkuun ja sen johdosta jotenkin olo raskautumiseen oli niin varma. Ja niitä kaikkia oireita, voih, kyllä ihmisen mieli on niin outo. Ja kuinka paljon yritin...
  5. P

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista. Empäs ole koskaan ennen ollut missään pinossa, eli kiitos chiba! Voi Niiskuneiti90, niin hienoa ja ihanaa!=) Voin kuvitella tuon tunteen, että sitä ei meinaa uskoa todeksi. Mutta eiköhän se sieltä pikkuhiljaa iskostu päähän!! Ansku83, toivon kovasti...
  6. P

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Heippa kaikille! :wave: Olen uusi täällä ja koitan sulattautua joukkoonne. Pienen pieni esittely, olen 26 vuotta täyttävä kesällä avioitunut työssä käyvä rouvanen. Illat saan kotona hyvin kulumaan lukemalla kaksplussan keskusteluja. =) Vauvaprojektissa käynnissä yk 6. Nyt meneillään päivä...

Yhteistyössä