Hakutulokset

  1. B

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Too-ticki, rankalta kuulostaa sinun tarinasi! Tsemppiä sinulle ja muillekin tähän odotukseen! :hug: bola
  2. B

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Kiitos ihanaiset myötäelämisestä! Tosi yleisiähän keskenmenot on, kun alkaa kertomaan omista kokemuksista tai vähääkään lukea nettiä. Ikävä kyllä! Too-ticki, miksi sulla tehtiin hysteroskopia? Surullinen kokemus sinullakin. Mulla ekassa keskenmenossa riitti lääkkeet. Toivottavasti nyttenkin...
  3. B

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Kiitos Neiti-81! :) Kirjoitin hassusti tohon ylle. Tarkoitin, että hyvä, etten odottanut ekaan kunnan ultraan, kun olisi ollut vasta viikolla 11 eli loppukuusta. bola
  4. B

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Moikka! Kiitos teille tsemppauksista! =) Kävin tänään 8+5 yksityisellä ultrassa, koska tuli vuotoa muistaakseni 7+4 ja sitten nyt vkloppuna. Ihan vähän vaan on tullut ruskeaa vuotoa, niin ajattelin, ettei välttämättä vaarallista. Kuitenkin pikkunen oli kuollut 7+6. Siellä se möllötti...
  5. B

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Lumihiutale 73 :hug: Olipas tullut paljon tekstiä, kiva! Mä oon pysynyt taka-alalla vklopun, kun eilen ja tänään tullut niukasti ruskeaa vuotoa. Mieli ihan maassa, eikä mikään oikein huvita. : / Vatsassa juilii, mutta sitä se on tehnyt koko raskauden ajan välillä enempi ja välillä...
  6. B

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Iso kiitos Branwen kestoiluopastuksesta! Eipä olisi tietämättömälle tullut mieleen esimerkiksi, että tavallinen pesuaine vaikuttaa imutehoon... Villany, hauska laskutoimitus! bola ja 8+2 :heart:
  7. B

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Kestoista on puhuttu. Haluisko joku antaa mulle pikaopastuksen kestoiluun? Eli että mitä tarvitaan, ja kuinka paljon, jotta voisi kestoilla ainakin kotona? Voisi alkaa etsiä kirppiksiltä/huuto.netistä/alesta... Kiitos!
  8. B

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Tervetuloa uusille ja moikka muillekin! :wave: Kenzie, mä olen kai tasan viikon sua pidemmällä, ja meillä on sama esikoisten synnäri. ;) Kääk, varasin äsken ekan ultra-ajan, ja se on vasta tämän kuun ihan lopussa, ja silloin ois omien laskujen mukaan 11+6. Hirmu pitkälle joudun odottamaan...
  9. B

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Gabrielle, olen tosi pahoillani. Jaksamista sinne! :hug: Mammavaatteista. Hui, toivottavasti näillä omilla vaatteilla pärjäisi pitkälle ja sitten, kun ei, niin tunika-legginsit -yhdistelmään vaihto, ja varmaankin ostan yhdet kunnon mammafarkut... Näin hm:n mammaosastolla tosi kivan näköisiä...
  10. B

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Moi! Kiitos Branwen, kun päivittelet ja nyt on taas uusi kuu ja uusi pino! :) Kiitos ihanaiset, kun olitte lähettäneet tsemppausviestejä! :heart: Vuotoa tosiaan tuli vain eilen, joten en tänään edes ottanut selvää, olisiko vapaita gyneaikoja ollut. Eiköhän tämä tämä tästä...
  11. B

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Moikka! Täällä mennään 7+4, joka on sama päivä kuin sain ensimmäisen keskenmenon. Keskenmenoa edelsi silloin reilu viikon verran vähäistä vuotoa, JA nyt illalla alkoi tulla hieman vuotoa. :'( Noh, eihän tämä mikään tuomio ole, kuten täältä on saanut lopulta onnellisia tarinoita lukea. Nyt...
  12. B

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Tervetuloa uudet!:wave: EtanaLilli, meillä on sama synnäri. Olin tosi yllättynyt, kun neuvolatäti kysyi puhelimessa, että mihin oon menossa synnyttämään... Öö. Sanoin vaan, että Jorviin kai... :) Aika tympeitä reaktioita joillakin teillä tullut kertomisesta! :O Juustoista. Vai että ihan...
  13. B

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Taas uusia, kiva, tervetuloa! :wave: Tänään uskaltauduin viimein soittaa neuvolaan, ja nyt on ensimmäinen neuvola-aika tiedossa, 2.3 JO! Ihania muiden ultrakuulumisia saa täältä lukea :) Mulle terveydenhoitaja sanoi, että voin jo soittaa ultra-aikaa äippäpolille. Jaksamista kaikille...
  14. B

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Carriina, esikoista täälläkin odotellaan, joten ennestään ei ole lainkaan vaatteita tai tarvikkeita. Puolensa olisi ottaa kattava äitiyspakkaus, jossa kaikki olisi uutta, mutta toisaalta tänään näin kirppiksellä tosi hyväkuntoisia ja edullisia vaatteita, esimerkiksi oli muutamassakin pöydässä...
  15. B

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Moikka! Tervetuloa uusille! :wave: Astrelle jaksamista! :hug: Jaksamista myös vuodon kanssa jännittäville! :hug: Tämä on niin mahtavaa, että on paljon luettavaa ja vertaistukea! =) Ajattelin huomisen poksumisen (7+0) vuoksi varata ensimmäisen neuvola-ajan. Tallensin puhelinnumeron...
  16. B

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Vilinäiti tervetuloa! :wave: Kermaperuna voimia pahoinvoinnin kanssa jaksamiseen. Tosi hyvä, kun sait uuden lekuriajan. Eihän ihmisen keho ja mieli tollaista jaksa... Kertomisesta. Viimeraskaudessa, joka päättyi keskenmenoon muistaakseni 7+4, olin kertonut monille kavereille, mikä olikin...
  17. B

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    pikkumökö, otan osaa :hug:! Kiitos kun vastailitte vakuutuskysymyksiin eli sellainen otetaan, mutta täytyy tutustua, mistä. Hurjasti vatsajuilintaa ja näköjään kahvi ei ainakaa aamuisin enää uppoa. Mitenköhän tätä väsymystä jaksaa kahvitta? bola ja 6+2 :heart:
  18. B

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Tervetuloa mukaan _Maria :wave:
  19. B

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Tervetuloa uusille ja tervehdys myös muille! :wave: Ihanan ahkeria kirjoittajia olette! =) pikkumökö :hug: Voimia sinne! Me pidetään peukkuja ja toivotaan parasta! Rasvoista. Olen havainnut nuo Bodyshopin vartalovoit hyviksi ei-raskaana ollessani, ja niitä on muutamaa erilaista...
  20. B

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Tervetuloa uusille ja iltaa muillekin! :wave: Mukavaa, kun odottajia kertyy enemmän! Kermaperuna, olipas pöljä lääkäri! Tutustun paremmalla ajalla blogiisi. Minä en osaa ommella, vaikka olisi ihana tehdä itse jotain pienelle. Mistä muuten ostat kankaasi, netistä vai peruskangaskaupoista...

Yhteistyössä