Hakutulokset

  1. S

    3-kymppiset esikoisesta haaveilijat

    Nyt menossa rv 6+1 käviin tänän verikokeissa eli raskaana ollaan. Hemoblobiini 140 joka on hyvä, proteinia ++ virtsassa joka ei ole paha. Verenpaine minulla koholla koska lääkitys joudutiin jättään raskauden takia pois kokonaan. Sain lähetteen äitiyspolille jossa katsovat uuden lääkityksen...
  2. S

    3-kymppiset esikoisesta haaveilijat

    Itselläni vatsaa kipeä, rintoja aristaa itselläni pienet ei koskaan arkonut rinnat. Huomenna käyn omalla terveyskeskuksessa verikokeissa neuvolasta suositteli jotta näkee et kaikki arvot kohdalla raskauden alussa lääkäri iltapäivällä. Saan ehkä varmuuden millä viikolla menossa ehkä. Ollaan...
  3. S

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

    liityisin mukaan keskusteluun eli esikoista odotan nyt menossa rv 5+7 elikkä ihan alkussa vielä. laskettuaika olisi 26.10 jos kaikki menee hyvin... Plussan tein viime viikolla. Vauvaprojekti alkoi meillä vasta kunnolla loka 2010 lopussa alkuun vaisusti mutta joulukuussa puolisoni innostui...
  4. S

    3-kymppiset esikoisesta haaveilijat

    Itselläni eka neuvola 24.3 to ja rv: 5 viikko +5päivä ma oli elikkä viides viikko nyt olisi 5+7 jos lasketaan näin. Itse soitin terveysasemalle jos pääsis perusverikokeisiin jossa tarkistettaisin et kaikki perusarvot kunnossa. Neuvolassa ekalla käynnillä kait on verikokeet puhui niistä minulle...
  5. S

    3-kymppiset esikoisesta haaveilijat

    Itse tein plussa testin pe kp 38. Oletko käynyt verikokeissa vielä varmistukseski? Ma taidan soitta äityis neuvolan ja kysellä sieltä hieman. Omien laskujen mukaan olisi menossa rv6?
  6. S

    3-kymppiset esikoisesta haaveilijat

    Hei! Itselläni on epäsäännöllinen kierto ja monirakkulaiset. Elikkä munasoluja kypsyy välillä kaksikin ja ovista ei joka kierrossa siis tapahdu. Alkuun testailin ovista kierroissa välillä näytti sen ja välillä taas ei, mutta kovat kivut kylläkin on vatsan seudulla. Viimeksi kiertoni oli...

Yhteistyössä