Hakutulokset

  1. N

    Savonlinnan seudun odottajia?

    Jep jep, nyt sitten vaan valitsemaan, että synnyttäiskö Mikkelissä, Joensuussa tai Kuopiossa... Joka suuntaan taitaa olla noin 2 tunnin ajomatka. Täytyy kai vaan toivoa, että kaikki menis tällä kertaa niin kuin on suunniteltu. : / nansku ja pikkuinen 24+6
  2. N

    Savonlinnan seudun odottajia?

    Moi =) Huolestuttaako muita odottajia mahdollinen synnytysosaston lakkauttaminen? Olen menossa suunniteltuun sektioon, edelliset synnytykset eivät ihan ole menneet suunnitelmien mukaan, ja niissä tehty kiireellinen sektio. Nyt "vähän" hirvittää, että minne saakka sitä joutuu synnyttämään...
  3. N

    Brion Duo: milloin ratasosaan nukkumaan?

    Siirsin, kun poika alkoi kääntyillä vaunukopassa mahalleen ja pelkäsin, että tippuu. Rattaisiin saa kätevästi valjailla kiinni. Tuollahan tuo nytkin kuorsaa pihalla, ikää 1v3kk. Missään muualla ei päivällä oikeastaan nukukaan.
  4. N

    "sähköiskuja mahassa"

    Täältä löytyy myös saman oloisia jänniä nipsauksia! Juuri sähköiskuilta tuntuvat ja tosiaan ihan mahan päällä, ei tuolla syvällä sisuksissa. Itsekin säikähdän joka kerta, onneks niitä tulee vaan ehkä kerran viikossa..! Itse olen järkeillyt niiden olevan jotain vatsan venymisestä johtuvaa.. :)
  5. N

    Voiko alkurask. ultraan mennä flunssassa?

    Ehkä tyhmä kysymys, mutta tuli vaan mieleen.. Yritin soittaa lääkäriasemalle, mutta sinne ei pääse läpi. Eli onko mitään estettä, miksi sisäkautta tehtävää ultraa ei voisi tehdä flunssaiselle?! Kuumetta ei ole. Kiitos, jos joku viitsii vastata! =)
  6. N

    alkurask. uä savonlinnassa?

    Voi miten kiva, että sait hyviä uutisia! :flower: Melko kallista touhua, mutta en saa muuten mielenrauhaa.. Kiva, että lääkäri oli mukava! Kunpa minunkii masussa olisi kaikki kohdallaan perjantaina..jännittää.. :| nansku 7+4 ?
  7. N

    alkurask. uä savonlinnassa?

    Varasin ajan ihan lotolla Tuunaselle, halusin naislääkärin. Varasin ajan netistä. Tulehan kertomaan sit, miten meni, ja paljon maksoi. =) Aika on VASTA ensi viikolla... oon vähän malttamaton..! :laugh:
  8. N

    alkurask. uä savonlinnassa?

    Varasin ajan, kun pitäisi olla viikot 8+0. Ihan sen takia, että sitten ainakin pitäisi näkyä jotain, jos kaikki on hyvin, vaikka hedelmöittyminen olisi tapahtunut vähän myöhemminkin. Soitin sinne etukäteen ja kyselin hintoja, sanoivat hinnan riippuvan lääkärin palkkiosta. Yhteensä n.100e-150e ja...
  9. N

    niskapoimu ultra

    Vatsan päältä tehdään Mikkelissä. Kannattaa kysyä ja varmistaa etukäteen, koska vatsan päältä ultrattaessa virtsarakon pitää olla mahd. täynnä, että saadaan kunnon kuvaa. =)
  10. N

    alkurask. uä savonlinnassa?

    Heips! Onko joku teistä käynyt alkuraskauden ultrassa (siis ei np-ultra) Savonlinnassa? Missä kävitte ja kuka oli lääkärinä, mitä mieltä olitte? Varasin ajan Vireeseen, olisi kiva kuulla kokemuksia. =)
  11. N

    Aaamuheräämisen aikaistuminen 9kk!!!

    Meillä ihan sama juttu!!! Paitsi että meillä herätty kuudelta jo ainakin kuukausi.. Poika on nyt 9kk. Meillä on ollut pimennysverho käytössä, mutta eipä auta. Kun ei vaan nukuta pitempään, niin minkäs teet.. Ja oon huomannut just saman jutun, että jos illalla valvoo pitempään, niin ei ainakaan...
  12. N

    milloin kääntyy

    Jep jep.. Tosiaan yksilöllistä. Meidän poika ei käänny vieläkään masulleen oma-aloitteisesti, vasta kun vähän jaloista auttaa alkuun. Ei siis itse edes yritä. Poika on 9kk. 8kk neuvola lääkärissä kysyin asiasta ja lääkäri totesi, ettei syytä huoleen, sillä liikkeelle lähtemisessä on tosi isoa...
  13. N

    maitoa, nokkamuki vs pullo

    Kiitti vastauksistanne! :flower: Katotaan nyt, jos vielä kumminkin annan jonkin antaa tissistä. Jotenkii vaan tuntuu, että tuleeko sieltä enää hirveesti mitään..
  14. N

    maitoa, nokkamuki vs pullo

    Moi! Olen imettänyt nyt jo kolme viikkoa poikaa (9kk) vain toisesta rinnasta (hylkäsi toisen syystä tai toisesta..). Vähensin samalla imetyskertoja kahteen kertaan päivässä (aamu ja ilta). Poika ei ole juonut kuin muutamia kertoja pullosta ihan pienenä, niinpä siirryttiin rinnasta suoraan...
  15. N

    G: synnytyssairaalasi?

    MKS
  16. N

    varhaisultran yhteys keskenmenoon?

    Käsittääkseni sikiön kehitys on juuri viikoilla 6 ja 7 erittäin nopeaa, ja kehityksessä on kriittiset vaiheet, joten tästä syystä kehitys pysähtyy melko usein juuri tuolloin. Ja eikös alkuraskauden ultra tehdä myös suunnilleen noilla viikoilla, eli olisiko kyseessä kuitenkin enemmän vain...
  17. N

    tuulimunaraskaus

    Hei! Olin rv 9, kun todettiin keskeytynyt keskenmeno (rv6). Minulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys, ja kohdallani se meni paremmin kuin hyvin eli suosittelen sitä. Kipuja oli, mutta hoitaja antoi lääkkeitä. Minulle laitettiin jo aamulla kolme tablettia kerralla emättimeen. Kivut ja vuoto...
  18. N

    km:n jälkeen raskaaksi

    MOI! Onko pakollista odottaa yhdet menkat, ennen kuin voi taas "yrittää lasta" eli harrastaa seksiä ilman ehkäisyä? Kumpikaan meistä ei ole mitenkään innokas taas kortsujen kanssa pelaamaan monen vuoden tauon jälkeen.. Meillä ehkäisy on ollut pois jo viime elokuusta, mutta kuukautisissa on...
  19. N

    "Ovulaatiokipuja"

    Minut ovulaatio kaataa ihan vuodepotilaaksi. Tuli se huomattua taas edellisen ovulaation aikaan. Olo oli todella kurja kun koko alavatsan seutu oli tulessa. Ja sitä kesti n. 4 h. Niin ja sekin on omituista, että jos ovulaatio tapahtuu toiselta puolelta, kipu on paljon lievempää.
  20. N

    lapsia haluava

    Googleta sanalla Lapsettomuus tai Lapsettomuushoito.

Yhteistyössä