Hakutulokset

  1. M

    Orimattilan lähistöltä ketään?

    Heipparallaa! Sattuipa tämä ketju sopivasti, olin meinaan tulossa laittamaan omaa huhuiluani. Olemme perheen kansssa, minä 26, isi 25v ja poika 2v 2kk, muttamassa Orimattilan Lintulaan, tai asustelemme siellä jo mutta kalusteet tulee vasta viikon päästä.... Emme tunne Orimattilasta ketään...
  2. M

    vielä mpr rokotteesta

    jep 1,5 vuotiaana..neuvolakortissa on ainakin meillä tietoa noista..
  3. M

    vielä mpr rokotteesta

    Meidän neuvolatäti sanoi että rokote ei kirvele..olivat 6-vuotiaat niin sanoneet. Ainakin meitin poju itki varmasti vaan siksi kun piti kiinni pitää että voi pistää. Hyvä että tämä kertomus on ainakin joitakin helpottanut! :)
  4. M

    vielä mpr rokotteesta

    halusin vaan kertoa oman version muille äideille joilla se on edessä. täällä on niin kamalasti puhuttu siitä että kuinka kamalat kuumeet ja oireet siitä on tullut niin meille ei noussut kuin 37.4 kuumetta ja pojasta ei edes huomannut mitään. itse rokotuskin meni ihan huomaamatta. itse jännitin...
  5. M

    2-vuotisneuvolan "temput"?

    Meillä poika täyttää 2-vuotta marraskuussa, eli kolmen kuukauden kuluttua ja ei todellakaan osaa tehdä tornia eikä saa paloja nuppipalapeliin paikalleen. Hmm, pitäskö osata oikeesti?
  6. M

    Paljonko teillä katsellaan videoita? (1v)

    Meillä poju 1v 6kk ja ei katso ollenkaan telkkara tai videoita. Täytynee myöntää että joskus ois kiva kun hetken viihtyis paikoillaan vaikka teletappeja katsellen, mutta ei. Meillä telkkari on aika vähän auki, aamulla katellaan ykkösen aamutv:ta kunnes mennää ulso eli ad.9.00 ja illalla telkkari...
  7. M

    Kaikki hampaat 1,5-vuotiaana?

    Meidän poju 1v 3kk ja kaikki hampaat tulleet.

Yhteistyössä