Hakutulokset

  1. R

    **Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

    Poksumaan tuli taas tämä mamma..:)Kaikille oikein mukavaa alkavaa viikkoa ja jaksuja tasapuolisesti.Taustalla kanssanne kuljen lähestulkoon päivittäin..kirjottelemaan olen kehnompi:ashamed: Poksuu RV 32+0
  2. R

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Lueskellut olen edelleen päivittäin kuulumisianne=)Kirjottamaan vaan ei millään meinaa ehtiä..Mutta mutta nyt oli pakko tulla pOKsUmAaN Rv 30+0 (ultran mukaan rv 31+0)KAikille uusille tervetuloo myös mun puolestani..:wave: Jassoo,ei kai siinä muu auta kun lähtee kolaamaan pihaa.. Kaikille...
  3. R

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Piiiiitkästä aikaa tulin poksumaan Rv 28 Poksuupi neuvolan mukaan.. Ultran mukaan poksuu Rv 29..:) Täällä taustalla oon hengaillu päivittäin,teiän mukana elän täällä vaikken pahemmin ehdi kirjoittelemaan joskos jatkossa sitten! Miten muuten jos teillä on vaihdettu laskettua aikaa,nii kuin esim...
  4. R

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Harmittaa,uskaltaako täällä suutaan avata,kun heti alkaa mieletön vauhkoaminen ja spekulointi..Tosta äippäpakkauksesta,minulla vain sattui olemaan nopea kelan palvelu..Juuri tän takii mieluusti vaan oon seuraillu taka-alalla..ja vissiin sitten jatkossakin..: /:headwall: Harmi,ois olla niin...
  5. R

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Juup,ja virallisesti minäkin sain pakkauksen kun viikkoja oli kasassa 22+3..Ihan on oikein mammat asian ymmärtäny!Nopeus on valttia..Ite sain kans kelan paprut aikaisemmin (vikalla neuvola kerralla)neuvolassa,ja pistää sai menemään,mutta vasta päästös tuli maanantaina kun viikkoja 22 ja paketti...
  6. R

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Juu laitoin ite jo joskus rv 20+ en muista tarkkaan menee kaikki paprut kelaan..ja sieltä tulikin postia sitten tosi nopeesti!Kiva niin yleensä on saanu odottaa vaikka ja kuinka..Näin täällä päin tällä kertaa!
  7. R

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Kiva että mukaan mahduin=)Juu laitoin ite jo joskus rv 20+ en muista tarkkaan menee kaikki paprut kelaan..ja sieltä tulikin postia sitten tosi nopeesti!Kiva niin yleensä on saanu odottaa vaikka ja kuinka..:rolleyes:Itellä ois kauhea himo ostaa uudet vaunut,onhan noilla vanhoilla jo lykitty neljä...
  8. R

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Moikka kaikille..:wave:Täällä olis yksi uusi äiti kesäkuisten pinoon,jos mukaan mahtuu?Olen joka päivä seuraillu kyllä kuulumisianne ja ny päätin itekin hypätä mukaan! Olen 26.v ,5. lasta odotellaan ja laskettuaika 6.6..poikaa meille luvattu!Synnyttääs käyn SEKSissä!:D Hyvää torstaipäivän...

Yhteistyössä