Hakutulokset

  1. S

    ~Savon Vauvat 2010~

    Kirjoittelenpa minäkin kuulumisia pitkästä aikaa. Eetu oppi kävelemään vajaa kymmenkuisena eli on ehtinyt kävellä jo pari kuukautta ja vauhtia alkaa olla sen mukaisesti, välillä vähän liikaakin! Ihmeen vähillä haavereilla ollaan kuitenkin selvitty, pahin tais olla kun Eetu kaatu kesken...
  2. S

    kiusaaja-kaveri, apua, todella ! :<

    Vastaan vaikka minulla ei ole vielä omakohtaista kokemusta asiasta (oma poikani on 8kk) mutta olen näitäkin asioita jo miettinyt että miten omaa lastani pyrin samanlaisissa tilanteissa ohjaamaan! En jaksanut vielä ihan kaikkia vastauksia lukea ajatuksen kanssa että saatan nyt puhua asian...
  3. S

    ~Savon Vauvat 2010~

    Kirjoittelenpa kuulumisia tännekin... Eetu lähti alkuviikosta ihan tosissaan ryömimään, oppi oikean tekniikan! Muutamana päivänä ei uskaltanut lähteä olohuoneesta mihinkään vaan katseli ja jutteli eteiseen, mitä lie selittänyt... :) Mut voi sitä riemua kun uskaltautui siitä eteenpäin niin...
  4. S

    ~Savon Vauvat 2010~

    Käytiin just vauvaryhmässä ja näkyihän siellä tuttujakin :) Paljon oli taas vauvoja, jos oikein laskin niin 12!Eetu alkoi vaan taas loppua kohti väsymään ja sai hirmu raivarit vaippaa vaihtaessa (olisiko outo paikkakin hieman pelottanut?) Piti sit lähtee kotia ja toinen nukahtikin heti autoon...
  5. S

    ~Savon Vauvat 2010~

    Eetu syntyi raskausviikolla 40+5 ja mitat oli 3510g ja 50cm. Samana aaumuna ois ollu käynnistys kysissä, mulla kun oli raskausajan diabetes niin eivät anna mennä paljoo yli. Mut onneks lähti sit ite tulemaan saunan päätteeks :)
  6. S

    ~Savon Vauvat 2010~

    HeJo: Eetu syntyi klo 1.04 yli 24h urakan päätteeks. Olihan se kokemus mutta loppupelissä kuitenkin positiivinen sellanen! Eetu näytti olevan perhekerhon nuorin osallistuja, muut lapset oli kävelyikäsiä. Ehkä ensi kerralla törmätään, on minulla tarkotus käydä siellä joka kerta jos ei ihmeitä...
  7. S

    ~Savon Vauvat 2010~

    Joko muuten teiltä on ehditty udella et joko on pikkukakkonen tulossa? Minulta on ja kyllä hieman ihmetyttää et miten ihmiset kehtaa, ne kyselijät kun on just jotain puoltuttuja joille en todellakaan olis ekana kertomassa jos oisin raskaana. Ja sit kun vastaa et ei oo tulossa niin aletaan...
  8. S

    ~Savon Vauvat 2010~

    HeJo, hauska yhteensattuma! 4.8.2010 syntyikin Kysissä paljon vauvoja, 10 kpl samana yönä! Ajatella että siitäkin on jo puoli vuotta! Meillä oli todella levoton yö, alkaneekohan liikkuminen vaikuttaa uniin vai mikä on? Poika heräsi monta kertaa mut onneks rauhottu tutilla, tosin maitookin piti...
  9. S

    ~Savon Vauvat 2010~

    Tässä vielä minun tiedot: Sangria78 - poika - 4.8.2010 Tuosta vertailusta, huomasin just siellä vauvaryhmässä et tuossa puolen vuoden tietämillä vauvojen kehitys on niin huimaa et vauvat ovat todella eri vaiheessa kehitystä, osa ei vielä käännykkään ja joku nousee jo konttausasentoon. Jokainen...
  10. S

    ~Savon Vauvat 2010~

    Hei! Taskuravut-ryhmä kokoontuu klo 10 tiistaisin, mut voi sinne mennä aiemminkin. Meillä ainakin alkaa päiväunet painamaan päälle yheltätoista et ajattelin mennä ens tiistaina puol kymmeneen niin kerkee olemaan vähä pitempään. Nyt on onneks Eetu pidentäny vähän yöuniaan ja nukkuu jopa yli...
  11. S

    ~Savon Vauvat 2010~

    Nyt oli Onnissa&Ilonassa yhteensä 10 vauvaa ja kaikki oli n. 6kk. Ei kun mukaan vaan! :)
  12. S

    ~Savon Vauvat 2010~

    Moi! Lippuniemessä käydään perjantaisin. Tänään just käytiin ekaa kertaa Onnissa ja Ilonassa Taskuravut-ryhmässä ja olipa mukavan oloinen paikka, Eetu tahtoi vain hieman väsyä kun nukkui aika lyhyet päikkärit mut ensi tiistaina uudelleen! Mukava oli nähdä samanikäisiä vauvoja, kaikki siis n...
  13. S

    ~Savon Vauvat 2010~

    Kirjoittelempa minäkin kun satuin tämän ketjun huomaamaan! Täällä on äiti Iisalmesta ja Eetu-poika 6kk. Poika juuri tänään oppi ryömimään ja sitä haikeana ihmettelin että mihin se minun pikkuvauva oikein hävisi... :) Yöt nukutaan yhdellä syötöllä ja kiinteitä syödään jo monipuolisesti, kohta...

Yhteistyössä