Hakutulokset

  1. P

    Heinävauvat 2011

    Heippa ihanaiset! Ja tervetuloa mukaan Saabas ja äiskä 90!:) Viikonloppu taas aluillaan, mihin nämä viikot oikein vierivät?:) Nyt on jo viisi viikkoa lomaa takana, uskomatonta! Hassua, että jännitin loman alussa, että miten aikani käytän.. tässähän se on mennyt ihan niitä näitä touhutessa:)...
  2. P

    Heinävauvat 2011

    Iltaa! Kirjoittelin tuonne facebookiinkin kuulumisia, mutta laitanpa samat porinat tänne:) Elikäs neuvolakuulumisia täältä.. tänään rv 33+5, sf-mitta 28. Vauva edelleen raivotarjonnassa, mutta ei ole vielä lainkaan kiinnittynyt.. sen vuoksi siis heittelee selkää puolelta toiselle:) Kyselin, että...
  3. P

    Heinävauvat 2011

    Huomentapäivää!:) Tänään nukuinkin pitkästä aikaa pitkään, nyt jaksaa taas touhuta päivän:) Luna: kiitti kysymästä, keskiviikkona oli tosiaan eka valmennuskerta, ja ikäväkseni aika pettymys.. Meitä oli siellä 56 henkeä ja valmennuksen kesto oli tunnin verran. Aikalailla "kalvosulkeiset", tuttua...
  4. P

    Heinävauvat 2011

    Riina: Meillä myös valmennus Muotialan koululla, joten samaan paikkaan siis ollaan menossa:) Oletkos sä heinävauvojen fb-ryhmässä? Mä en myöskään ymmärrä miksi odottava äiti ei voisi olla yhtälailla oma persoonallinen itsensä kuin ennen odotusaikaakin.. lävistykset ja tatuoinnit eivät tosiaan...
  5. P

    Heinävauvat 2011

    Heipodeipo mammat! :) Nyt se kesä sitten tuli, oikein kunnolla! Itse selvisin tähän asti ilman turvotuksia ja kolotuksia melko hyvin, mutta nyt täytyy myöntää, että helle tekee tehtävänsä! Ja ehkäpä myös liian vauhdikas meno ja meininki.. Jaloissa on alkanut olemaan turvottelua ja öisin herään...
  6. P

    Heinävauvat 2011

    Mukavaa perjantaita naiset! :) En olekaan tänne pitkään aikaan kirjoitellut.. aika menee jotenkin siivillä näin lomalla ollessa! Nyt tosiaan 2 viikkoa lomaa takana, ja elämä hymyilee! :) Lähes joka päivälle on ollut jotain kivaa touhua ja olen jaksanut vielä tosi hyvin kaikenlaista touhutakin...
  7. P

    Heinävauvat 2011

    Heippa mammat!:) Ikävää, että Haimilla on vointi kurja:/ Toivottavasti on vain tilapäistä ja pystyt vielä loppuraskauden aikana nautiskelemaankin! Yritä nyt vain lepäillä mahd. paljon. Mulla alkoi tosiaan perjantaina loma!:) Oltiin heti alkuun anoppilassa rentoutumassa 4 päivää, kultsi palasi...
  8. P

    Heinävauvat 2011

    Ihanaa! Vika työviikko pyörähti tänään käyntiin:) Oli kyllä pitkästä aikaa tosi kiirus päivä, ehdin syömäänkin vain sämpylän kiireen vilkkaa. Kyllä muutamaan kertaan vedin henkeä, ja kiitin onneani pian koittavasta lomasta! Äitienpäivä tuntui jo hieman erilaiselta, ja ihanaa oli saada...
  9. P

    Heinävauvat 2011

    Voi että, kyllä tämä foorumi osoitti taas hyödyllisyytensä, nyt on jo paljon parempi olo kun sai jakaa ajatuksia ja lukea toisten kokemuksia noista itkupaniikkikohtauksista:) Pörde kyseli nukkumisasioista. Oon huomannut myös saman, eli kyljen kääntäminen ei enää suju yhtä ketterästi kuin...
  10. P

    Heinävauvat 2011

    Moikka kaikille! Vappu tuli ja meni, nyt odotellaan sitten jo juhannusta:) Täällä Tampereella oli kyllä vappuaattona aikamoinen meininki, kympin aikaan illalla kaupungilla kävellessä suorastaan hirvitti! Ja oli muuten hiukka erilaista käpsytellä väkijoukon seassa kun piti suojata omaa pientä...
  11. P

    Heinävauvat 2011

    Piskuinen: Me eletään sun kanssa monessakin asiassa ihan samaa tahtia! Viikot on suurinpiirtein samat (mulla tänään rv 27+1), mullakin oli tänään lääk.neuvola (jossa verenpaineet koholla..) ja kesäloma alkaa 13.5:) IHANAA! Onhan se hyvä, että sulle tuo kokoarvio tehdään, ja tietty ihan...
  12. P

    Heinävauvat 2011

    Iltaa! Tänään oli sokerirasitus, eihän se niin kamalaa ollut kuin olin ajatellut:) Aamulla ei ollut edes nälkä, mikä oli jo sinällään ihme! Aamun aikana ei tullut lainkaan huono olo, väsymystä kyllä pukkasi. Nyt vaan toivotaan, ettei arvoissa ole mitään poikkeavaa.. Huomenna on neuvolalääkäri...
  13. P

    Heinävauvat 2011

    Heippa! Täällä ollaan ihan ähkyjä pääsiäisherkuttelujen jälkeen.. ollaan oltu viettämässä pyhiä anoppilassa, ja tuntuu, ettei olla muuta tehty kuin syöty:) Ja on ollut vaikka minkämoisia synttärikaffituksia, joissa on tietty tullut maisteltua pöydän antimia.:) Jännittää kyllä, ylihuomenna on...
  14. P

    Heinävauvat 2011

    Ihanaa ja rentouttavaa lomaa Haimille!:)
  15. P

    Heinävauvat 2011

    Aurinkoista päivää naiset! Täällä on käyty jonkin verran keskustelua siitä, onko raskaus ihanaa aikaa... Mulla pääosin on onnellinen ja ihana olo, olen odottanut jo pitkään kantavani omaa möhömahaa!:) Kuitenkin välillä tulee todella painava ja "iso" olo, tuskinpa maltan siis odottaa kesää ja...
  16. P

    Heinävauvat 2011

    Keväistä iltaa kaikille! Onneksi pääsiäinen lähestyy ja näin ollen on siis tiedossa vajaa työviikko:) Millaisia pääsiäissuunnitelmia teillä kaikilla on? Me lähdetään perjantaina Lahteen miehen vanhempien luokse rentoutumaan ja tapaamaan ystäviä:) Ihanaa olla vaan ja nauttia, viikonlopuksi...
  17. P

    Heinävauvat 2011

    Jabbadaa: työskentelen neuvolassa terkkana:) pidän kertyneet lomani ennen äippäloman alkua, joten jään töistä pois jo rv 30! onneksi sattui ihana vuodenaika, mikäs sen kivempaa kun nautiskella vapaa-ajasta ja alkaa kunnostaa pihaa:)
  18. P

    Heinävauvat 2011

    KEVÄT!:) Meidän pikkuruista etupihaa koristavat sinivuokot! Täytyisi nyt ottaa siitä kuva:) Täällä Tampereella on tänään paistanut ihanasti aurinko, tuli todella sellainen olo, että nyt pitää heittää talvivaatteet hiivattiin:) Viikonlopuksikin on luvattu ihanan lämmintä ilmaa!Mahtavaa! Riinja...
  19. P

    Heinävauvat 2011

    Hei ystäväiset! Sain heti aamulla ihanan viestin, ystäväni oli synnyttänyt yöllä pienen tytön <3 Kyllä siinä herkistyi, jotenkin iski tajuntaan taas se, että pian ollaan samassa tilanteessa! Vein miekkosen äsken varpajaisiin, nämä onkin sitten viimeiset ennen omia varpajaisia:) Voi että...
  20. P

    Heinävauvat 2011

    Jihaa, meiltä iloisia uutisia! Käytiin kontrolliultrassa äitipolilla ja kaikki oli beibillä hyvin:) Lääkäri sanoi, että pientä nestekertymää on yleensä kaikilla sikiöillä jossain vaiheessa. Tilanne ei ollut muuttunut entisestä ja rakenteet edelleen (joo, taas ne tarkistettiin:)) kunnossa! Nyt...

Yhteistyössä