Hakutulokset

1. Ä

Äidit jolla LA marras-joulukuu

Hei, ajattelin tälle puolelle itseni ilmoittaa, ennen kirjoitin tuonne keskenmenon jälkeen haaveilevat. Taustaa voin näin pikaisesti kertoa olen 20-vuotias pääkaupunkiseudulla asuva ja keskenmeno koettiin tammikuussa. Nyt kaikki menny hyvin ja mahakin jo alkaa hiukan näkyä, olen siis viikoilla...
  2. Ä

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat kesällä

Hei! Ajattelin tulla pitkästä aikaan kertomaan kuulumisia ja puhaltamaan plussa tuulia tänne päin. Pahoinvointia ei enää ole, yhessä vaihees oli niin hirveää, että mikään ei pysyny sisällä. 27.5 käytiin ensimmäisessä ultrassa, oi oli aivan ihana kokemus nähdä pikkune, mitään sanaa en...
  3. Ä

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Hei pitkästä aikaa! Meillä todellakin kone hajosi, joten en ole nettiin päässyt, tänään sitten ollaan anopilla käymässä, joten tässä samalla päätin pyörähtää koneella ja ajattelin tulla kertomaan kuulumiset, tänään mennään rv7+2. Eilen sit säikähdettiin toden teulla, paperii tarttui ruskeeta...
  4. Ä

Hei, tänään soitettu neuvolaan saatu aika 4.5. Tällä hetkellä mennään rv4:llä ja silloin ollaan siis rv8:lla. Plussaaneisii voi siis minut lisätä.
  5. Ä

Neljäskö kyllä se viiva on varmasti vahvistunut. Minkä merkkineen testi sinulla on? Itselläni on tuo RFSU kahe testi paketti ja niin tekis miel viel tehdä tuo toinen. Oli naurus pitelemistä kun kävin testin ärrältä ostamassa, myyjä tarjosi minulle kortsu pakettia raskaustesti sijaa. Kyllä...
  6. Ä

Hei, minäkin haluan pysyä listallla, kone on vaan vähä täs tilttaulu netti ei oikeen toimi kunnolla ja kestää aina tämä netis käynti, olen lukenut sivua. Uusille tervetuloa ja jaksamisia menetyksen takia :hug: ON: Eilen tein raskaustestin, hiukan epäonnistuin sen tekemisessä, mutta plussaa...
  7. Ä

Huomio

Siis anteeks mut mä en iha nyt usko, että se armeeja aika on teitä niin hirveästi kasvattanut. Itse miehen kanssa yli vuos oltu yhdessä ja takan keskemeno ja paljo muutakin. Silti en pysty sanomaan tuntevan hänen kaikkiaan puoliaan. Voin sanoa rakastavani häntä ja hän on se kenen kanssa loppu...
  8. Ä

Mango86 Mä oon miettiny nuita ovistikkuja, mutta jotenkan en ole saanut ostettua. Pitäis kai kroppaa koittaa tarkailla, täl hetkel on joko kylmä tai kuuma ja äske piti juista oksentaa ku jostai tuli joku hirvee haju meidä olkkarii. Lämpöi oon koittanu mitata täs näin yleens iltasin, sillo tällö...
  9. Ä

MamiJ Onnea haamusta:) Joku minua viisaampi voisiko auttaa, eli siis oon nyt käyttäny kahta erilaskuria: Perhesuunnittelun kotisivut ja Ovulaatiolaskuri - Vau.fi. Kummassakin näyttää eri päivää ovulaation kohalla. Ja siis perheaskuri sanoo, että kp pituus on noin 26pv, mutta että seuraavien...
  10. Ä

Kävikö monilla silleen että km jälkeen kp lyheni tai meni muuten sekaisin. Itselläni ennen oli se kp30 ja nyt kai kp26, toisaalta jos se on nyt tuo kp26, eilen hedelmällisyyden olisi pitänyt alkaa nousee. Lämpöö mittailu 15pv 36.7, 16pv 37. Toisaalta tässä samalla on pienmuotoinen flunssa, mies...
  11. Ä

Kiitäjä Onnittelut haamusta:). Pari päivää on ollu toosi huonopäivä, kiukuttaa ja ärsyttää kaikki, äske miehe kaveri laitoin suihkuu ku hielt hais ja ei sopinu mun päivän näkemykseen :D. Kierto on sekasi, ennen km se oli se 30kp. Helmikuun menkat oli tosi runsaat ja pitkät siteitä piti käydä...
  12. Ä

Imoen esikoista tässä haaveilaan.
  13. Ä

Ajatelin nyt tänne liittyä kuumeilemaan. Tammikuussa tuli km rv7.
  14. Ä

APUA! Alkuraskauden verenvuoto?!?!

En halua pelotella, mutta minulla alko aivan samallalailla keskenmenoni rv7. Siin 4aikaa alko tulla pientä vuotoo, paheni iltaa myöten ja lähdettiin lääkäriin, kun silloi sanoivat, että tule tänne.
  15. Ä

Hei

Menkat nyt alko tiistaina, ois kyl pitäny alkaa vast torstaina, eli ton mukaan mun kiertopäivä on lyhentynyt kun ennen se oli se kp30, nyt se olisikin kp26. Ja ne jo loppukin, oli normaalia lyhyemmät ja paljon vähemmän vuotoa. Nyt sit huolettaa se, kuinka jatkossa nämä ovispäivät menee. Ja...
  16. Ä

Hei

Totta kai lapsi olisi uraa tärkeämpi, olen aina tullut lasten kanssa todella hyvin toimeen. Minulle on ehdotettu jos lähtisin opiskelemaan lastenhoitajaksi, koska olen kuulema niin hyvä sydäminen ihminen. Tämä ala on nyt harkinnassa. Km painaa vielä hyvin paljon mieltä, laskettu aika olisi ollut...
  17. Ä

Hei

Olen 19-vuotias ja keskemenon kokenut, haluaisin kovasti yrittää uudestaa, mutta poikaystäväni ei oikeen lämpene ajatukselle. Miten te muut nuoret, olette poikaystävienne/miehienne kanssa asiasta keskustelleet? Koitan vedota siihen, että nyt minulla olisi vuosi aikaa olla vauvan kanssa kotona...

Yhteistyössä