Hakutulokset

  1. M

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Kitos Siilinlapsi!:) Liityin kans kerhoon.. Yö meni onneks hienosti rokotuksista huolimatta, eikä nytkään näytä olevan enää mitään. Nyt nukkuukin jo aamupäikkäreitä. :) Alkuillasta itku oli kyllä nin herkässä äitilläkin, kun toista tuntui niin koskevan masuun.. mutta onneks helpotti aika...
  2. M

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Heippa pitkästä aikaa! Menee nin hurjaa vauhtia nämä päivät, että olen kyllä lukemassa käynyt mutta koskaan en ehdi kirjoittamaan rauhassa, kun taas täytyy mennä.. nytkin pikaisesti.. Meillä myös tällä viikolla ollut surua rakkaan läheisen poismenon vuoksi, joten tämä on senkin vuoksi jäänyt...
  3. M

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Meillä on pojalla syntymästä lähtien ollu kulmahampaat "tulollansa", ainakin mun mielestä näyttää siltä, mutta vielä ei ainakaan kovin terävältä tunnu, eikä näykään valkoista, mutta eiköhän sieltä kohta jotain tule.. ainakin jos noi nyrkkien syömiset ja kuolat sitä ennustais..:) Birre: Mä...
  4. M

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Heippa! Meillä flunssaillaan oikein kunnolla, joten on jäänyt kirjoittelut kiireen vuoksi. No, toivottavasti alkais helpottamaan ja pääsis taas perusarkeen kiinni!:) Rytmistä: Meillä aika hyvin on vakiintunut se, että illalla nukkumaan mennään siinä n. 21 ja herätään sit kerran syömään...
  5. M

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Hips! Meillä viikonloppu alkaakin kivasti, esikoinen kauheassa flunssassa ja lämpökin nousi. Kunhan menis nopeasti eikä tulisi pikkumiehelle mitään. Nyt neiti katselee risto räppääjää ja Eemil on päikkäreillä, joten pikkuhetki aikaa. Erossa olemisesta olitte puhelleet. Mä oon kans ollut...
  6. M

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Heippa vaan! Lelukaaren alla meilläkin viihdytään nyt paremmin, kun ikää on tullut enemmän. Alkuunsa meni heti hermot, eikä viihtynyt oikeastaan muualla kuin sylissä tai pieniä hetkiä sitterissä,mutta nyt tosiaan seurailee jo kovasti lelujansa ja jalat ja kädet vispaa koko ajan! :) Meillä...
  7. M

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Mä olisin myös kiinnostunut tosta facebookista, kun siellä tosiaan jonkin verran tulee pyörittyä.:) eli kuinka siis sinne pääsis?! hipsu86: esikoisen kohdalla käytiin musiikkiopiston vauvamuskarissa ja muistaakseni lukukausi oli noin 70-80 euron paikkeilla. Oli kyllä tosi kiva ja meidän...
  8. M

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Heippa kaikille! Mahtuisinko vielä teidän ketjuunne? Olen taustalla seuraillut kirjoituksianne jo odotuspuolella ja lukenut nyt myös juttuja täällä syntyneiden puolella. Poikamme siis syntyi myös marraskuussa 16.päivä, eli nyt siis reilu 2 kuukautta. Esikoinen on -08 syntynyt tyttö...

Yhteistyössä