Hakutulokset

  1. C

    Kiinnostuneita käsitöiden tekemisestä yhteistuumin Pirkanmaalla?

    Laitoin tän ensin Mitäs nyt?-palstalle, mutta taidanpa laittaa tännekin. Olisi siis ihana tehdä käsitöitä ja löytää uusia tuttavuuksia. Asun täällä Kangasalan metsäisemmällä puolella, joten reissaaminen Tampereelle alkaa olla vähän haasteellista. "Käsityö/neulekerhoa Pirkanmaalla...
  2. C

    Käsityö/neulekerhoa Pirkanmaalla?

    Hei! Kaipailisin jonkinsortin käsityökerhoa mielellään Kangasalta tai ihan lähiympäristöstä, Tampereen Nokian puoleinen pääty alkaa olla jo vähän kaukana... Tai jos ei sellaista löydy, niin olisiko ketään muuta mammaa, jota kiinnostaisi tälläinen kerho pistää yhteistuumin pystyyn?
  3. C

    Etanapostiystäviä!

    Hei! Olen 27-vuotias kolmatta lasta odottava nainen ja etsin itselleni ihan perinteistä etanapostiystävää. Aikani kuluu kotona lasten kanssa ja olisi hauska lukea samankaltaisessa tilanteessa olevien ajatuksia. Henkireikänä minulla ovat käsityöt ja puuhaankin kaikenlaista pikku hommaa...
  4. C

    Suositelkaa kerrossänkyä

    Hei! Olemme ostamassa taaperoille kerrossänkyä ja kaipaisin suosituksia. Onko muita jatkettavia malleja kuin tuo Roopen&Riikan sänky, jonka äkkiseltään löysin? Koska tilaa on vähän, niin jatkettavuus olisi todellakin plussaa. (Ja tietenkin se, että sänkyjä voi sitten myöhemmin käyttää...
  5. C

    Kolmatta odottavia syksylle 2011?

    Hei! Olen kohta 27 vuotias kahden pienen äiti ja plussasin tänään. Ajatukset hurjan sekaisin, mutta kai tää yllärivauvan odotus tästä, jos nyt vauvaksi asti jaksaa edes kasvaa, sitä kun ei koskaan tiedä. Lähinnä kyselisin, että onko muita samassa tilanteessa olevia henkiseksi tueksi? Meillä...

Yhteistyössä