Hakutulokset

1. H

Miten olet tänään liikkunut :)

keittiön ja tietokoneen väliä.... :whistle:
  2. H

Jääkiekon MM-kisat Sveitsi

no voi hitto :snotty: kyllä mä sen teille lähetin... :whistle:
  3. H

vau, kivaa tiedossa! mä sain paketin ATL tänään, kamojani ja away jerseyn, hitto! jos IK tekee 10v. sopparin niin alkaa etsiä töitä sieltä :D oisko jo pahin aste menossa? :o :whistle: full time stalker..noo vitsi vitsi! Pidähän hauskaa ja palaillaan taas! :)
  4. H

:snotty: no tuli aika äkkiä...aika paha....mut tekihän se viime kisoissakin temput niin kyllä mä luulen, että Jukkis muistaa.
  5. H

27 pv 22 h 8 min 40 sec kisoihin..... :xmas:
  6. H

no auts :/ mulla onneks loppu yövuorot, viime yö meni peliä kuunnellessa ja pakkohan se on kattoo, tulee canalilta 21.00. Avery pisti vähän vauhtia siellä ja IK sitten suivaantu niin että sai nostettua pojat tasoihin. Aamulla nukuin oikein 3 tuntia ja aloin siivoamaan sen jälkeen...ei...
  7. H

jaa minä vai? :whistle:
  8. H

tää ei kirjottele siellä mutta lukee kyllä. :wave:
  9. H

ai kuinka niin? :xmas: eiköhän ne saa aikansa kulumaan mulkoilemalla toinen toisiansa :D
  10. H

jep, se on aika jyrä, kokoa löytyy! :) paljonkos sen tehot on tällä kaudella?
  11. H

se ois tosi kivaa!!!! nyt on sitten tultava kanssa :xmas: toi oli niinku lupaus
  12. H

vautsi, ihailtavan pitkä fanitus jo takana!! :) ja Selänne jaksaa tehtailla kanssa maaleja, on se aikamoinen.
  13. H

no höh, teretulemast tänne katsomaan, ihan voi tunnin varotuksella tulla, meillä on levee sohva :D
  14. H

yes yes yes!! B) Ja joukkue oli?
  15. H

no 16.4 Suomi - Venäjä..... :D :xmas: ja arvaa mikä soi päässä jo? äkkiä se menee, vois vaikka aloittaa pyöräilyn ja polkea ajankulukseen, kuluiskohan toi aika nopeemmin?
  16. H

28 päivää ny MM kisoihin ensin.... no ei paha.... :snotty: :whistle:
  17. H

Joku söitte aamupalan ja mitä söitte

jugua ja mustaherukkakeittoa :)
  18. H

Miten jaksaa elää?

joskus pitää repäistä ja tehdä jotakin, mistä on aina unelmoinut! :) eiköhän sillä pääse alkuun.
  19. H

Juu ei jaksa odottaa millään :whistle: Bykov lähtee kierrokselle jenkkilään tapailemaan NHL pelaajia ja on torstaina Atlantassa kartoittamassa tilannetta. Go Russia!! :xmas: Pienenhetken nim. terveisiä Atlantasta! Kotiuduin sieltä reilut pari viikkoa sitten ja huikee reissu oli. Elämäni...
  20. H

Mä en koskaan tahtois miestä joka....

joka EI katsois jääkiekkoa :xmas:

Yhteistyössä