Hakutulokset

1. K

Kesäkuiset mammat 2011

Olin jo vähäksi aikaa unohtanut koko palstan ja välillä unohtuis koko raskauskin, ellei tämä "leppäkerttu" (tytön sanoin) olisi niin vilkas tapaus. Ihan mahdotonta menoa pitää aamusta iltaan. Väsymystä on toki, mutta niin on ollut muutenkin tässä viimeisten vuosien aikana (lapsia parin vuoden...
  2. K

Kesäkuiset mammat 2011

Calumet onnea uuteen kotiin! Meillä on kanssa haaveena löytää isompi koti ennen kesäkuuta, mutta aika toivottomalta näyttää. Periaatteessa mahdutaan tähän vielä pari vuotta (jos vauva on meidän makkarissa), mutta olis niin kiva päästä maan tasalle ja saada oma piha johon vauvan voi jättää...
  3. K

Määräaikaisen työsuhteen hakeminen ja raskaus

Samaa mieltä edellisten kanssa. Harmittaa niin paljon meidän nuorten ja nuorehkojen naisten puolesta, että ylipäänsä pitää miettiä asioita näin päin. Mutta ilman muuta on jokaisen oikeus hakeutua työhön josta pitää, oli sitten vauvakuumeessa, raskaana, pienen lapsen vanhempi tai ikuisesti...
  4. K

Kuinka paljon työt/elämäntilanne/ym. seikat ovat vaikuttaneet päätökseen vauvan hankinnasta?

Kyllähän vauva- ja työasiat ja lähinnä niiden yhdistäminen väistämättä pyörii mielessä paljonkin. Mutta lopulta olen ratkaissut tilanteen perheen perustamisen eduksi - nyt jo kolmannen kerran. Kuten itsekin totesit, raskaus voi päättyä odottamalla tavalla. Raskaus ei myöskään aina ala yhtä...
  5. K

Kesäkuiset mammat 2011

Lääkäri soitti äsken ja kivi putosi sydämeltä. Kainalon patti on rintarauhaskudosta, joka on nyt vain raskauden vuoksi turvonnut ja tullut pintaan. Ilmankos on arka ja sattui niin vietävästi se näytteen otto. Mutta tulipa selvyys asiaan, huh! Mulla on siskoni kanssa lähes sama laskettu aika...
  6. K

Kesäkuiset mammat 2011

Vielä äidiksi 34 Minäkin sain ja söin antibioottikuurin poskiontelontulehdukseen edellisen raskauden aikana. Sillä lähti tauti ja kamala päänsärky, joten ihan hyvä juttu oli omalla kohdalla. Itselläni kun ei ole mitään terveysalan koulutusta niin luotan lääkäreihin näissä asioissa enemmän kuin...
  7. K

Kesäkuiset mammat 2011

Kiitos myötätunnosta Griffsiki. Pari tuntia kärvistelin ja nyt alkaa onneksi kipu hellittää. Onneksi mulle on tälle illalle varattu hieroja, niin pääsee vähän hemmotteltavaksi ja rentoutumaan.
  8. K

Kesäkuiset mammat 2011

Tänään on mieli matalana. Huomasin pari kuukautta sitten kainalossa patin, jota kävin eilen näyttämässä työterveyslääkärille ja tänään se ultrattiin ja otettiin ohutneulanäyte. Tuskin se on muuta kuin rasvapatti tai maitorauhanen, mutta hermostuttaa. Ja sattuu! Ihan kamalasti sattui näytteen...
  9. K

Kesäkuiset mammat 2011

Huomenta kaikille kanssaodottajille! Ilmoittautuisin mukaan tähän ketjuun, mukaan varmaan vielä pääsee. Täällä esittäytyy -78 -syntynyt nainen Joensuusta. Odotan kolmatta lasta, kaksi aikaisempaa ovat tyttö 3/07 ja poika 9/08. Vauvakuume iski vielä kerran vastoin odotuksia ja lähes kaikki...

Yhteistyössä