Hakutulokset

  1. T

    Hoidot jatkuu 2012

    Nega ja kuukautiset alkoi, se siitä sitten. Meidän maailma on lopullisesti palasina.... simpi halit. Poistakaa minut listalta, tämä kai oli tässä. Onnea kaikille tulevaisuuteen.
  2. T

    Hoidot jatkuu 2012

    almiina ja simpli onnea kovasti. Toivottavasti pienet pitää kovasti kii ja viivat vahvistuu. oma napa: en ole testaillut, viikonloppuna lämmöt laski normaalille tasolle niin kuin ennen kuukautisia. Pitääköhän lääkkeet vain vuodon poissa. Minulla on lugesteronien lisäksi estradot kerran...
  3. T

    Hoidot jatkuu 2012

    almina nyt kyllä jo varovasti nostan peukkuja sinulle, kuulostaa hyvältä. tuon mahtavan plussa-aallon jälkeen tuntuu mahdottomalta että plussia enää omalle kohdalle riittäisi. pessimistin päivä alkoi taas vaihteeksi. mies reissussa ensi viikolla, joten testaus siirtyy torstai aamulle, en saa...
  4. T

    Hoidot jatkuu 2012

    mariq lohtuhalaus. Tuo niin niin väärin jo teitä kohtaan. Yrittäkää kuitenkin jaksaa tästäkin eteenpäin. En muista onko jo kunnolla tutkittu kromosomit, hyytymistekijät jne. Minulle kun joskus ehdottelin kortisonia, lääkäri meinasi että se pitää aloittaa reilusti ennen siirtoa, jotta olisi...
  5. T

    Hoidot jatkuu 2012

    **Hoidot jatkuu 2012*** Tiinuli81 ............... 2.IVF ..................... elokuu Moto76 ................ 3.IVF ...................... elokuu Kevät87 ................ 2.ICSI ................... elokuu TanZZZku ............ 1. IVF/1.pas ........... syyskuu Mörkötys ...
  6. T

    Hoidot jatkuu 2012

    Jadekivi ja Sebu onnea paljon. Perjantaina taas ultraan, katsotaan mille pv punktio sattuu ensi viikolla. Toisaalta tyyni ja toisaalta luovuttanut olo. Ihan saman kunhan hoito tehdään loppuun asti. Onneksi pahimmat hormonihuurut vähentyneet, mutta eivät tosiaan sovi minulle. Kroppa protestoi...
  7. T

    Hoidot jatkuu 2012

    Nitaliini, yritä jaksaa käyttää, jos oliskin siitä kii. Tiedän että vaikeaa, itse lopetin toisessa siirrossa myös ennen testipv, kun tuhrutti ja negaa näytti testi. Toisessa ei vuotoa alkanut ennen testipv, joten se oli helpompaa. Valoa ja muut tulokkaat, tervetuloa jäähdyttelijältäkin...
  8. T

    Hoidot jatkuu 2012

    vuotelijat, liimaa liimaa, jospa ne vaan tarraavat kiinni paremmin. tsemppiä. tervetulos uudet. olikos joku uusi plussannut. en enää jaksa lueskella aktiiviesti. mariq tsemppiä punktioon. oma neljäs ivf kerta pitäisi lähteä tällä viikolla käyntiin, mutta mutta missä kuukautiset...
  9. T

    Hoidot jatkuu 2012

    Tervetuloa kaikki uudet. Onnea plussanneet. Hautomo jännää, peukkuja kovasti ja sitkeää pikaliimaa. Odottavalle myös peukkuja, että hyvin jatkuu eteenpäin. Oma napa: Tulossa siis 4 IVF (näillä näkymin viimeinen). Samalla lyhyellä kaavalla mennään ja puregonilla. Punktio...
  10. T

    Hoidot jatkuu 2012

    miles korjaatko vielä listaan että 4 IVF, vaikka kyllä noin näyttäisi paljon paremmalta. johkunen, pitänee yrittää uskoa vielä, tulihan yhdestä hoidosta jopa kolme siirtokelpoista alkiota, kaksi kesti jopa pakkasen ja sulatuksen. jäähyttely kuitenkin jo mennellään ajatuksissa.
  11. T

    Hoidot jatkuu 2012

    miles kyllä yrittäisin jaksaa taas odotella. teillä on mahdolisuuksia hoitotuloksen paranemiseen kun ns. ongelmakohdat ovat parantuneet. odottaminen on raskasta, mutta jos tuon varjolla menisi. tsemppiä. sain kesätauolle eri pillerit endokipujen (oletettujen) kurissa pitämiseksi, mutta ei...
  12. T

    Hoidot jatkuu 2012

    syssy: täällä toinen konkari. no lähes samoissa mennään 4 ivf. tulossa ja aina vähän munasoluja. pysyin kesän pois listoilta kun otti niin päähän jopa muiden plussat (tiedän ei minulta pois eikä ole muiden vika) mutta kun tuntui että maailma kaatuu päälle. eikö menopurissa ole myös LH:ta...
  13. T

    Hoidot jatkuu 2012

    Hello pitäskä aikaa kaikille. Olen pysytellyt taustalla kun kolmas IVf meni kesäkuussa mönkään. Maailma tuntui niin epäreilulta että tuntui pahalta toisten onnistumiset, joten ajattelin että pysyn poissa. Nyt asiasta taas jotenkin päästy eteenpäin. Eli neljäs ja näillä näkymin viimeinen...
  14. T

    Hoidot jatkuu 2012

    Hautomo ja Mansikkatyttö, voi ei. Pahoittelut ja haleja. Elämä on niin epäreilua, miksi vauva ei tule sinne jossa sitä niin kovasti toivotaan. Voimia taas jatkoon ja itsentä keräämiseen. Iinamiina, onnea hurjasti ja pikaliimaa. Ihanaa että edes jollakin onnistuu. Kaarne, ei voi olla...
  15. T

    Hoidot jatkuu 2012

    Juuri tuota epätoivoista taistelua uskallanko toivoa. Mutta kun järki ja vaisto sanoo että ei voi johtua raskaudesta vaikka sitä niin palavasti toivoisi. Tämä lapsettomuus on vienyt myös mahdollisuudet toivoa ja uskoa oireisiin ja raskauden onnistumismahdollisuuteen. Viimeksi itse PASin jälkeen...
  16. T

    Hoidot jatkuu 2012

    Onnea paljon vauvahaaveita ja Kaarne. Täällä ei perässä meinaa pysyä kirjoitusten kans. Sellainen sutina käy että. Hyvä että on aktiivista porukkaa. Johkunen tuo kuulostaa hyvältä ohjeelta, pysyy selvillä mitä pitäisi olla lääkettä jäljellä. Hyvä että joku tulee mukaan loppukuusta...
  17. T

    Hoidot jatkuu 2012

    Voi teitä naisia, haleja. Toivon niin kovasti isoa plussa-aaltoa kun testeissä kummittelee jo jotain useammalla ja kesäkuussa on ois joukko toiveilijoita. Kaapataan kaikki haikarat tähän pinoon. Itse huomaan olevani askeleen lähempänä ajatusta että sitä lasta ei ehkä tulekkaan. Olen siitä...
  18. T

    Hoidot jatkuu 2012

    Hyvää sateista kesäpäivää. Teitä piinailijoitahan on hurjan iso määrä. Kaikille hurjan paljon onnea matkaan. Onnea taas plussanneille, ainakin risto79 ja kaikille muille. Muutama kommentti äkkilukemalla: iloksi, minulla oli viimeksi tuoresiirron jälkeen ihme pahoinvointikohtaus siirron...
  19. T

    KESÄ 2010 hoidot

    Hyvää sateista kesäpäivää. Teitä piinailijoitahan on hurjan iso määrä. Kaikille hurjan paljon onnea matkaan. Onnea taas plussanneille, ainakin risto79 ja kaikille muille. Muutama kommentti äkkilukemalla: iloksi, minulla oli viimeksi tuoresiirron jälkeen ihme pahoinvointikohtaus siirron...
  20. T

    IVF "tulostilastointia"

    1 IVF: Montako follia ultrassa laskettu /3 Montako solua saatu / 2 Montako hedelmöittynyt / 1, ei jatkanut kasvua, joten siirtoon ei päästy Montako pakkaseen / 0 Lyhyt kaava, Puregon 225-300 (olikohan viimeiset 4 pv), Orgalutran ja Pregnyl. Hoito jäi kuitenkin liian lyhyeksi kuulemma...

Yhteistyössä