Hakutulokset

  1. I

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

    Pitkästä aikaa täällä. Ihania uutisia on tullut, joten ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE! :heart: Minulle voi päivittää nyt 1/30-32. Yk2 ja lapsi on tyttö 3/10. Itse olen 28. Meinasi eka vähän harmittaa, kun täti tuli paikalle. Mutta järki sanoo, että vasta eka yritys takana ja sitä paitsi...
  2. I

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

    Hei taas. On ollut todella kiire viikkoa. Ja kiirettä jatkuu vielä kaksi viikkoa. SItten lähdemme parin viikon lomalle, IHANAA! Ansis - hyvä, että menkat loppuivat. Kuulostaa melkoiselta tuommoin 12 vrk:n vuoto. Ja ilo irti kaikista vähäisistäkään ovisoireista, jos vaan mies on lähettyvillä...
  3. I

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

    Olin muutaman päivän pois netin äärestä eli lomailemassa. Ihanaa oli,mutta jotenkin tuo pupuilu jäi ensimmäistä päivää lukuun ottamatta. No, ensi kierrossa sitten. Ja koska en tiedä tarkalleen omia kiertojani, niin pieni mahdollisuus on tässäkin kierrossa tärpätä. (toki siihen auttaisi, jos...
  4. I

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

    Salainen toive hyvälle kuulostaa teidän suunnitelma! =) Kiitos kaikille vinkeistä sen suhteen, mistä voi ostaa testejä. Pitää tutustua vielä lähemmin ensi kuun alussa. Nyt jos niitä ostaa, niin tietäähän sen, mitä siitä tulee.. Mulla iski yht'äkkiä hirveä närästys päälle. Toivottavasti ei...
  5. I

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

    Kiitoksia! =) Me alettiin odottamaan ensimmäistä todella helposti, joten saa nähdä miten nyt käy. Anin, mistä tilailet testejä? Ovatko huomattavasti halvempia kuin apteekista? Minä ajattelin, että testaan kyllä vasta sitten kun kuukautiset ovat useamman päivän myöhässä. Niin taisin...
  6. I

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

    Saakos liittyä joukkoon? Meillä on esikoinen parin kuukauden kuluttua 2v. Nyt tammikuussa aloitetaan toisen yrittäminen. Kiertopäivistä en ole ihan varma, joten ei päivitetä niitä vielä tässä kierrossa tänne. ;) Niin ja ensimmäinen yrityskerta nyt.

Yhteistyössä