Hakutulokset

  1. J

    Uusia kaksosten odottajia?

    Tervetuloa mama23 ja onnea odotukseen:) Itselä kanssa supistukset, kivuttomat vaivana ja niiden ja muiden remppojen kanssa saikulla vähän väliä... Mulla lääkärit kehoittivat liikkumaan oman olotilan mukaan. Jos ponnistelut aiheuttaa supistuksia niin sit välttää niitä, mut sänkyyn ei saa jäädä...
  2. J

    Uusia kaksosten odottajia?

    Täällä taas sairaslomalla, ja nyt sitten pitäis olla synnytykseen asti kotosalla...matkustuskieltokin pamahti ja 100 km kauemmas ei saa lähteä...en kyllä jaksaiskaan autossa istua sen enempää. Pojat voi onneksi oikein mainiosti 3g oli kokoarvioissa enää eroa ja käyrillä mennään hyvin. Äippä...
  3. J

    Uusia kaksosten odottajia?

    Mulla kans sattunut tosi kovakouraisia kätilöitä&lääkäreitä. Yks on ollut hellä kätisempi tällä hetkellä, johtuneeko siitä et oli mies?? Toka ultrassa olin ihan sydän sykkyrällä ku lekuri tonkii ja tökkii niin hirmu lujaa et pelotti ihan ettei tosta voi noi pienet elävänä selvitä hengissä...
  4. J

    Uusia kaksosten odottajia?

    Voimia Raitapaitaiselle :hug: Omia kuulumisia... Huomenna olisi ultra taas ja jännittää kuten aina... Poikia olivat tosiaan molemmat kun viimein se salaperäisempikin viitsi nykäistä kätensä haaruksista pois viime kerralla. Lapsivedet oli vielä silloin normaalit ja kaikki kunnossa...ressaavaa...
  5. J

    Uusia kaksosten odottajia?

    Heja Heja! Täällä yksi luomu kaksosia odotteleva tuleva äippä. Ihan ekakertalainen raskaus ja odotus asioissa ja samantien paukahti tuplaonni pommi :laugh: Yrityskertoja raskautua riitti tasan yksi, joten aika hämillään elämän ihmeellisyydestä ollaan molemmat edelleen. Viikkoja on nyt takana...

Yhteistyössä