Hakutulokset

1. P

jassoo, sitä on sitten yksi kaveriperhe vähemmän, ei varmaan soitella enää ikinä koska mä olen kaksnaamanen paska...

hyvä homma, että ilmoituksen teit!! kerrohan täällä kuinka asiaan suhtaudutaan koirien osalta ja tietty omaa asemaasi näiden "kavereittes" silmissä...
  2. P

Ohhoh, teinpä sitten positiivisen raskaustestin. :)

paljon onnea ja iloa odotukseen :heart:
  3. P

veronpalautukset,mätkyt,prosentti, tuloraja, auttakkee työ viisaammat

kertokaas nyt, kun mulla oli tuloraja vuodelle 2010 summa x ja koko vuoden tulot jäi tulorajan alle muutamalla kympillä. onko tästä suoraan nähtävissä, ettei tule ätkyjä vai millä helvetillä sen voi etukäteen tietää.. mä oon niin uuno näis jutuis, et mua vois kusettaa 10-0 :ashamed:
  4. P

raskausmasun kasvusta kysyy ensiodottaja :)

heippa! mietiskelin sellaista, että onko teillä raskausmahat alkaneet kasvamaan ns. tiukkana masuna vai ekaks tuntunut et paikat "läsähtänyt" ja myöhemmin sit muotoutunut :p kyllä varmaan tiiätte mitä tarkoitan :D itselläni se tilanne, et raskaus melko alussa (ei viel neuvolassa käyntiä) ja...
  5. P

Lopetin tupakoinnin 9kk sitten-mietin tupakkaa vielä JOKA PÄIVÄ.Alkaa jo ahdistaa.

moikka! mä oon lopettanut reilu kuukaus sitten ja miettinyt just sitä, et koska se ei enää pyöris mielessä.. alkuun tietty koko ajan, nykyään harvemmin, mutta päivittäin kuitenkin... mikähän meidät "parantais" :P
  6. P

Elokuun 2011 vauvamasut

heipä hei! sattuipa somasti, tänään olen saanut plussan raskaustestiin ja laskurin mukaan elo-syyskuun vaihteessa meille olisi tulossa tämä niin tervetullut esikoislapsi :heart:

Yhteistyössä