Hakutulokset

  1. H

    Kaksosten tarve sisaruksen läheisyydelle

    meillä lähes 4 vuotiaat kaksoset ja tuo sama havaittavissa. Toinen menee ja tekee kaikkea yksin, mutta toinen on tosiaan kiinni ja ikävöi paljon enemmän. Meilllä tämä itsenäisempi on ollut yökylässä, mutta toinen ei halua jäädä. Niin ja poikia molemmat.
  2. H

    Ennestään kaksoset ja nyt tulossa 1

    Hei, Meillä on ensin yksi ja sitten noi tällä hetkellä lähes 4 vuotiaat kaksoset ja nyt sitten sylissä tuollainen kolmekuukautinen yksönen. Mulla noissa kaksosissa näky maha tosi nopeesti, mutta tämä viimeisin on ollut kaikista isoin ja toi sf-mitta meni kokoajan yläpuolella, ainakin itse...
  3. H

    Kaksosten potta-opettelu ja itsenäinen syöminen

    EKA HÄVIS, JOTEN UUSIKS Eli meillä on 3,5 vuotiaat kaksoset. Omatoimisesti pojat oppi syömään 1,5 vuotiaana, mutta syötän heitä vieläkin, jos tarve vaatii. Pottailu ja vaipan poisto, ensimmäisen kerran yritin poistaa vaippoja tuossa 2,5 vuotiaana eli viime kesänä, mutta muutaman maton ja...
  4. H

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Onnea Niq prinsessasta ja tosi paljon tuo painon heitto... Meillä hajosi tietokone, joten vasta nyt sitten pääsen jälleen koneelle. Meille syntyi poika 6.7 painoa 3730g ja 50 cm. Meillä toi painoarvio piti aikas hyvin paikkansa. Aamulla meni 4 aikaan vedet ja sit suuntasin tuonne sairaalaan...
  5. H

    35 v + odottajat, vol 5

    Helvi Meidän esikoinen kehittyi samalla tavalla hitaasti ja paino ei noussut. Mulla oli vikaa noissa virtauksissa. Kun vauva sitten syntyi 38+0 painoa oli 2430g eli kaikkiaan keskosrajan alapuolelle mentiin. Tämän jälkeen hänellä todettiin kaksi reikää sydämmessä. Noita reikiä ei voi nähdä...
  6. H

    Neljättä odottavat

    Hei, Meidän neljäs näki sitten päivänvalon 6.7. Painoa herralla on 3730g ja pituutta 51 cm. Äiti oli sitten sen verran väsynyt, jotta synnytyksestä ei oikeestaan ole kuin pieniä pätkiä muistissa, samoin kuin koko tuosta päivästä. Isommille lapsille oli aikas järkytys ja samoin tais olla...
  7. H

    35 v + odottajat, vol 5

    Moi, Meille syntyi 6 päivä poikavauva ja just kotiuduttiin sairaalasta. Noin päällisin puolin kaikki meni hyvin, mutta mulla ei ole ollenkaan muistikuvaa synnytyspäivästä tai sen tapahtumista. Eli kait se oli ihan helppo, tai sit toisaalta vaikea, kun toi muisti poistaa tilanteen kokonaan...
  8. H

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Moi, Meille syntyi 6.7 poikavauva, just kotiuduttiin sairaalasta, lueskelen toisten viestit kunhan ennätän. Onnittelut kaikille vauvan saaneille! Synnytyskertomusta en ainakaan vielä väsää, koska mulla on koko synnytyspäivä täysin poissa muistista, mut vauva tuntuu ainakin näin aluksi...
  9. H

    Muita ylipainoisia odottajia?

    NiQ Sillon juhannusta ennen yritettiin sitä käännöstä, mut tosiaan ei ollut yhteistyössä ja kun maanantaina salille menin niin vauva oli ittekseen kääntynyt... toivottavasti nyt pysyykin oikeassa tarjonnassa. Viime viikon neuvolassa käynnin jälkeen tosiaan tuota painoa tullut 8 kg vaikkei...
  10. H

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Sanotaan että on parempi vauvoille, mitä pidemmälle pääsee, mut jos tosiaan noi Niiskun kaksoset ovat ton kokoisia, niin toi synnytys ei oikeesti ole helppo saati että siinä ei väsyis valtavasti. Omani silloin reipas kolme vuotta sitten käynnistettiin kalvojenpuhkaisulla ja pojat oli 2,5...
  11. H

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Paljon onnea vauvan jo saaneille! Niisku Nyt menee teillä aikas jännäksi toi etteivät käynnistä. Mulle sanottiin 36+6 että eivät viikkoon käynnistä, mut seuraavana päivänä sain tuon käynnistyksen noille tuplille. Mee tivaamaan perusteita miks eivät käynnistä. Mulla perusteena oli ettei...
  12. H

    35 v + odottajat, vol 5

    Vielä täällä kokonaisena ollaan ja lämpimästä kärvistellään... Turvotuksia pukkaa yhä enemmän jalat on nyt tuollaiset isot tukit, jotta mukava liikkua. Painoarvio viime viikolla oli 3,2 kg, joten tähän mennessä meidän isoin vauva tulossa. Ja sais tosiaan syntyä vaikka heti. Selässä ollut jo...
  13. H

    Neljättä odottavat

    Täällä mennään loppua kohti jo kovasti. Viime viikolla olin äitipolilla tarkastuksessa ja kokoarviossa. Vauva oli perätilassa ja samalla sitten yritettiin käännöstä, mut vauveli ei ollut samaa mieltä. Sain käskyn tulla maanantaina uudelleen, mut onneks itekseen oli kääntynyt viikonlopun aikana...
  14. H

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

    SOTO Toi voi olla aika hyvä merkki synnytyksen lähestymisestäkin. Reppis Voimia lasten ja tilanteen kanssa. Vaatii paljon eikä lopputulemaa oikeasti tiedä. Onneksi saat apua itsellesi ja lapsille. Mitä sitten itelle. Viime torstaina yrittivät tätä pienokaista kääntää, mut ei suostunut...
  15. H

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

    Täällä tuli käytyä tuolla synnärillä kun tarkoitus oli tehdä kääntäminen, mut tää kaveri melskasi sen verran juhannuksena että oli sitten raivotarjontaan mennyt ja nyt tunkee sitten itteään ulospäin aikas selkeesti. Jos nyt toi selkäjomotus on ennuste, niin ei taida kauan tätä enää odotella...
  16. H

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

    Onnea kaikille, jotka ovat jo nyyttinsä syliin saaneet! Niiskurouva Kun itse noita kaksosia odotin, niin perustelivat tuota pitkittämistä sillä, jotta vauvat ennättää olla paremman kuntoisia. Mua olisivat makuuttaneet sairaalassa viikolle 38, mut onneks äitipolin lääkäri lupas jo 37...
  17. H

    Rv 12, verivuoto ja kivut = ei km??

    Mulla oli samanlainen tilanne ensimmäisessä raskaudessa ja syytä ei saatu selville ja viikot olivat samat. Raskaus jatkui normaalisti ja vauva syntyi. Seuraavassa raskaudessa oli kaksoset sitten mukana loppuun asti. Tiputtelu vuotoa tuolloinkin tuonne 12 viikolle. Tuon yhteydessä sitten...
  18. H

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Täällä jännätään miten tilanne edistyy... painoa lähti sitten turvotusten myötä tulemaan hurjasti... tuntuu ettei tonne vaakalle enää halua. Torstaina olin äitipolilla kontrollissa ja painoarvio 3,2 kg sekä vauva perätilassa. Yritettiin käännöstä, mutta ei sitten onnistunut, tällä viikolla...
  19. H

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Täällä ollaan vielä kasassa, mutta kun sain ton turvotuksen vaivaksi, niin paino noussut kuukauteen 7 kg. että silleen. Tänään polilla tarkastus ja painoarvio katsotaan miten käy. Sitä jännitellään iltapäivälle asti. hk ja pikkuinen 36+1
  20. H

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

    Onnea Sarah pikkuneidistä! Mulla on vähemmälle jäänyt kirjoitetteleminen, mutta lukemassa olen käynyt kuitenkin. Mulla on tänään äitipolin aika ja saas nähdä miten käy. Turvotukset on valtavat, joten meidän juhannus suunnitelmat selviää vasta iltäpäivällä... hk ja pikkuinen 36+1

Yhteistyössä