Hakutulokset

1. M

KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

Mua ei oo kyllä luotu laihduttamaan..oon kahdehtinu ihmisiä jotka pystyy isoihin 30kg ja ennemmänkin tiputuksiin.esim mun äiti(lihoo kyllä aina takas mut silti)..04 kesällä painoin 104 eli 15kg miinusta tähän pvään,mut aikaaki meni 3v..jotenkin tuntuu et taasko tää oli tässä ku itsekuri pettää...
  2. M

KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

mä oon välillä käyny lukemassa teiän juttuja ja viimein "uskaltauduin"mukaan.. :) ..josko sais sen motivaation takas kun olis tausta tukea..eli oon nyt reilun kuukauden laihduttanu tosissani,hyvin meni kunnes viime vkolla "karkas mopo"totaalisesti,söin ku hullu!nyt morkkis ja harmittaa...HALUAN...
  3. M

Lux pölynimuri, kokemuksia?

No mulla ainakin on tullut,eka tuli 9kk välein..sit muutin sitä ja nyt tulee 1,5v välein..joka toisessa lähetyksessä on se hepa(tai mikä lie)suodatin..täytyykin äitiltä kysyä tuliko sille silloin aikoinaan pussit suoraan kotio..
  4. M

Lux pölynimuri, kokemuksia?

Niin ja se on ihan hyvä juttu et pölypussit tulee suoraan omaan postilaatikkoon..niin joo ja mun äiti osti myös n.20v sitten samaisen lux-imurin ja toimii edelleen..tosin käyttö viime vuosina vähäistä,isä imuroi ehkä pari krtaa vuodessa(imuri jäi siis erossa isälle).
  5. M

Muita joilla yritys alkaa vuoden päästä..?

Yks olis täällä joka kans potee vauvakuumetta,muttei yritystä..enkä tie saanko ikinä miehen päätä käännetttyy..Meillä tuo kuopus..öö..vähän hankala tapaus..ollaan sen kans helisemässä välillä,neidillä on vaan vähän luonnetta..mies sanoo et on tehokkainen ehkäsy ikinä.. täyttää tänä vuonna jo...

Yhteistyössä