Hakutulokset

  1. P

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    moikka!mut ja fb:EEn puoleella:)johanna elovaara ja espoosta:)
  2. P

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    apuaaa...eilen illalla alko tulla verta yhtäkkii muita oireita ei oo sitä tuli aika paljon ja menin ihan paniikkiin...päivystykseen sitten ja sanoivat jo luukulla et varmaan on menny kesken,no ei ollutkaan vaan pikkusella oli kaikki hyvin siellä se räpiköi ja sydän löi:)mutta istukassa pieni...
  3. P

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    handed...mä oon espoosta ja mulle sattu niin inhottava neukku täti et itkien tulin kotiin:(kävin vielä toisen kerran ku mulla oli ns.ylimääränen lääkäri siellä oman sairauden vuoks ja sitten enää itkusta ei tullut loppua ollenkaan pääsin kotiin ni mies pakotti soittaa ja pyytää vaihtoa ja...
  4. P

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    moikka!täälä tänää poks rv 11 :) ens viikolla ultra ni saa tietää et kaikki on niinku pitää ja et tuolla masussa ylipäänsä on pikkusen koti:) sain sit ihan sairaan oksennustaudin tuntu et tulee kuolema ja pelkäsin tietty et masuasukille tapahtuu jotain mut kuulemman sikiö pärjää kyllä näin...
  5. P

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Brita mutki voi siis lisätä listaan... pikkuesko/la 25.7/toinen/30/jorvi ja sori en saa tota punasella vaik kuin yritän..:)
  6. P

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    moikka!!täällä kans yks odottelija joka haluaa liittyä joukkoonne :) nyt menossa rv 7+6 ja la ois laskureitten mukaan 25.7..:) tää on aina yhtä jännää ja ihanaa vaikka toinen onki tulossa esikoinen nyt 10kk.olo on siedettävän etova kunha muistaa laittaa jotain suuhun aina tasasin...
  7. P

    la 7/20012

    joo jee jee..:) mielelläni liityn mut mistä mä sen löydän? :)
  8. P

    la 7/20012

    oisko täällä muillakin laskettu aika heinäkuussa?ois kiva vaihtaa kuulumisii,ihan mitä vaan...
  9. P

    mikä mun vauvaani vaivaa?

    teresatäti meil on toi harhautus ja käytös...toimii joskus..mites teil ku sit ikää tuli ja ruvettiin ite syömään?kävelee?mul pyörii jo mieles et varmaan suuttuu niin ku ei onnistukkaan ja kaatuu tai ruoka lentää seinille yms,ku kiukku iskee..:)mites sun toisen lapsen kans?luulen et ite täs...
  10. P

    mikä mun vauvaani vaivaa?

    korvatulpat on ostettu jo aikaa sitten..:) mäkin varmaan syötän liikaa tai siis syötänki ku huutaa niin ni aina kuiteski aattelee et oisko nälkä kuitenki...ja jos huutomvaan lakkaa ni hyvä!nyt on ikää 4kk pikkasen reilu ja pahemmax on menny...on tää oikeesti aikamoista huh huh,oon miettiny ihan...
  11. P

    mikä mun vauvaani vaivaa?

    minkä ikänen sun poika on?tiedän tunteen ku on ihan loppu ja huolissaan..koita levätä itekkin aina ku mahdollista se on auttanu mua aina seuraavaan päivään..!!
  12. P

    mikä mun vauvaani vaivaa?

    poika kyl nukkuu yöt hyvin syö kerran ja nukahtaa samantien ja sillon ei tappele vastaan...aamullakin on viel tyytyväisen olonen heti herättyään ja syökin hyvin sen jälkeen tapahtuu jotain ku poika vaihtuis..:(en tiä täytyy aatella kyl silti noita tesejäkin ettei ainakaa kärsi pieni vaikka...
  13. P

    mikä mun vauvaani vaivaa?

    voi ei nyt tääl itkee jo äitiki..:(poika on 3,5kk ja tosi tempperamenttinen..jo synnärillä sanottiin et voitte olla viel pulas hänen kans on meinaa pojalla tota tempperamenttiä mua huvitti mut totta se oli..!!saa ihan tajuttomii raivareita jos kaikki ei tapahdu sadasosa sekuntissa ja loppua ei...
  14. P

    Miehesi nimi?

    henry artturi
  15. P

    tammikuussa laskettuaika?

    onko muita kellä on tammikuussa laskettuaika?itellä 20.1.2011...ootan kovasti jo että vauva syntyis kaikki on menny hienosti tähän asti kaikkea outoa on kyl mahtunu kuvioon nyt viimesimmäx maha naksuu samallalailla ku varpaat...tietääkö joku mitä tarkotan?

Yhteistyössä