Hakutulokset

1. M

**Maalismasut 2009** syyskuussa

...että voisikos joku lisätä minut tuonne etusivun listaan?
  2. M

**Maalismasut 2009** syyskuussa

Heips vaan kaikille :) Mulla oli alkujaan la 1.4.2009 mutta tänään oli eka ultra ja kappas vaan la muuttui sit et uus on 5.3.2009. Mulla kun ei oikeestaan ehtinyt olla ollenkaan kunnollisii menkkoja edellisen synnytyksen jälkeen (12/07) niin oli laskeminen vähän hankalaa mut ekalla kerralla...
  3. M

*HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

Alotin jo äsken mut olin hätänen... Joo siis mulla piti olla la 1.4 mutta se onkin 5.3.2009 kuten arvarinsin sen muuttuvan aikasemmaksi tosin en näin paljoa =) Mulla kun kerkes tämän meidän vaavin jälkeen oleen vain yhdet menkat tai niin luulin niiden olevan menkat... Niin meni laskut ihan...
  4. M

*HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

Tänään oli eka ultra ja LA muuttui aikalailla...
  5. M

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

Täällä mukaan ilmottautuisi myös huhtikuuksi vauvaa odotteleva :D LA näillä näkymin 1.4 ja synnytyspaikka NKL. Seitsemättä tässä odotellaan ja meillä muut lapset ikähaarukassa 7kk-15v. Kyl tää aina vaan tuntuu yhtä mahtavalta tää raskaus :)
  6. M

Minnan osoite löytyikin jo :)

:)
  7. M

Niin ja mun osoite vielä...

Minna P. jos löydyt tätä kautta niin meilaa mulle minni74@luukku.com
  8. M

Minna P. Tampereelta...

Missä olet kun oon hukannu sun osoitteen... Oot lähetelly syntymäpäiväkortteja ja oon odottanu että jos jossain lukisi sun osoite... Toivottavasti löydän sut tätä kautta. T. Kirjekaverisi Minni (ent. Minna)Vantaalta.

Yhteistyössä