Hakutulokset

1. MillaMami

5-vuotiaan kamala käytös

Eli siis, meillä kohta 5v poika, jonka kanssa ollaan aivan pulassa. Keksii päivä päivältä kamalampia juttuja. Kaikki alkoi ihan "pikku" jutuista päiväkodissa; esim. alkoi huutaa nukkarissa kurkku suorana 2h ettei muut saa nukutuksi päikkäreitä (eikä kukaan tai mikään saa sitä loppumaan), sitten...
  2. MillaMami

Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

Heippa! Hetkeen en ole täällä kirjoitellut, välillä olen käynyt lukemassa muiden juttuja. Pahaolo vaivaa jokapäiväisesti, eikä se katso aikaa taikka paikkaa :/ Ja harmiksi vielä aatonaattona iski hirveä flunssa ja yskä. Kuumalla mehulla olen yrittänyt itseäni parannella, mutta aika heikoin...
  3. MillaMami

Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

Heippa, mahtuuko mukaan vielä? Täällä tärppäsi heti ekalla kerralla ja laskurin mukaan LA olisi elokuun 20. Olen siis 22v, yhden lapsen äiti. Täällä on mukava lukea muiden mammojen juttuja ja kokemuksia, kun ei vielä viitsi sukulaisille kertoa. Tosin taitaa anoppi vähän jo arvailla, kun en...
  4. MillaMami

Kuvia plussatesteistä

Paljon onnea kaikille plussanneille :) Mulle tuli tänään tällänen; Aijaa.com - 7161648.jpg
  5. MillaMami

Ekat raskaus oireet??

Mulla on ollut vaan pientä rintojen arkuutta, näppyjä naamassa, väsymystä, palelua ja huimasti lisääntynyttä valkovuotoa. Tosin toive toisesta lapsesta on niin suuri, että voihan oireet olla kuviteltujakin... Jos oikein laskin näin äkkiseltään, niin kp 24 olis nytten. Toivotaan, toivotaan =)

Yhteistyössä