Hakutulokset

1. S

Kirje opettajalle

:attn: ihana
  2. S

tupperware tietäjät

mä en iha satavarma ole mutta muistelisin että alkusyksyn esittelyssä olisi ollut jonkun 24e (älä mestaa mua jos iha väärin meni)
  3. S

apuja isänpäiväonnitteluun...

sininen on taivas ja maa on musta kuule iskä mä tykkään susta!! sua halata tahdon niin valtavasti että onni kulkee varpaisiin asti silmät se saattaa sippuraan nenän se kiertää kippuraan ja googlettamalla löytyy lisää!!! :attn:
  4. S

untuvatakeista! meneekö huonoks pesussa?

laita jo pesukoneeseen tennispallo mukaan !! myyjä suositteli että jos ei kuivausrumpua ravistelee takkia muutaman kerran kuivauksen aikana että höyhenet lähtee liikkelle mulla 4 vuotta vanha takki ja edelleen lämmin
  5. S

Galluppia... Paljonko painat ja vyötärönympäryksesi?

painoa72kg ja 81cm :whistle:
  6. S

Siis myydäänkö meille ihmisille raivotautisia sikoja ja nautoja?

yleensä kun eläin menee teuraaksi (esim12kk ) tehdään bse testi ja eläinläääri tarkistaa kaikki lihan osat katsotaan suurnnuslasilla tyyliin että olisi pieni ihme jos karjalanpaisti lihasta saa jotain suomessa :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  7. S

Perinnönjaosta

ei kiinnosta tippaakaan perintö mitä jää sillä et rakkautta etkä onnea saa (isä kuoli 15vuotta sitten saatiin muutama tonni rahaa ja maksettiin kiltisti takaisin pankille kun isä oli taannut veljen fiman lainan mikä meni konkkaan) :headwall:
  8. S

mitä mieltä olette tstä?

minulla niin hyvä tuuri että anoppi hoitaa lapset kun olen navetalla töissä mutta jos anoppia ei ois olisi meidänkin lapset muualla hoidossa oppivat hoidossa hyviä asioita vanhepi oli 2 vuotta hoidossa ja tykkäs
  9. S

sunnuntain ruoka G

eilistä hirvenlihasta tehtyä palapaistia perunoita paistettuja suppilovahveroita ja tänään tehtyjä kaalikääryleitä :p
  10. S

voiko menkoista päästä lopullisesti eroon?

mulla oli hormoonikierukka ja kuukautiset tuli joka helvatan kk :headwall: että iha tapauskohtASESTI..
  11. S

Tietääkö joku Nina Heralan ja Lorentz Backmanin lapsen nimen?

eikö se joskus parin viikon päästä vasta anneta jostain lehdestä luin :headwall:
  12. S

Mitähän jäynää keksis miehelle kun se sammui sohvalle

meikkaa oikeen kauníiksi (joskus nuorempana meikattiin miespuolinen tuttu kun sammu yleensä herätettii ku oli kapakkaan lähdön aika ja mukaan ja porukka baarissa repeili :kieh:
  13. S

suppilovahvero reseptejä tollolle..

eli kertokaas hyviä reseptejä olen aivan tollo sienten suhteen :headwall: piti anopilla käydä tarkistuttamassa sienet vaikka kirjan, lasten ja koiran kanssa sieniä etsin :laugh:
  14. S

tyttö laitto meikkiä

voi kun kivaa..meillä poika oli kovempi meikkaamaan kun tyttö naureskelinkin isännälle että siitä tulee pian himppeli B) ja kun mies ei ole mikää narsisti..
  15. S

Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

miten tämän suhteen kanssa käy ???niin monta vuotta kuitenkin jo eletty...
  16. S

Värisilmätesti

mä nain 467eli olin todella huono :ashamed: B)
  17. S

keltaiset vadelmat..

poimin tänään lasten kanssa vadelmia ja puskassa oli myös keltaisia vadelmia ihan maistuivat samalle jotain hormoonivattuaja varmaan :kieh:
  18. S

tehdäänkö inseminaatio lääkkeelliseen vai luonnolliseen kiertoon?

tehdään omaan kiertoon(jos sulla on kierto muuten lääkkeellisesti) ainakin mulla aikaa suutä jo 7 vuotta kyllä mutta epäilen että saman lailla nykyäänkin

Yhteistyössä