sininen on taivas ja maa on musta kuule iskä mä tykkään susta!!
sua halata tahdon niin valtavasti että onni kulkee varpaisiin asti silmät se saattaa sippuraan nenän se kiertää kippuraan
ja googlettamalla löytyy lisää!!! :attn:
laita jo pesukoneeseen tennispallo mukaan !! myyjä suositteli että jos ei kuivausrumpua ravistelee takkia muutaman kerran kuivauksen aikana että höyhenet lähtee liikkelle mulla 4 vuotta vanha takki ja edelleen lämmin
yleensä kun eläin menee teuraaksi (esim12kk ) tehdään bse testi ja eläinläääri tarkistaa kaikki lihan osat katsotaan suurnnuslasilla tyyliin että olisi pieni ihme jos karjalanpaisti lihasta saa jotain suomessa :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
ei kiinnosta tippaakaan perintö mitä jää sillä et rakkautta etkä onnea saa (isä kuoli 15vuotta sitten saatiin muutama tonni rahaa ja maksettiin kiltisti takaisin pankille kun isä oli taannut veljen fiman lainan mikä meni konkkaan) :headwall:
minulla niin hyvä tuuri että anoppi hoitaa lapset kun olen navetalla töissä mutta jos anoppia ei ois olisi meidänkin lapset muualla hoidossa oppivat hoidossa hyviä asioita vanhepi oli 2 vuotta hoidossa ja tykkäs
meikkaa oikeen kauníiksi (joskus nuorempana meikattiin miespuolinen tuttu kun sammu yleensä herätettii ku oli kapakkaan lähdön aika ja mukaan ja porukka baarissa repeili :kieh:
eli kertokaas hyviä reseptejä olen aivan tollo sienten suhteen :headwall: piti anopilla käydä tarkistuttamassa sienet vaikka kirjan, lasten ja koiran kanssa sieniä etsin :laugh:
voi kun kivaa..meillä poika oli kovempi meikkaamaan kun tyttö naureskelinkin isännälle että siitä tulee pian himppeli B) ja kun mies ei ole mikää narsisti..
tehdään omaan kiertoon(jos sulla on kierto muuten lääkkeellisesti) ainakin mulla aikaa suutä jo 7 vuotta kyllä mutta epäilen että saman lailla nykyäänkin