Hakutulokset

  1. T

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Pikaisesti kirjoitelen. Viimeksi kirjoitin tänne kutinasta ja lähdinkin sitten viime la aamuna synnytysvastaanotolle verikokeisiin hepatoosiin liittyen ja samalla tarkastivat raskausmyrkytyksen oireita ja vauvan voinnin. Lopputulos oli alkava raskausmyrkytys ja maksa-arvot järkyttävät. Jäätiin...
  2. T

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Juu siis oireet on raskausmyrkytyksen, mutta myrkytystä ei vielä ole. Olen synnytysvastaanottoon ollut yhteydessä jo kaksi kertaa päänsärkyjen takia, mutta jos päänsärky menee särkylääkkeellä ohi, niin ei ole myrkytys kyseessä.. Ja sen takia sain verenpainemittarin kotiin ja pissaa mittailen...
  3. T

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Onnea pienokaisten syntymän johdosta osalle!:flower: Joku aikaisemmin kyseli mm. tisseistä, niin mulla on noin 20 viikolta asti ollu tissit ihan turvoksissa ja sieltä main on tullu tippa kerrallaan, jos on esim. puristuksiin joutunut. Nyt sit on alkanu välillä "holahtelemaan" silleen että...
  4. T

    Minkä verran voisin pyytää näistä yhdistelmävaunuista?

    jos kuomuosassa on hometta, ei se välttämättä parane sillä, että sen kankaan vaihtaa, koska todennäköisesti hometta on jo joka paikassa...
  5. T

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    Olen kyllä viestiketjuja lukenut lähes joka päivä, mutta en ole saanut aikaiseksi/osannut keskusteluun liittyä.. Tuntuu jotenkin, että teillä kaikilla on niin selvät sävelet raskautta ja lapsen saantia kohtaan että ihan välillä hävettää omat ihmetykset joita on pienessä päässä miettinyt...
  6. T

    Miksi kaikissa vauvalehdissä toitotetaan, että älä tarjoa vauvaa katsomaan tulleille mitään???

    Onko teillä kaikilla siis oletuksena, että kun menette katsomaan vauvaa niin teidän pitäisi saada muutakin kuin se kahvi/tee/mehu? ymmärrän kyllä sen, että jos ei edes kysytä että "otatteko kahvia", mutta kyllä minut on ainakin lapsesta saakka opetettu siihen, että VIERAAT tuovat kahvileivän...
  7. T

    Huhtikuun Helmet 2011 *** tammikuussa***

    sydänsydän oijoi. voin kuvitella miltä tuntuu olla 25 kilon kanssa, kun tuntuu ettei näiden parinkaan kilon kanssa pärjää... Turvotusta en ole itselläni huomannut kuin aamuisin, ei meinaa välillä lähteä sormus sormesta mutta olen huomannut että jos syön suolasta illalla niin sillon käy...
  8. T

    Pakko heittää mies pihalle ponnistusvaiheessa

    olisipa ihanaa jos itselläkin isoimpana murheena synnytyksestä olisi se, että tuleeko multa pa*kaa!
  9. T

    Gallup: Äitiyspakkauksesta

    hain viikkoa ennen joulua äitiysavustuksen kelalta ja sain sen ennen uuttavuotta.
  10. T

    Koiran ulkoiluttaminen kun lapsi nukkuu sisällä??

    HALOO!!! Tottakai koira tottuu tollaseen, mutta se koira tarvitsee silti liikuntaa ja ulkoilua enemmän kuin mitä saa! Häpeä. Kyllä meidänkin koira tarpeensa tekee, ja pärjäisi mutta tämä on periaatekysymys.
  11. T

    Nuoret esikoisen odottajat (LA helmi-huhtikuu)

    joo ei mullakaan paino noussu kun vasta nyt :D oikein säikähdin kun se neuvolan täti laski että paljonko paino noussu/viikko
  12. T

    Nuoret esikoisen odottajat (LA helmi-huhtikuu)

    Heippa! Vieläkö pääsee mukaan, vaikka ensimmäiset kohta alkaavat jo synnärin laukkua pakkailemaan? :) jännää! Olen siis 20-vuotias esikoista odottava amk-opiskelija äänekoskelta (tammikuussa taas jyväskylässä, kotikunnassa asun) Avoliitossa ukon kanssa olen, ja rinkula ollut sormessa viime...
  13. T

    diakonin jouluavustus 35€

    anteeksi kärkkäisyyteni, mutta tässä maassa on paljon perheitä jotka ovat syystä tai toisesta työttömiä (enkä tarkoita tässä itseäni/perhettäni) ja jotka eivät saa minkäänlaista joulua lapsilleen, joten olkaa nyt hitto tyytyväisiä edes siihen muutamaan kymppiin jos tulot on kuitenkin noinkin...
  14. T

    Huhtikuun helmet 2011 ** joulukuussa **

    Kotilohikäärme; toivon että en vielä ainakaa vuoda noin niinkuin sinä olet joskus tehnyt. Et ole ainakaan joutunut taistelemaan, että maitoa tulisi :D täytyykin pitää mielessä tuo lämpöisenä pitäminen, en halua mitään "utaretulehdusta"! (hieman tuli lehmä-olo eilen tän maitovuodon jälkeen :laugh:
  15. T

    Huhtikuun helmet 2011 ** joulukuussa **

    Moikka taas pitkästä aikaa! kyllä saa olla kiitollinen, että itsellä ja vauvalla on ollut kaikki hyvin tähän asti kun on lukenut teidän tarinoita. Voimia kaikille, kenellä jotakin ongelmia on ilmaantunut <3 Kalsareista ainakin on puhuttu viimeaikoina... Mulla kanssa käytössä samat vanhat...
  16. T

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    Meillä oli eilen jännä ilta, iskä nimittäin tunsi eilen ekan kerran Tehon (nimitys masuasukille) potkut! ja arvatkaa vaan roikkuko iskä koko illan mahassa kiinni, niin että en meinannu päästä edes nukkumaan! :D Perjantaina olis rakenneultra, jännittää :)
  17. T

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    Enhän mä sitten enempää kerennykkään kirjottelemaan aikasemmin... Elikkä mulla on maha pullahtanut viimesen viikon sisään niin paljon, että oli pakko käydä ostamassa jo mammapöksyt, kun muut painaa koulussa istuessa mahaa. Tää ostosreissu olikin jännä reissu, kun meillä tietää vaan lähimmät...
  18. T

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    Moikka kaikille! Olen jo hetken aikaa teidän keskusteluanne täällä seurannut, mutta en ole saanut aikaiseksi itse kirjautua tänne... Meillä laskettu aika on 18.4. ja synnyttämään mennään keski-suomen keskussairaalaan... Ensimmäistä odotan, ja yritän itseni ja tämän vauvan kanssa päästä...

Yhteistyössä