Hakutulokset

1. M

Myöhäinen plussa

Viikonloppuna tein taas testin kp 39/31, joka oli edelleen puhdas negatiivinen : / Nyt kp 42/31 eikä tätiä edelleenkään näy eikä enää menkkamaisia jomotuksiakaan :headwall:
  2. M

Myöhäinen plussa

Täytyypä palata asiaan sitten kun tiedän vastauksen :wave: Kovasti pidän peukkuja vaikka tavallaan uskon enemmän siihen että nuo aiemmat testit ovat oikeassa :(
  3. M

Myöhäinen plussa

Toivotaan :) Viikonloppuun aion testaamiset ajoittaa jos ei menkkoja kuulu ennen sitä. Luulisi että silloin jo näkyisi edes jonkinlainen haamu jos on näkyäkseen...
  4. M

Myöhäinen plussa

Onko täällä paikalla ketään joka olisi saanut plussan raskaustestissä vasta kun menkat on monta päivää myöhässä? Täällä on meneillään jo kp 35/31 eikä menkkoja näy. Testit tein sekä kp 31 että kp 33, molemmat puhtaita negatiivisia. Noiden testien herkkyys oli 25 mIu/ml. Onkohan enää mitään...
  5. M

Lähihoitajaksi

Voiko mielestänne lähihoitajana työskennellä ihminen joka ei ole mitenkään ylisosiaalinen ja ylipuhelias? Sellaisessa porukassa, jossa on puheliaita ja sosiaalisia ihmisiä, olen yleensä itsekin puhelias ja otan kontaktia toisiin. Sosiaalisuus siis jotenkin tarttuu. Vastaavasti...
  6. M

Irtisanoutuminen opiskelun takia

Luin Kelan sivuilta muistaakseni että voisin lasketuttaa äitiyspäivärahani 6 kk työssäoloajan tulojen mukaan, jos sattuisin jäämään työttömäksi muutamia kuukausia ennen äitiysloman alkamista eli äp-raha määräytyisi palkan mukaan eikä työttömyyskorvauksen mukaan. Opinnoista ei puhuttu mitään...
  7. M

Opintovapaata voin saada enintään 5 päivää, koska työsuhteeni on kestänyt alle vuoden.
  8. M

Nimenomaan tätä asiaa mietin, haluanko olla onnellinen köyhänä vai kärsinkö sen eteen, että rahaa tulee sitten äippälomalla enemmän :) Jos voisin ja osaisin tehdä päätöksen asiaa sen enempää miettimättä, aloittaisin opinnot ja olisin onnellinen. Murehdin kuitenkin sitä, riittääkö rahat...
  9. M

Kelan nuiva täti tällaista väitti, kun kävin asiaa tiedustelemassa mutta ehkäpä olette oikeassa. Olen ollut nykyisessä työssäni reilut 6 kk.
  10. M

Onko kukaan ollut samassa tilanteessa kuin minä nyt? Kuinka ratkaisitte tilanteen? Olen vakituisessa työssä mutta olen nyt tämän reilun puolen vuoden aikana tajunnut että tämä ala ei ole minua varten ja suoraan sanottuna inhoan työtäni, joka on stressaavaa ja henkisesti raskasta. Nyt...
  11. M

Lämpö ei nouse oviksen jälkeen

Ihanaa kuulla, että toivoa siis vielä on! =)
  12. M

Lämpö ei nouse oviksen jälkeen

Oon ihan ymmälläni, viime viikolla kp 15-16 oli selvät ovislimailut ja nyt pari päivää ollu melko voimakkaita oviksen jälkeisiä oireita, joita mulla yleensä on arat nännit ja alavatsan nipistely. Lämmöt vaan pysyy alhaalla, melkeenpä alilämmön puolella. Nouseeko lämmöt aina oviksen jälkeen...

Yhteistyössä