Hakutulokset

  1. T

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Minut voi pyyhkiä listoilta:( Tuhru vuotoa oli tullu housuun ja nyt on ihan semmonen olo että menkat alkaa:'( Että näinpä sitten meni tämä minun osalta... :( Mutta toivon teille kaikille parempaa onnea ja terveitä vauvoja :)
  2. T

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Joopati joo.. täällä aikamoista matala lentoa: / Soitin niitä hgc tuloksia aamulla ja tulos oli 85. Kuulemma nyt jäädään seuraamaan tilannetta että onko keskytynyt vai vaan niin alussa että tulos on noin pieni. Ens tiistaina uudet kokeet ja ke ultra. sit kai pitäs jo selvitä mikä on tilanne...
  3. T

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Tulokset ei sitten tullutkaan vielä tänään, eli piinaava odotus jatkuu aina huomisaamuun asti : / Onko kellään ollu tuota kohdunulkoista raskautta? miten oireet eroaa normaalista raskaudesta?? Vuotoja tms. ei ole ollut, mutta ei vissiin aina olekaan... ahistaa...
  4. T

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Ultrassa käyty ja löydökset oli hyvin epäselviä.. siellä saattoi olla hyvin alku vaiheessa oleva sikiöpussi ja siellä saattoi myös olla nestettä/verta kohdun takana...:'( Tässä nyt sitten vaan odotellaan verikokeiden tuloksia että mikä on tuomio. Kohdunulkoinen raskauskin mahdollinen :| Onneksi...
  5. T

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Niin ja LA selviää kaiketi huomenna :) Hui hui, peukut pystyyn...
  6. T

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Pahoittelut neiti-81 :'( ja muut surun kohdanneet :( Mulla on huomenna ultra, kyllä jännittää mitä siellä näkyy vai näkyykö mitään... Mies ei pääse mukaan, mutta onneksi ystävä (ja tuleva kummi) tulee henkiseksi tueksi :) Joku mietti oireiden eroja poikaa/tyttöä odottaessa. Minulla on...
  7. T

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Hei vaan kaikille :) Yksi uusi heinäkuinen (kai) ilmottautuu :) Menkkojen mukaan olisin kesäkuinen mutta on nuo menkat aina nin epäsäännölliset ollu ja tein eka testin joskus tuossa reilu pari viikkoa sitten ja selvää negaa näytti. Oireet vaan jatkui ja paheni (alavatsan nippailu, etova ja...

Yhteistyössä