Hakutulokset

1. M

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Muutaman viikon tauon jälkeen oli ihana lukea iloisia plussa-uutisia. Yksi, kaksi, kolme... vaikka kuinka monta ihanan toiveikasta palstalaista odotuksen alkumetreillä. Ja sitten perään surullinen miinus-aalto. Tasapuolisesti kaikille teille vilpittömät pahoittelut, pitkä halaus :hug:. Kuten...
  2. M

Iida-Karoliina Onnea huomiseen, jospa kuitenkin... :)
  3. M

Hillevi, lisäisitkö listaan että olen myös jonossa ekaan lahjasoluhoitoon, kiitos. Tätä pinoa lukiessa tuntuu hurjalta, miten monia hoitoja tunnemyllerryksineen useat teistä ovat läpikäyneet. Se, että itse joudun siirtymään suoraan lahjasoluihin, tuntuu melkein oikaisulta. Saa nähdä, miltä...
  4. M

Typyliini ja Maija75 hienot plussat ulkomaiden hoitotuliaisina. Ei kahta ilman kolmatta, vai mitä Sharlin!:) Täällä on muutaman päivän aikana tapahtunut vaikka mitä iloista, onnittelut plussanneille. Niistä muutkin saavat voimia. Iida-Karoliinalle kiitokset sentintarkoitsta tiedoista...
  5. M

Tämä unohtui äskeisestä viestistä: onnea ja iloa plussanneille, piinailijoille jaksamista - päättyköön piina iloisiin uutisiin. Siirtoon menijöille kunnon liimat mukaan! Kaikkea hyvää, MariIrina
  6. M

Aliisalle onnittelut prinsessasta!!! Isäinpäivän aatona moinen ilouutinen:) Kiitos Plastex, näitä vaihtoehtoja nyt mietimme, ja kohta toivottavasti alkaa tapahtua. On se silti kurjaa, että kun vihdoinkin voi edes harkita perheen perustamista, oma keho sanoo yhteistyösopimuksen irti eikä...
  7. M

Hei, olen pari viikkoa taustaillut ja lukenut ahmien koko palstan, ja nyt uskaltaudun mukaan. Olen 40+ ensimmäisestä lapsesta haaveileva. Hormonihoidot aloitimme puolisen vuotta sitten, mutta nopeasti selvisi että omista munasoluistani ei ole mihinkään. Miehen simpat ovat kunnossa ja niinpä...

Yhteistyössä