Hakutulokset

  1. N

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    heippa. Pikaiseen tulen vastailemaan tänne edes jotain, neiti nukkuu rauhassa nyt tällä hetkellä, ette arvaakkaan että meillä sairastetaan sitten ihan kunnolla, neiti ollut kohta 2viikkoa räkätaudissa ja nyt viimesiset 3 päivää kuumeessa(pahimmillaan melki 40 astetta) ja ollaan rampattu...
  2. N

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    tervehdys. Lähinnä tulin merkkaamaan itseni edelleen paikalla olevaksi, nyt vaan ei ole ehtinyt, tyttö ollut puolitoista viikkoa kipeänä, eilen ja tänää nosti melkein 40 kuumeen ja räkää ja yskää. Jospa se kuurilla nyt menisi ohi. Nyt toivottelen plussa tuulia, suuria sellaisia meille...
  3. N

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    huomenta. Täti tuli eilen illalla kylään, murrrrrr :mad: Eli kierto oli 27 päivää, tuossa listassa näkyi olevan väärin se, niinkuin sanoin, että sekoilin merkkauksieni kanssa :confused: mutta kierto on yleensä se 27-28. Nyt siispä alkaa yk 1/28 ja yk2 Hitto kun koskee mahaan ja joka paikkaan...
  4. N

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    huomenta. Täällä ollaan nyt kuitenkin tuosta kierron pituudesta jne sekaisin, kun en niitä oikein oo merkkaillu, että mulle voi tuon kierron poistaa tuolta listasta, kun en siitä nyt ookkaan perillä sata varmana :/ ärsyttävää.. Olosta en osaa nyt yhtään sanoa olisko täti tulossa vai ei...
  5. N

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Mä en oo ihan sata varma tosta mun kierron pituudesta, mut menköön nyt tolla 28:lla, aikaisemmin ainakin meni suunnilleen sillä. Eipä oo viikonloppu suunnitelmia kummempia, äsken zumbassa ja nyt telkkaria ja saunaan pitäis lähtee, sit nukkuu, huimaa siis ainakin täällä :D
  6. N

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    huomenta. Matilda-08: Mä en ekassa raskaudessa oikein tehnyt muutakuin lenkkeilin päivittäin koirien kanssa, mutta nyt jos raskaudun niin jatkan kyllä tosiaankin harrastuksia samanlailla ja niin pitkään kun hyvälle tuntuu :) Kuulostaa hurjalle, että oot jaksanut loppuun asti käydä pumppi ja...
  7. N

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Helou. Oon käyny kurkkii kirjotuksia jo jonkun aikaa ja nyt sain vihdoin taas rekisteröityy itseni takas tänne. Itse olen 23 vuotias ja päiviämme ilostuttaa tämän kuun lopulla 1 vuotta täyttävä tyttö:heart: Haaveissa olisi toinen, vihdoin olen saanut tahtoni periksi ja miehen mukaan hommaan...

Yhteistyössä