Hakutulokset

  1. W

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Onnea hurjasti Tatja! :heart: Ihana uni Syksy! :D Jospa tuo ennustaisi sulle nopeaa ponnistusvaihetta... ;)
  2. W

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Hei kaikille pitkästä aikaa! :wave: Tsemppiä Tatjalle kovasti!!! Jopas on aikaa hurahtanut kun en ole saanut aikaiseksi tulla tänne kertomaan kuulumisia ja synnytyskertomusta. Toipuminen synnytyksestä otti aikaa ja olen ollut jumalattoman väsynyt. Nyt alkaa onneksi helpottamaan kun pieni...
  3. W

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Poikamme syntyi rv 42+0 yöllä klo 4, 51cm ja 3420g. Synnytyskertomusta seuraa myöhemmin perästä, nyt levätään ja nukutaan. :heart:
  4. W

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Kotiin päästiin yliaikakontrollista, kaikki oli hyvin vauvalla. Lapsivettä oli hyvin ja nestevirtaukset ok napanuorassa. Toiveita luonnollisesta synnytyksestä on, kohdunkaula on lyhentynyt ja puolelletoista sormelle auki. Viime yönä olin hereillä kolme tuntia kivuliaiden supistusten takia joita...
  5. W

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Tatja liitoskivuista: mulla ei ole tietoa millaisia liitoskivut on mutta tunnistan tuon tunteen kun jalkaa nostaa, varsinkin sivuttaisliikkeessä tuntuu. Joskus on ollut enemmän kipuja esim. liikkeelle lähtiessä ja levon jälkeen ei sitten tunnukaan enää. En tiedä onko liitoskipuja vai mitä...
  6. W

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Ruskalle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :) Kodehulle hyvää lomaa! :) Zapata, ei ole tuntemuksia vieläkään! Täällä sitä nökötetään sohvalla ja ootellaan jotain tapahtuvaksi! Ainaista nippaisujen kyttäystä. Mulla ei ole edes ollut selkeitä supistuksia vielä. Kiitos Tatja...
  7. W

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    miss_piggy, jouduin myös sokerirasituskokeseen pelkästään ikäni takia, Nurmijärvellä siihen joutuu tosin kaikki yli 25 vuotiaat. Tietääkseni varhaisultria tehdään ainoastaan yksityisellä tai esim. naistenklinikalla hedelmöityshoitoihin liittyen. Neuvolan sydänäänilaitteilla ei kuulemma saada...
  8. W

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Tervetuloa uusille! :wave: SL, olen ostanut irtonumeroina muutaman Vauva-lehden ja muutaman kaksplussan, en ole ajatellut tilata. Otsikoiden perusteella ostan irtonumeroita jos on jotain mielenkiintoista aihetta lehdessä... Täällä on tänään käyty ensimmäisen kerran "väärällä hälytyksellä"...
  9. W

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    miss_piggy, toivottavasti kyseessä on harmiton vuoto! Katsovatkohan neuvolassa ultralla tilannettasi? Tatja, kyllähän se synnytys on koko ajan mielessä ja hiukan jo jännittää. Eniten sitä vain odottaa että milloin se oikein alkaa, jos tässä vielä kaksi viikkoa joutuu odottelemaan niin voi...
  10. W

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Mandalalle suuri halaus, toivon sinulle plussaa kovasti! :hug: Hurjaa mikä yllätys Regalo! Paljon onnea! :D Ronjaliina, kiva kuulla kuulumisia, joko tosiaan teidänkin neiti on kolmikuinen!? Mihin se aika menee? (.) täällä olisi sitten tänään laskettu päivä! Minkäänlaisia oireita...
  11. W

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Onnea hurjasti Intoilijalle pojasta! :heart::flower: ( . ) Viimeistä työpäivää viedään!!! :D Wanda 34+1
  12. W

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    SL, turvakaukalosta en ole tullut tuollaista miettineeksikään. Meillä on vartin kotimatka sairaalasta, luulisi ettei tuossa ajassa kerkiäisi vahinkoa syntymään ja on siinä toinenkin vastasyntynyt kotiin kuljetettu... Mä en ole nähnytkään lääkäriä sitten rv 12:sta, vasta ensi viikolla on...
  13. W

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Onnittelut pienoisista Neitipippuri ja Anncherie! :flower::heart: Tatjalle onnittelut puolivälipoksumisesta! =) (.) Tänään lähti käyntiin viimeinen viikko töitä ennen äitiyslomaa, perjantaina olisi viimeinen työpäivä! Aika hurjaa... :D Wanda 33+5
  14. W

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Tatja, ihan tavallisilla rasvoilla olen rasvaillut. Mulla on yksi suosikki: Laveran all-round cream. Iho on todella hyvässä kunnossa tuon käytön jäljiltä, normaalisti ihoni kuivuu todella herkästi. Kodehu, juu seurailen nyt tarkasti arpien ilmaantumista ja koetan ehkäistä niitä rasvaamalla...
  15. W

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Intoilija, sanos muuta, voi kökkö noita arpia! Olen rasvannut alusta lähtien ahkerasti, mulla siitä ei ollut näköjään hyötyä. Vielä on onneksi aika vähän noita arpia mutta onhan tässä viikkoja vielä aikaa mahan kasvaa ja venyä. Saas nähdä kuinka lopulta käy... Hommasin anita babybelt -tukivyön...
  16. W

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Paljon onnea synttäreiden johdosta Vissyliini! :flower: Ronjaliina, kiva kuulla kuulumisianne! Odottelen kovasti synnytyskertomustasi! :) (.) Tämän päivän jälkeen vielä kaksi viikkoa töitä ennen äitiyslomaa! Minne ihmeeseen tämä aika menikään? Aiemmin tuntui että aika matelee mutta...
  17. W

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Taru ja Regalo, onnittelu plussista! :heart: Taru, mä jouduin sokerirasitukseen ihan vaan ikäni takia, Nurmijärvellä testataan kaikki yli 25 vuotiaat vaikka ei olisikaan mitään sukurasitteita tai ylipainoa. (.) Mulle on ilmaantunut mahaan ensimmäiset pienet raskausarvet ja olen kyllä...
  18. W

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Onnea vielä uudemman kerran Tunafish pikkuisesta! Kiitos synnytyskertomuksesta! =) Tatja, mulla alkoi kanssa suunnilleen noilla päivillä tuntua sellaisia hentoisia kutituksia. Eli eiköhän sullakin ne jo ihan oikeita tuntemuksia ole! :D Wanda 29+6
  19. W

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Oi paljon onnea Ronjaliina ja Tunafish! :heart::flower: SL, harmi homma tuo sokeri virtsassa. :( Kävin just viime viikolla tuossa sokerirasituskokeessa ja hyh mitä litkua se neste on. Tuli aika huono olo siitä, mutta mulla oli normaalit tulokset kuitenkin. Täällä on vietetty...

Yhteistyössä