Hakutulokset

  1. martsa80

    3asteen repeämä

    mulla oli toisen asteen repeämiä ja juuri tuon imukupin takia. toisessa synnytyksessä ei tullut kun aivan jotain pientä,eikä välilihaa leikattu. ensimmäisessä synnytyksen jälkeen alapää oli kuukausia kipeä,mutta ahkera suihkuttelu ja pieni lenkkeily auttoi. niin ja mitään ei mulla jäänyt...
  2. martsa80

    Muilla tällasta ongelmaa? (vaipoista)

    juuh,meillä oli sama ongelma ton esikoisen kanssa(poika),mutta tytön kanssa ei erityisemmin ollu ongelmaa.ollaan muitten äitien kans mietitty et mikä se olis tuo juju,miks se vaippa vuotaa.mä laitoin joskus pikkuhousut sen vaipanpäälle,varsinkin yöllä ni sit piti paremmin ne resorit,ei vuotanu...
  3. martsa80

    Kajaani!

    moi! täällä olis yksi kahden lapsen äiti.ystäviä ei ole liikaa,laitahan postia jos kiinnostaa :) niin ja kajaanista olen.
  4. martsa80

    uhmaako jo nyt?`?

    meidän tyttö on 1v2kk ja kikuttelee kaikki illat.nukkunu ja syöny on ettei niissä pitäis olla mitään.muutkin asiat kunnossa,ei oo kipee eikä hampaita pitäis lähimain tulla,kun poskihampaatkin tullu. mitähän tuo vois olla?esikoisesta jo senverta aikaa etten muista kuuluuko tuo ikäkehitykseen vai...
  5. martsa80

    KAJAANI HUOM!

    moi! täällä olis 2 lapsen äiti kajaanista,ystäviä aina tarvitaan! ota yhteyttä jos haluat. mertsa4@luukku.com
  6. martsa80

    kotiäiti kajaanista!

    moi!kiva kun vastasit!jos haluat kirjoita sähköpostiosoitteeseen MARTSA4@LUUKKU.COM
  7. martsa80

    kotiäiti kajaanista!

    ystävää kaivattais toisesta kotiäidistä kajaanissa.asun hetteenmäessä ja olen kahden lapsen koti äiti. =) olis kiva saada myös lapsille samalla leikkikavereita. laittakaahan vastauksia! =)
  8. martsa80

    -01 ja -04 syntyneet lapset

    löytyiskö meilailukaveria samanikäisten lasten äideistä??saapi olla muunkin ikäisiä.olis kiva vaihtaa kuulumisia ja kokemuksia.kaikkialta suomesta ja ennenkaikkea kainuusta.
  9. martsa80

    Kajaanista äitejä!

    täällä olis 2lapsen äiti kajaanista,joka kaipailisi tosi ystäviä!lapset vajaa4v.poika ja tyttä 1v.ottakaahan yhteyttä!

Yhteistyössä