Hakutulokset

  1. G

    Kesäkuiset mammat 2011

    Kiitos kiitos Nannaliina Hieno nimi teilläki pojalla =)
  2. G

    Kesäkuiset mammat 2011

    Meijän poika sai nimekseen eilen Lauri Juhani =) kivat oli juhlat vaikka aika hiostava keli oli eilen ... nyt onneksi sade raikastanu ilmaa =) Täällä nukutaan ja syyään ja kakitaan ja pissataan =D että normaalia vauva arkia Ei oo isot siskotkaan mustiksia =) Palataan taas juttuloiseen =)
  3. G

    Kesäkuiset mammat 2011

    Onnea onnea griffille kovasti !!:):flower:
  4. G

    Kesäkuiset mammat 2011

    ai niin hyvin sujuu vaavin kans kotosalla =) syyän, nukutaan ,pissataan ja kakitaan =D
  5. G

    Kesäkuiset mammat 2011

    Voi että griffiski ja leenu koitakaahan jaksaa ... :hug: toivotaan että käynnistys itekseen
  6. G

    Kesäkuiset mammat 2011

    Joko on loputki saannu käärön jo syliin? =)
  7. G

    Kesäkuiset mammat 2011

    Onnea Hipsukkaiselle !! =):flower:
  8. G

    Kesäkuiset mammat 2011

    Mulla käynisteltiin tableteilla mutta ei mitään aluksi antovat puolikasta sitte torstai iltapäivällä otin kokonaisen niin ilalla 10maissa meni vesi . Olin siis jo sairaalassa valmiina . No nukuin kuitenki kolmeen asti yöllä sitte ei enää tullu nukkumisesta mitään . Viiteen asti sinnittelin sain...
  9. G

    Kesäkuiset mammat 2011

    ONNEA Wodelle =)) täällä poika synty 16.6 klo 8:14 paino 4250 pituus 53cm :heart: tänään kotiuduttu piti olla auringossa poijaan vähä =)
  10. G

    Kesäkuiset mammat 2011

    Mulla oli 2cm auki perjantaina ja kaulaa oli jäljellä vielä .... sen jälkeen on kyllä supistellu ihan kivasti muttako aina loppuu... Kiitos tsempeistä griffinski samoin sinne jaksuja!!=)
  11. G

    Kesäkuiset mammat 2011

    Kärvistelyä täälläki ei auta ku jaksaa supistelee aina välillä kovastikki sitte aina loppuu paska....:stick:: / onneksi tuo kuumuus helpotti =) gladiougus 76 rv38+3
  12. G

    Kesäkuiset mammat 2011

    Leenuliinukka aika ajoin nukun ihan hyvin mutta sitte näin helteellä on hankalaa nukkuminen kun niin kuuma .... Joo kyljen kääntämiseen pitää oikeen "keskittyä " =D voishan tuota jo alkaa meijänki poika tulla maailmaan...
  13. G

    Kesäkuiset mammat 2011

    Pihkura mulla taas pissatulehus tossa alku keväästä oli viimeksi... : / No lääkekuuri niin kyllä se siitä . Tänään olin kaupassa niin joku mies henkilö kysy joko kohta H-hetki lähellä =) Mää että on joo =) semmonen masu vissiinettä kyllä pistää silmään :laugh: No joo ei kai tässä sen kumempaa...
  14. G

    Kesäkuiset mammat 2011

    griffski elä muuta sano ... :cool:
  15. G

    Kesäkuiset mammat 2011

    Mulla ei turvota ainakaan vielä... saa nähä miten käy ku on niin lämmintä luvannu....:cool: supistelee vähä aina sillon tällön.... autolla ajaessa tuntu lauantaina eka kerran... mulla viikoja 37 ja risat... Perjantaina ois äippäpoli aika saa nähä mitä sanovat... Jeps mutta palaamisiin...
  16. G

    Kesäkuiset mammat 2011

    Onnea Nannaliinalle pikku prinsisstä =):flower:
  17. G

    Kesäkuiset mammat 2011

    Moikka! Nannaliina meillon vanhin Heinäkuussa ,sitte Helmikuussa ja Toukokuussa =D Mullon ronkimista tiedossa ens viikolla äippäpolilla varmaanki ...:stick: OLo on kyllä kuin norsulla ;) Jeps mutta palaamisiin gladiougus 76 rv36 ja risat
  18. G

    Kesäkuiset mammat 2011

    Tsirpukalle osannotto :( elämä jatkuu kaikesta huolimatta . Neuvolassa käyty siis väh oli istukkassa kalkeutumaa pitää tarkailla liikuuko vauva hyvin muuten kaikki ok =) eihän tässä la aikaan oo ku kaks viikoa hui! =) Jees mutta palaamisiin gladiogus 76 rv36+5
  19. G

    Kesäkuiset mammat 2011

    Jokohan nyt onnistus mun kirjotukset aamulla ei jostain syystä tullu perille asti...:kieh: Täällä ollaan yhtenä vielä kolme viikkoa vielä la aikaan huh huh äikkiä se aika menee silti vaikka aluksi tuntuu että tää ei lopu ikinä tää raskaus... Onnea kurkkunaamiolle ja mammamuulle kääryistä...
  20. G

    Kesäkuiset mammat 2011

    JEE!! JEE!! täällä onneksi masu asukki käänty oikeen päin =)) Tais äippä vähä innostua leijonien maailmanmestaruudesta =) =) PAinaa täälläki aivan kauhiasti tuo vauva tonne alapäähän :/ argh onneksi ei enää ole kauaa... JOko se Nannaliina synnytti? Meillois esikon 3v bileet lauantaina =) jees...

Yhteistyössä