Hakutulokset

  1. Paratiisilintu

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Hei kaikille pitkästä aikaa! Tervetuloa uusille minunkin puolestani! =) Vihdoin alkuraskauden ultra takana ja johan oli hämmentäviä uutisia. :O Masusta löytyi kaksi sykkivää sydäntä, mutta valitettavasti toinen pikkuinen ei vastannut viikkoja. Lääkäri ei antanut juurikaan toiveita tämän...
  2. Paratiisilintu

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Tervetuloa minunkin puolestani uusille! :wave: Toivorikkaalla on kyllä komeasti noussut tuo arvo! Mulla on ollut tässä pari kauhun päivää... Menin syömään toissapäivänä sellaista evästä, josta mun nirso suolisto ei pitänyt. Eilen kaamean vessaänkkäämisen seurauksena huomasin töihin...
  3. Paratiisilintu

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Kovasti voimia ja tsemppiä sinulle, Tarantella! :hug: Toivottavasti se HCG olisi vain noussut hieman viiveellä ja kaikki olisikin kunnossa.
  4. Paratiisilintu

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Tervetuloa mukaan, Hauveli! Ja Toivorikkaalle onnittelut hienosta HCG:n noususta! Sekä flunssaisille kovasti paranemista! Mun oli eilen pakko tehdä se viimeinen jäljelle jäänyt testi. :rolleyes: Ja ihan tumma viivahan siihen piirtyi saman tien. Jotenkin tuntuu vieläkin niin kovin...
  5. Paratiisilintu

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Toivottavasti Toiveikkaan tuhruttelu alkaisi näyttämään loppumisen merkkejä ja veritesti kertoisi oikein hyviä uutisia!:heart: Mulla ei ole nyt kahteen päivään näkynyt yhtään tuhrua, toivottavasti se älyääkin pysyä nyt poissa. Edelleen joka ikinen kerta pelottaa mennä vessaan... Vaan niinpä...
  6. Paratiisilintu

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Kiitos tervetulotoivotuksista! Onpas mukavaa kun meitä on täällä monta yhtä aikaa jatkamassa piinailua =) Tarantella kyseli meidän taustasta. Mulla on todella vaikea endometrioosi. Takana on nyt 5 hoitoa (yksi epäonnistunut IVF+neljä ICSI:ä), kolmannesta hoidosta syntyi kohta nelivuotias...
  7. Paratiisilintu

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Moi, Mahtuisiko tähän pinkkaan uusi mukaan? Vielä ei uskalla tästä alkaneesta raskaudesta hehkuttaa, mutta vertaistukea kaipailisin kovasti. Haalean haamun testailin jo pp 9, kun pienestä tuhrusta säikähtäneenä tein testin. Testejä on kulunut ja viivat vahvistuneet viime päivinä, eilen kävin...

Yhteistyössä