Hakutulokset

  1. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Moikka! Pakko oli tulla kertomaan oma kokemukseni lähinnä Vilijonkalle. Olen siis kaksi lasta hoidoilla saanut, mutta silti en pääse näistä lapsettomuuspalstoista eroon ja lueskelen säännöllisen epäsäännöllisesti edelleen :whistle: Kuopuksen raskauden alussa itselläni alkoi myös voimakas...
  2. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei naiset! Olen itse ollut ICSI-hoidossa, josta tuloksena poika tuoresiirrosta (synt. 8/12) ja nyt odotan PAS-tyttöä marraskuussa saapuvaksi. Toivotan ensinnäkin teille kaikille hurjasti tsemppiä koitoksiinne! :) Syy siihen, miksi nyt tänne kirjoitan, on että löysin kaappeja siivotessani...
  3. N

    Hyvät sisarusrattaat?

    Nyt kaivataan vinkkejä hyvistä sisarusrattaista. Esikoinen täyttää kk:n päästä 2 vuotta ja toinen syntyy marraskuun lopussa. Eli haluaisin "päällekkäin" menevät istuimet (tai alkuun luonnollisesti istuin ja vaunukoppa), koska pienissä ja ahtaissa tiloissa leveä kuljetus ei houkuttele :) Ei...
  4. N

    TYKS hoidot 2013!

    Voi kurjuus :( :hug:
  5. N

    TYKS hoidot 2013!

    Voi noi on ikäviä tollaset vuotelut, kun ei niistä koskaan tiedä mitä ne meinaa :( Onko vielä vuodellu hannuliini?
  6. N

    TYKS hoidot 2013!

    Onnea hannuliini!!!:flower: Toivotaan, et kaikki menee hyvin :)
  7. N

    TYKS hoidot 2013!

    Voi surku SusannaO :'( Tuntuu nyt varmasti hirmusen pahalta, uskon :hug: Sanoin miehelle tässä taannoin, että meille nämä kaksi lasta sitten riittää. On nää hoidot sen verran rankkaa settiä päänupille, vaikka meillä onkin menny suhteellisen mukavasti kaikki. Hienoa hannuliini että teilläkin...
  8. N

    TYKS hoidot 2013!

    Moikka! Mut voi joku siirtää kyllä plussanneisiin, et saadaan tilastoja nätimmiks :) Eli 1. ICSI / 2. pas, LA 26.11. Käytän nettiä puhelimella, joten en osaa kopsata itse noita tietoja. Kaikki täällä mennyt hyvin, pahoinvointikin VIHDOIN alkanu helpottaa :) Tsemppiä kaikille hoitoihin ja...
  9. N

    Missä Turun alueella myydään aaltomuovia?

    Osaako joku kertoa, mistä aaltomuovia voisi ostaa Turussa? Sellaista ohutta. Tulisi parvekkeen kaiteen lisäsuojaksi (eli aika iso pala), ettei lapsi pääse putoamaan kaiteiden välistä. Kaide ei täytä nykyisiä rakennusmääräyksiä, mutta koska talon rakennusaikaan on täyttänyt, ei isännöitsijä...
  10. N

    TYKS hoidot 2013!

    Eilen käyty ultrassa ja viikkoja vastaava sikiö, sykkeellä varustettuna bongattu oikeasta paikasta :) Vuodon aiheutti sikiöpussin vieressä oleva 3cm:n hematooma, mikä saattaa kuulemma hyvinkin edelleen vuodella. Vkon 12 ultrassa kontrolloidaan tuon tilanne seuraavan kerran, mutta pitäis kuulemma...
  11. N

    TYKS hoidot 2013!

    Voi ei SusannaO :( Toi on vielä pahempi mun mielestä ku se tyylipuhdas nega. Toiveet on kuitenki jo korkealla :'( Vähän kiikunkaakun täällä on omatkin fiilikset. Viikko sitten alkoi sellanen lähes olematon turhuvuoto, siis että pyyhkiessä paperiin ainoastaan. Nyt sit tiistaina töissä tunsin...
  12. N

    TYKS hoidot 2013!

    Onnea moon stars sullekin plussasta! :heart: Toivotaan että kaikki menee hyvin :) Mulla on varhaisultra 10.4. ja tietty jo kävin raskauslaskurista tsekkaamassa, että LA olis 26.11 hedelmöityspäivän mukaan :) Oijoi SusannaO, piinaa piinaa ;) Itsellä onneks meni tuo kaksi viikkoa niin nopeesti...
  13. N

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Heippa kaikille! Huutelen nyt vähän täältä sivusta, koska olen teidän matkaanne seuraillut :) Joku kyseli aikaisemmin PASien onnistumisprosentteja. Sehän on vain inan verran huonompi kuin tuoresiirroissa, ei edes merkittävää eroa tilastojen valossa :) Itselläni ICSI-hoidosta tuoresiirrosta...
  14. N

    TYKS hoidot 2013!

    Mites SusannaO, joko siirto on tehty? :) Itse kävin tänään verikokeessa ja hcg oli 323, eli positiivinen tulos :) Nyt sit piinaillaan siihen alkuraskauden ultraan, mikä on 10.4. Huh, tätä piinan määrää! Edelleenki jännittää et jotain menee pieleen.
  15. N

    TYKS hoidot 2013!

    Hyvä hannuliini, et sait ajan aikaisemmaks. Odottaminen on aikamoista piinaa. Täällä on vähän keskustelu hiipunut, vai odotteleeko kaikki vaan? Itse kävin keskiviikkona 5.3 hakemassa 6-soluisen huurunenän kyytiin, ei tarvinnut pitää välikiertoa skopian jälkeen ku limakalvo näytti hyvältä...
  16. N

    TYKS hoidot 2013!

    Onpas hannuliini harmillista, että joudutaan nyt noin paljon säätämään : / Mut toivotaan et saatte pian vastauksia ja pääsette jonkinlaiseen päätökseen hoitojen suhteen. Pääsisitte taas hieman kartalle tilanteesta ja jatkosta :) SusannaO Voithan sä aina soittaa apteekkiin etukäteen ja kysyä...
  17. N

    TYKS hoidot 2013!

    Ilmeisesti kaikki täällä on jollain tapaa odottavalla kannalla kun on niin hiljaista :) Mitäs teille nykyään kuuluu? Itse kävin viime perjantaina näytillä, kun tuo km:n jälkeinen vuotelu on ollut melko säännöllisen epäsäännöllistä ja joulukuussa vuoto kesti 3,5 vkoa putkeen! Noh, ultralla...
  18. N

    TYKS hoidot 2013!

    Kyllä ne perhana SusannaO Tyksissä tiesivät, et oikeet menkathan nää on ;) Tuliks hieman tyhmä olo sen puhelun jälkeen :D Oli vaan hyvä kun se hoitaja ensimmäiseks ilmotti, et heillä on vastaanottoajat kortilla, ikään kuin olisin halunnu mennä menkkojani sinne esittelemään :D Ja siitä punktiosta...
  19. N

    TYKS hoidot 2013!

    Tervetuloa joukkoon kaffikuppi :) Me päästiin kans tosi nopeesti Tyksiin, tosin vuosi oli 2011 (nyt siis kakkosen vuoro) :) Nyt on kyl niin outoa! Mullahan oli se km lokakuussa. Siitä kuukauden päästä alko tosi niukat kuukautiset (siis et pikkuhousunsuojalla olis hyvin pärjänny). Nyt siitä on...
  20. N

    TYKS hoidot 2013!

    Moikka! Itse olen nyt lähinnä taustaillut kun ei oikein mitään tapahdu :) Nyt menossa ekat menkat km:n jälkeen ja seuraavista pitäis jatkaa siirtoja. Laskeskelin vaan, et seuraava ovis osuis joulunaluspäiville. Eli varmaan tammikuussa vasta päästään taas asiaan. Harmi!

Yhteistyössä