Hakutulokset

  1. H

    myyn lasten vaatteita kotoa käsin

    tyttöjen vaatteita 60cm-110sm asti, mekkoja, housuja, paitoja, bodeja, kesäkenkiä 24-27, huopatossut 2kpl, ballerina tossut 2kpl koko 23 ja 27, joitain poikien vaatteita vauvan hattuja yms, yms. Aikaa ei ole kirpputoreille vietäväksi asti, joten kotini varastosta löytyy varmasti jotain...
  2. H

    kipin kapin kirpputorille!!!

    Tampereella Hervannassa Jankan kirppis, siellä paikalla 18 lasten vaatteita vauvasta 150cm asti, tänään ja huomenna!!!Todella halvalla, käy hakemassa omasi pois!
  3. H

    huomio ihmiset!!

    Tampereella käyskentelijät huomio! Poiketkaa Jankan kirppiksellä Hervannassa. Pöydässä 18 on vaatteita vauvan koosta 50cm aina 150 asti ja myös naisten vaatteita, laukkuja, pieniä kenkiä yms!! Tänään ja huomenna !!!
  4. H

    huomio ihmiset!!

    Tampereella käyskentelijät! [I]Poiketkaa kirpputorilla Jankan kirppis, Hervannassa. [/I]Pöydässä numero18 paljon lastenvaatteita vauvasta kokoon 140! Vielä tänään ja huomenna!!
  5. H

    kotoa käsin

    hei, jos olet kiinnostunut kauneudesta,ihon hyvinvoinnista ota yhteyttä heidijousmaki.nettisivu.org Olen kauneustuotteiden konsultti 30-vuotias 3 lapsen äiti. Myyn kauneuden hoitoon liittyviä tuotteita, naisille,miehille ja myös lapsille on oma ihon hoitoon liittyvä tuoteryhmä,josta löytyy mm...
  6. H

    odotusajan vaatetusta

    heipsan =) Olen myymässä odotusajan farkkuhaalaria Kaksplus-markkinat osiossa, käy katsomassa, samassa löytyy myös Emma- rintareppu. Molemmat hyvin vähän/juuri lainkaan käytettyjä =)
  7. H

    vauvojen vaatteita markkinat osiossa

    hei, :wave: olen myymässä pieniksi käyneitä vauvojen/tyttöjen vaatteita kaksplus- markkinat osiossa. Käy katsomassa =)
  8. H

    marraskuun 2007 ipanat

    en löytänyt tällasita ketjua, joten laitoin alulle. TErvetuloa kaikki 3 -vuotiaiden äipät =) niin ja hyvää syksyä kaikille.=)

Yhteistyössä