Hakutulokset

  1. S

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Mahtuisiko mukaan? :wave: Odotellaan toista lasta, la 12.7. Esikoinen on 2,5 vuotias pikkuneiti. Ikää mulla on 28 vuotta ja asutaan mekin Liedossa! Täällähän oli ainakin Herbertiina ja HennaN samoilta kulmilta ja melkein samoilla lasketuilla ajoillakin mennään =) Missäs päin Lietoa asutte?
  2. S

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Nenna77lle paljon voimia! Yritä nauttia raskaudesta kuitenkin! Kertomisesta on ollut puhetta. Meillä tästä tietää mun yks ystävä ja töissä jouduin kahdelle työkaverille paljastamaan, kun en voinut osallistua potilaan tutkimuksiin. Meillä piti eikoisen aikaan ilmoittaa hätäkaste nimet Tyksin...
  3. S

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Moikka kaikille :wave: Mä myös varovaisesti täältä liityn joukkoon mukaan! Muutama positiivinen testi tehty ja nyt ollaan ihan pää pyörällä täällä, ekasta yrityskierrosta tärppäsi. Meillä on 2v esikoinen, joten pikkukakkosta tässä odotellaan. Iältäni olen 28 v ja mahdollisena...
  4. S

    + + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

    Pahoittelut taas kaikille tädin yllättäneille ja muisen hankaluuksienkanssa kamppaileville! Sain tänään jo ihan selkeät kaksi viivaa testiin, joten uskottava se kai on, hyvässä lykyssä meille tulee heinävauva =) Ostin apteekista yhden digitaalisen testin, sen kun ilmottaa ne raskausviikotkin...
  5. S

    + + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +

    Minnarun pahoittelut tädin tuloon ja tsempit uudelle kierrokselle :hug: Kristen Sulle paljon voimia tilanteeseen! Toivottavasti pian tärppäisi :flower: Ja Miimii, toivottavasti illan "liikunnat" tuovat oikean tuloksen ;) Omaa napaa, sain taas tänään haamun siihen Davidin 10:iin...
  6. S

    + + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +

    Kiitti Huldasharks linkistä! Kuvaa en omasta testistä enää saa, se on jo roskiksessa pihalla.. Mut siis testiin tuli ihan testiajan sisällä haalea viiva, mis mun mielestä oli väriäkin. Mitä viivanpaikka muuten ees tarkottaa? Mä oon niin noviisi näissä testitouhuissa vielä:ashamed: Ja miten...
  7. S

    + + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +

    Heippa! Täällä ollaan oltu nettipimennossa, joten pääsin vasta nyt lueskelemaan ketjua. Ja waude miten paljon plussia onkaan sadellut! Onnea kaikille plussanneille tasapuolisesti :heart: Mulla siis on nyt menossa ehkä dpo11 (kp25/28), jos oireiden mukaan lasken. Tilasin Raskauskeijulta noita...
  8. S

    + + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +

    Heippa! Mahtuuko joukkoon mukaan? Täällä on kaipuu vauvasta hiljakseen kasvanut, ja nyt tässä kierrossa päätettiin jättää ehkäisy pois. Esikoinen on syntynyt 08/08, joten pikkukakkosesta haaveillaan. Oma ikäni on 28 vuotta, kotoisin ollaan Turun lähistöltä. Tällä hetkellä menossa kp 16/28...

Yhteistyössä