Hakutulokset

  1. M

    Nuoret esikoisen odottajat (LA helmi-huhtikuu)

    Hyvin täällä ainakin :D On ruvennu jo ihan kunnolla potkimaan tuo kaveri :) Isikin sai tänään ekan kerran tuntee potkut <3 Mulla ei oo nukkumisen kanss mitäänn ongelmia :D keveästi nukun se 14 tuntia yössäkin :D kyljet vaan meinaa olla kipeenä ku ei voi nukkua selältään eikä mahaltaa :/
  2. M

    Nuoret esikoisen odottajat (LA helmi-huhtikuu)

    Jaa vissiin seuraavassa neuvolassa mullakin joku 5 kiloa rapsahtanu :D Vasta tammikuussa seuraava niin sopivasti pääsee mässään jouluruokaa ja sitten neuvolaan :D
  3. M

    Nuoret esikoisen odottajat (LA helmi-huhtikuu)

    Tervetuloa mukaan vaan :D Mulla ei oo mitään hassuja haluja kyllä.. Oon erittäin pettyny ku ootin että alan syömään jotai silliä ja mansikkajäätelöä :D Ainut mitä mulla tekee mieli koko ajan on coca-cola. Mä en ennen juonu ees sitä ku join pepsiä ja ne maistuu mun mielestä ihan erille niin...
  4. M

    Huhtikuun helmet 2011 ** joulukuussa **

    Täällä on kyllä harvinaisen hiljaista... Saamarin facebooki!! :D Ohan se totta joo, että on tää joulukin niin kiirettä pitää kaikilla. Itelläkin joulusiivous vähän vielä vaiheessa ja ens viikolla jo pukki tullee :S Kuulostaa pelottavalle tuo mitä sanoit tuosta kyljestä HappyFeet :s...
  5. M

    Nuoret esikoisen odottajat (LA helmi-huhtikuu)

    Kävinpäs eilen rakenneultrassa :) Kaikki oli muuten hyvin paitsi toinen munuainen oli pienempi ja joudun sen takia käymään uudestaan. Ei kuulemma oo syytä huoleen, mutta silti se on mielenpäällä koko ajan :( Sukupuolta ei kysytty, mutta näytti olevan kassit täynnä pojalla ku näky jäätävät pallit...
  6. M

    Huhtikuun helmet 2011 ** joulukuussa **

    täältäkin rakenneultrasta terveisiä! :) Ihan hyvin kaikki näytti olevan lukuun ottamatta sitä, että toinen munuainen oli vähän pienempi joten sitä täytyy käydä näyttämässä parin viikon päästä. Ei kuulemma oo mitään syytä huolehtia, mutta silti vähän mietityttää... Ei kysytty sukupuolta, mutta...
  7. M

    Nuoret esikoisen odottajat (LA helmi-huhtikuu)

    Oi joi joi ihanaa :) Mullakin on ens ti ultra jänskättää mikä siellä näkyy :P
  8. M

    Huhtikuun helmet 2011 ** joulukuussa **

    Mä käytän ihan normi kalsareita jotka jää mahan alle, mutta se tuntuu tosi inhottavalle välillä kun on jotku hipsterit jalassa ja kalsarit niin ne painaa ja jää punaset rannut joita polttaa :S Ajattelin että vois ottaa ukolta kanss kalsarit kuhan tää maha tästä ees kasvais lisää... Vieläkään...
  9. M

    Huhtikuun helmet 2011 ** joulukuussa **

    Ihanan isoja mahoja :) Minäkin haluan. Yritin kysellä ukolta että näyttääkö mun maha raskaus- vai läskimahalta mutta ei se tietenkään osannu sanoa :( On tuo kyllä paljon normaalia isompi mun maha, mutta en sitten tiiä näyttääkö se vaan että on tullu mussutettua karkkia :D Harrastuksista...
  10. M

    Huhtikuun helmet 2011 ** joulukuussa **

    19+0 jeee!!!! Rupes pelottaan ku puhuitte nuista hätäkastenimistä ku en mä oo silleen vielä miettiny ollenkaan jos se ois tyttö. kun pojan nimen me päätettiin aikaa sitten :s Apua paniikki iskee ku aattelee ees että tarvittais joku hätäkaste :S Asiasta kolmanteen sitten tuleeko telle...
  11. M

    Huhtikuun helmet 2011 ** joulukuussa **

    Mooi! Oi näkyypä se jo sieltä selvästi että joku siellä on :D todella sulonen :) Oon nähtävästi unohtanu sanoo tuon sairaalan niin tuo Raahen aluesairaala ois synnytyspaikka.
  12. M

    Nuoret esikoisen odottajat (LA helmi-huhtikuu)

    Mooi! Pelottaa ku luulen ettei ne hyväksy tätä yhtään... Äiti on aina mulle paapattanu että hanki ammatti ja yms ennen ku mitään lapsia niin minä lukion käyneenä pamahin sitten nyt. Ja ku oon vanhin lapsi ja nämä just neljäkymmentä niin ei varmaan toivo vielä joutuvansa mummoksi. Ne varmaan...
  13. M

    Nuoret esikoisen odottajat (LA helmi-huhtikuu)

    Heipä hei! Oi joi joi Raahesta joku muukin :P Ollaankohan törmätty neuvolassa? :D jännittävää :D Sulla on kyllä la pari viikkoo ennemmin ku mulla... Tänne kuuluu hyvää vaikka vielä oottaa porukoille kertominen ilo uutisista :D Pelottaa niin reaktio siellä suunnalla... _mariah 18+3
  14. M

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    Hei! nyt vasta kerkeen ite kirjotella tänne. Oon kyllä tunnollisesti lukenu kaikki, mutta hirveetä kiirettä ku työharjottelu menossa ja iltavuoroa pitäny tehä ja kun nyt vaadin vähintään ne 12 tunnin yöunet ettei väsytä parin tunnin päästä. Asumisesta oli puhetta täällä niin me asutaan...
  15. M

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    Hei! nyt vasta kerkeen ite kirjotella tänne. Oon kyllä tunnollisesti lukenu kaikki, mutta hirveetä kiirettä ku työharjottelu menossa ja iltavuoroa pitäny tehä ja kun nyt vaadin vähintään ne 12 tunnin yöunet ettei väsytä parin tunnin päästä. Asumisesta oli puhetta täällä niin me asutaan...
  16. M

    Nuoret esikoisen odottajat (LA helmi-huhtikuu)

    moikka! Täällä tää raskaus on sujunu ihan hyvin jos ei lasketa oksentamista ja huippausta. Neuvola oli eilen ja sain kuunella sydänääniä viimein <3 Ihanaa oli kyllä <3 järkytyin kyllä ku painoa on tullu kahdenkuukauden aikana vain PUOLI KILOA!! Mun maha on kyllä isoa ja se nauvola täti sano...
  17. M

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    Moikkelis! Kävin eilen neuvolassa ja nyt sain kuunnella niitä sydänääniä <3 ihanaa oli kyllä <3 Mua pelotti aluksi ihan hirveenä että jos niitä ei löydykään ku näin unta että mun mahakaveri olikin kuollu mahaan ;( Mutta onneksi oli vain unta :) Viime neuvola käynnillä joka oli noin kaks...
  18. M

    Nuoret esikoisen odottajat (LA helmi-huhtikuu)

    Nonniin sepäs sattui :D
  19. M

    Nuoret esikoisen odottajat (LA helmi-huhtikuu)

    Heipä hei! Minä tuun mukkaan! Oon 19 vuotias ja ootan mun ekaa lasta jonka laskettu aika ois 30.4. että just ja just kerkeen :D Oon avoliitossa ja asun Raahessa. Mitäpä muuta tässä oikein... Ihan normaalisti kai mulla on tämä raskaus menny. Mahakin jo näkyy hieman :) Huomenna jo saa 16. viikkoa...
  20. M

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    ette kyllä nyt jumitu sinne facebookiin ku itse boikotoin sitä niin en muuten kuule mitään juttuja!!! :((( Voiko vielä tuntee vauvan mahassa? mietin vaan ku oon 16. viikolla... vai tunteeko ne jotka on aikasemminkin saanu lapsen niin aikasemmin? että tunnenko mä vasta myöhemmin?

Yhteistyössä