Hakutulokset

1. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Dana88 Pistin sulle viestiä tulemaan=)
  2. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

dana88 mä laitoin sulle viestiä tulemaan:) Täällä ei muuten ihmeempiä, ruisleipää on aloteltu syämää ja oman maan mansikoita:)
  3. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Nii ja onko muilla jotain eroahdistusta tässä iässä? Meillä on, kukaan muu eikä mikään muu kelpaa ku äiti:) Jos lähen jossain käymää ihan vaa vaikka juomassa nii hirvee huuto alkaa heti!
  4. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

johannäs: Mie olen 24.v. :) Hui meillä alettii nousta seisomaan!! nyt pari päivää tyttö kokeillu että miltäs se tuntuu seisoa tukea vasten:) Hei oliskos sinne vielä mitenkää mahdollista päästä sinne naamakirjaa kirjottelee kans?!? Kovasti oon uhonnu etten sinne mene mutta nyt kun tuli...
  5. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Hei, ihana ihan sattumalta kävin kurkkaa ja tännehän oli kirjoteltu vaikka mitä. Meillä minä oon vielä kotona tytön kanssa. Paljon osataan jo ja paljon on vielä opittavaa:) Viime neuvolassa pituus oli 78cm ja paino 12.5kg:D Meillä ei kävellä eikä kontata. Ryömimällä mennään eteenpäin ja...
  6. kiiviläinen

Kumpi ois tärkeempää et sais ahettua lapseen vellii/korviketta vai kiinteetä ruokaa?

Hei. Meillä sama tilanne. Ite oon koittanu pitää sen että maitoo menis se 600ml ainaki ja mieluusti vaikka vähä päällekin ja sosetta sitte se mitä menee. Yleensä menee desi puuroo aamulla ja illalla ja sit noin pieni pilttipurkki lounaaksi ja päivälliseksi. Ja aina ei mene näinkää hyvin. Mutta...
  7. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Adelia78 Mulla ainakin on vähän väliä selkä kipeä tytsyn nostelusta. Välillä oikee vihlasee ku väärässä asennossa lähtee nostaa. Mutta mulla on aina ollutkin selän kans ongelmia ja skolioosi todettii 2006. Mut kuntosalilla oon nyt pari kuukautta käyny nii jospa se helpottaisi ku saa tuota...
  8. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

sannuliini85 tottakai saa sanoa ja tuoda oman mielipiteensä esiin:) Mukava vaa!!! Mua on ruvennu vaivaamaan nuo ruokajutut. Hirveen ressin saan itelleni aikaseks siitä että saako tyttö tarpeeksi ruokaa juomaa ja niin edelleen. Maitoo menee 700-900ml ja aamu ja iltapuurot ja sitte liha ja kasvis...
  9. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

:laugh:Pistän paremmaksi, meidän toinen auto on -95 ja toinen on -96:laugh: Eli käytännössä ilmeisesti jo museokamaa:D
  10. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Siis tosiaankin aika hauska miten eroaa taas neuvot neuvoloissa. Kun mulle sanottiin ettei saa istua syöttötuolissa jos ei itse osaa istua ja neukkutäti viel tarkensi että ei saa tukea tyynyillä tai millään muullakaan vaa rauhassa osottaa ainakin sinne 7kk ikäiseksi jolloin vasta ruveta...
  11. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Termos! 6kk neuvolassa käyty. Mitat (suluissa 5kk mitat) pituus 70.0 (67.4) paino 8680g (8060g) päänymp. 42.9 (42.0) Seuraavan kerran oliskin sitten 8kk lääkärineuvola. Nyt kaikki meni hyvin, vähän vierasti ku neuvolatäti otti sylii ja käänteli:) Hirvee villi ja puheripuli tytölle tuli...
  12. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

hiustenlähdöstä: Mulla lähti todella paljon hiuksia. Onneksi on jo vähentynyt paljon. Enimmillään niitä varmaan lähti silloin ku tyttö oli 3-4kk ja pikkuhiljaa se väheni ku tyttö oli 5kk ja nyt tieten lähtee ihan norm. määrä. Itellä ku on vielä todella pitkät peppuun asti yltävät hiukset nii...
  13. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Tervehdys! Meillä alkoi flunssa uudestaan! Ensin näytti jo paremmalta ja tyttö oli jo oikeestaan terve pari päivää kunnes eilen laitoin tytön normaalisti nukkumaan ja puoli yks yöllä yhtäkkiä tyttö heräsi ja nenä oli raukalla aivan tulossa. Se koitti samalla syyä tuttia ja hengittää suun kautta...
  14. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

ihan pikasesti tulin vaa kommentoimaan ku tytsy alkoi eilen ääntelee aivan uuella lailla. Aikasemmin ollu vaa tyylii aaaaaa buuuuu guuuu nii koko eilisen illan ja tämän aamun tytsy hymyssä suin höpöttänu että vavavaavavavaa pupupupu:laugh:Aivan ihana!!!
  15. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Tervetuloa umpulle!!! Minä ainakin voin luvata etten fb:n puolelle siirry kun en ole koko fb:n edes tutustunut:laugh: Eli minä pysyn täällä niin kauan ku ei yksin tarvitse kirjoitella:) Nyt olisi sitten joulu ja uusivuosi takana päin ja uuden vuoden kunniaksi meille iski flunssa ja hampaita...
  16. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Helou ja tervetuloa kaikille uusille mammoille:) En taas vähään aikaan ole päässyt kirjottelemaan koska meillä ollaan oltu nuhassa. Tai siis tyttö on ollut nuhassa. Nenä tukossa ja yskää ollut. Yöt valvottu ja sillee... Onneksi nyt viimeyö nukuttiin jo normaalisti. Tänään oli 5kk neuvola...
  17. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Kiitoksia suihkuvinkeistä! Oon huomannu että sen jälkee ku tissin syönti loppu, on meillä tyttö ruvennu heräileen öisin:( Siis ennen ku syötiin unitissiä ja muutenki tissuteltii pitkin päivää pitkiä aikoja kerralla, tyttö nukahti 22-24 välissä ja heräsi 8-9 välissä aamulla. Siis ei...
  18. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

olivia siis nuo puoliska tunnit on tosi harvassa tosiaan mutta joskus aamusin kylläisenä saattaa aika hurahtaa ja puoli tuntia mennä:laugh: Syöttötuolina meille anoppi osti sellaisen normi syöttötuolin jossa on joku tarjotin. Iste en ole sitä edes nähny ku on kuulemma joululahja mut anoppi...
  19. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Nii joo ja tuosta yksin olosta... Meillä ei olla yksinku sen verran ku on pakko eli aika lailla samalla kaavalla mennään ku pailla eli aamupala ja kahvitki syödään/ juodaan nii että: oota tytsy vähä aikaa äiti äkkiä juo ja syö, ei mene kauaa! Ei auta vaikka tyttö kuulis tai näkis vaa vaatii koko...
  20. kiiviläinen

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Iltoja taas pitkästä aikaa! En ole kerennyt kirjotella enkä lukea muutamaan päivään ku ollut joulu kiireitä ja tytöllä ollut känkkäränkkä viikko...:kieh: Neuvolassa käytiin 4kk lääkärissä keskiviikkona pituutta oli 66,3 (63,5) ja painoa oli tullut 7720g (6750g), pään ympärys oli 41,5 (40,0)...

Yhteistyössä