Hakutulokset

1. aamunen

koska sait viimeksi mieheltä kukkia ihan muuten vaan?

kesällä kun oltiin metsäretkellä,pisti mut ja lapset eväitä syömään ja ite hilpas muualle metsään,olikin käyny pellonreunalla poimimassa mulle ison kimpun kukkasia.mun mies tietää hyvin etten voi sietää kaupallisia kukkasia,ja sainkin sen kaikkein parhaimman kimpun suoraan luonnosta :heart:
  2. aamunen

Uskaltaisitko ottaa läppärin mukaan synnärille?

ei siinä läppärissä varmaan mitään onkelmaa oo jos on yksityishuoneessa.jos on yhteinen huone jonkun kanssa ni sit vois olla häiriköivää...miettisin vaan ite et jos mun vierustoveri näpyttelis kokoajan ja sit pimeessä iltahuoneessa näkyy ihan älytön läppärihohto.voitte mun puolesta käyttää...
  3. aamunen

Miksi ei saisi tehdä lisää lapsia jos joskus on lapsi huostaanotettu?

mun miehen lapset huostaanotettiin mun mieheltä(hän oli yh) kun lasten äiti teki vain tarpeeksi perättömiä ls ilmoituksia,lasten äiti luuli saavansa lapsensa näin kokonaan itselleen.no päätös tuli että lasten äiti ei ole kyvykäs huoltajaksi alkoholi ja huume ongelman takia.nyt nämä 2 mun miehen...
  4. aamunen

Mitä mieltä siitä että äiti-ihminen harrastaa burleskia?

Mitä on burleski? Burlesque eli burleski kehittyi 1800-luvulla music hall -viihteestä ja vaudevillesta. Sillä viitataan teatraaliseen, viihteelliseen esitykseen, joka voi koostua parodioinnista, satiirista, komiikasta, musiikki- ja tanssiesityksistä sekä stripteasesta. Viettelys ja kiusoittelu...
  5. aamunen

Mitä mieltä siitä että äiti-ihminen harrastaa burleskia?

jaah,mä taidan olla tynnyrissä kasvanut...mikäs nyt sit on tää burleski?
  6. aamunen

Mikä yksinhuoltajuudessa on mielestäsi kamalinta?

vähentynyt sukupuolielämä :) ja tunne kun ei ole naisen ja miehen välistä rakkautta,surullista. no,nyt olen kyllä jo ollut vuoden päivät parisuhteessa.
  7. aamunen

Tätä en unohda ikinä. Rakasteltiin, mies oli päälläni, yhtäkkiä iso hikipisara tippui suoraan suuhuni :x

hei,tossa voi oikeesti piileä todellinen ongelma.lähettäisin miehen lä'äkärin puheille,saa ruokavalio tietoutta ja onhan niitä ihan lääkkeitä todelliseen ongelmaan.ja sit dödöt ja peuaineet apoteekista!
  8. aamunen

Uskaltaisitko ottaa läppärin mukaan synnärille?

ota mukaan hyvä kirja :) tekee hyvää olla ilman kaikenmaailman härveleitä välillä.
  9. aamunen

Te jotka olette lopettameet imetyksen vaikka maitoa olisi riittänyt,

ei olu vaihtoehtoa,lapsi meni mummolaan pulloruokintaan viikoksi kun minä jouduin sairaalaan.siinähän lakkasi tissittäminen :'(
  10. aamunen

Päiväkotilasten äidit&isät hoi!

8tuntia ei,syyslomat ja muut lomat on kotona. lomia töistä joo,lapset on sillon kotona lapset rakastaa päiväkotia ei ole huono omartunto toinen aloitti 4v ja toinen 1v hoidon lapset on nyt 6v ja 3v päivähoidon laatu on erinomainen työssäkäyvä
  11. aamunen

Miehen loma ja hänen omat menot

jos haluaa ja hänellä on tarvetta harrastuksilleen niin mun puolesta saa mennä vaikka joka lomapäivä.

Yhteistyössä